INICIO CURSO 2020-2021

09/09/2020
Atlantic/Bermuda

Benvidas todas as familias a este novo curso escolar que comeza!

Como sabedes, non está sendo fácil e temos a intención de normalizar todo o mellor posible, sen deixar de ter en conta as máximas medidas de seguridade fronte á COVID19. Entre todos e todas conseguiremos que todo vaia ben.

O curso comezará o día 10 de setembro para 4º e 5º de Educación Infantil (3 e 4 anos) e 1º, 2º e 3º de Primaria.

O día 11 de setembro engadiránse os cursos de 6º de Educación Infantil (6 anos) e 4º, 5º e 6º de Primaria.

O horario lectivo ambos días será de 9:00 a 14:00. O alumnado de comedor poderá ser recollido entre as 15:30 e 16:00 horas, salvo os que van no transporte escolar que sairán do centro ás 15:10 horas.

Este curso será moi diferente, polo que é de suma importancia a reunión con pais/nais/titores/as o primeiro día. Estas reunións serán por cursos, para manter as distancias de seguridade. Os horarios e normas das reunións serán os seguintes:

REUNIÓNS DÍA 10 de setembro:

4ºEducación Infantil: 10:00 horas (Patio cuberto)

5ºEducación Infantil: 11:00 horas (Salón de Actos)

1º/2º Primaria: 12:00 horas (Salón de Actos)

3º Primaria: 13:00 horas (Salón de Actos)

REUNIÓNS DÍA 11 de setembro:

6ºEducación Infantil: 9:30 horas (Salón de Actos)

4º Primaria: 10:30 horas (Salón de Actos)

5º Primaria: 12:30 horas (Salón de Actos)

6º Primaria: 13:30 horas (Salón de Actos)

NORMAS A TER EN CONTA PARA TODAS AS REUNIÓNS:

Os pais e nais non poden entrar no centro (nin sequera no patio) ata a hora xusta da reunión.

Deben entrar con mascarilla, que terán que ter posta durante toda a reunión, respectar as distancias e desinfectar as mans na entrada.

Só poderá permanecer na reunión un membro da familia.

Pedimos puntualidade estricta, as reunións comezarán xusto á hora indicada.

Para asistir á secretaría, dirección ou titoría hai que solicitar cita telefónica previa a través do teléfono do centro (988243751).

O equipo docente temos preparado para recibir ós nosos alumnos e alumnas e moitas gañas de velos!!!!

INSTRUCCIÓNS XUNTA DE GALICIA PROTOCOLO COVID19https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/guia_resumo_protocolo_setembro_centros_educativos.pdf

PROTOCOLO COVID19 CEIP MANUEL LUIS ACUÑA

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer