Benvida

INICIO CURSO 2020-2021

09/09/2020
Atlantic/Bermuda

Benvidas todas as familias a este novo curso escolar que comeza!

Como sabedes, non está sendo fácil e temos a intención de normalizar todo o mellor posible, sen deixar de ter en conta as máximas medidas de seguridade fronte á COVID19. Entre todos e todas conseguiremos que todo vaia ben.

O curso comezará o día 10 de setembro para 4º e 5º de Educación Infantil (3 e 4 anos) e 1º, 2º e 3º de Primaria.

O día 11 de setembro engadiránse os cursos de 6º de Educación Infantil (6 anos) e 4º, 5º e 6º de Primaria.

O horario lectivo ambos días será de 9:00 a 14:00. O alumnado de comedor poderá ser recollido entre as 15:30 e 16:00 horas, salvo os que van no transporte escolar que sairán do centro ás 15:10 horas.

Este curso será moi diferente, polo que é de suma importancia a reunión con pais/nais/titores/as o primeiro día. Estas reunións serán por cursos, para manter as distancias de seguridade. Os horarios e normas das reunións serán os seguintes:

REUNIÓNS DÍA 10 de setembro:

4ºEducación Infantil: 10:00 horas (Patio cuberto)

5ºEducación Infantil: 11:00 horas (Salón de Actos)

1º/2º Primaria: 12:00 horas (Salón de Actos)

3º Primaria: 13:00 horas (Salón de Actos)

REUNIÓNS DÍA 11 de setembro:

6ºEducación Infantil: 9:30 horas (Salón de Actos)

4º Primaria: 10:30 horas (Salón de Actos)

5º Primaria: 12:30 horas (Salón de Actos)

6º Primaria: 13:30 horas (Salón de Actos)

NORMAS A TER EN CONTA PARA TODAS AS REUNIÓNS:

Os pais e nais non poden entrar no centro (nin sequera no patio) ata a hora xusta da reunión.

Deben entrar con mascarilla, que terán que ter posta durante toda a reunión, respectar as distancias e desinfectar as mans na entrada.

Só poderá permanecer na reunión un membro da familia.

Pedimos puntualidade estricta, as reunións comezarán xusto á hora indicada.

Para asistir á secretaría, dirección ou titoría hai que solicitar cita telefónica previa a través do teléfono do centro (988243751).

O equipo docente temos preparado para recibir ós nosos alumnos e alumnas e moitas gañas de velos!!!!

INSTRUCCIÓNS XUNTA DE GALICIA PROTOCOLO COVID19https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/guia_resumo_protocolo_setembro_centros_educativos.pdf

PROTOCOLO COVID19 CEIP MANUEL LUIS ACUÑA

Vales e do Fondo Libros

Vales e Fondo Libros

Hola a todos e todas. Sodes moitos e moitas os que estades pendentes dos vales e do Fondo Libros. Quixeramos atender as vosas necesidades coa maior dilixencia pero a administración impón prazos que hai que respectar e este ano son máis prolongados. Como queremos darvos o mellor servizo e evitar masificación no centro, dado que ademáis, como sabedes, está habendo actividades do concello nas nosas instalación, establecemos o seguinte calendario que nos gustaría que respectarades na medida do posible:

LUNS DÍA 6 DE XULLO

• Recollida de vales de material e libros de texto para 1º e 2º (que son os alumnos que fixeron 6º de Infantil e 1º de Primaria este curso)
  • Estaremos dende as 10:00 ata as 14:00 horas. Se algún de vós ten algunha dificultade rogamos vos poñades en contacto a través do teléfono do centro para concertar outra cita.

MARTES DÍA 14 DE XULLO

• Listaxe provisional de libros en empréstito para os cursos de 3º a 6º de primaria
  • Entrega de vales de material para os cursos de 3º a 6º de Primaria con este horario preferente que rogamos respectedes para evitar risco de aglomeración en zonas comúns:
  • 10:00 horas- 3º Primaria
  • 11:00 horas- 4º Primaria
  • 12:00 horas- 5º e 6º Primaria
  • A partires das 13:00 atenderemos a todos os que non puideron recoller o vale con anterioridade
  • Concertar cita ante calqueira imposibilidade de asistencia as marcadas

DE MARTES DÍA 14 A VENRES DÍA 17 ÁS 10:00 HORAS- RECLAMACIÓNS

VENRES ÁS 13:00 HORAS- LISTAXE DEFINITIVO FONDO LIBROS (e avisamos individualmente se houbese modificacións respecto da listaxe provisional por mor dalgunha reclamación)

Lista de admisión definitiva para o curso 2020-2021

Lista de admisión definitiva  para el curso 2020-2021
Xa está ao dispor dos e as interesados/ as a lista de admisión definitiva  para o curso 2020-2021. Pódese consultar na secretaría do centro en horario de 10:00 a 13:00.  Comunicamos que, ao non haber reclamacións, a lista definitiva coincide coa provisional editada anteriormente. Ningunha solicitude foi rexeitada.

Admisión de alumnado de nova incorporación para o Curso 2020 - 2021

Alumnado admitido para o Curso 2020 - 2021
Comunicamos que todos os alumnos que solicitaron praza neste centro  para o vindeiro curso 2020-2021 están admitidos. Ata o día 4 de xuño podense facer reclamacions. Podedes chamar ó teléfono do centro para comprobar que figurades na listaxe.