Horario inicio de curso

HORARIO DE INICIO DE CURSO:  Mércores día 11  de 2019

Este primeiro día de curso manteremos unha reunión cos pais e nais dos alumnos/as para informar de normas de funcionamento, equipo docente e todas cantas cuestións fosen do seu interés. Os horarios das reunións serán os seguintes:

· REUNIÓN DE EDUCACIÓN PRIMARIA: 9:00 horas no Salón de Actos

• A reunión será para alumnos/as e pais/nais
  • A continuación da mesma, os pais/nais poderán subir ás aulas respectivos titores dos seus fillos/as.

· REUNIÓN DE EDUCACIÓN INFANTIL: 10:00 horas no Salón de Actos

• Primeiramente será unha reunión con todo o equipo de profesorado de Educación Infantil para logo pasar ás aulas coas respectivas titoras.
  • Os alumnos de Educación Infantil, se é desexo dos pais, poden entrar a esta hora (10:00) ou ás 9:00 en horario de transporte.

· HORARIO DE SAÍDA PARA TODOS OS ALUMN@S: será á hora habitual

• 14:00 os que non son usuarios de comedor
  • 15:10 os alumnos transportados
  • 16:00 última hora de recollida para os non transportados usuarios de comedor

Libros curso 2019 - 2020

Lista de libros para o curso 2019 - 2020

Fondo solidario libros curso 2019 - 2020

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Listaxe Definitiva de Libros curso 2018-2019

Xa está dispoñible a listaxe de libros do vindeiro curso escolar. Para ver os libros preme no enlace do arquivo adxunto.

Listaxe de alumnos admitidos curso 2018 - 2019

LISTAXE DE ALUMNOS ADMITIDOS PARA O CURSO

2018-2019

Xa temos disponible a listaxe de alumnos-as admitidos neste centro para o vindeiro Curso Escolar 2018-2019.

Podedes consultar o documento adxunto para comprobar, de ser o caso, que a vosa solicitude foi admitida.

De haber algún erro, rogamos vos poñades en contacto co centro.

DOCUMENTO ADXUNTO