Listaxe Definitiva de Libros curso 2018-2019

Xa está dispoñible a listaxe de libros do vindeiro curso escolar. Para ver os libros preme no enlace do arquivo adxunto.

Excursión a Portugal

Os alumnos/as de 5º e 6º do noso Cole participaron nunha viaxe cultural á cidade do Porto nos días 24 e 25 de maio.

Entre sorrisos, emocións e brincadeiras mostrámosvos algúns momentos desta viaxe.

Preme enriba da imaxe para ver o vídeo.

LISTAXE DEFINITIVO ALUMNADO

CURSO 2018-2019

Adxuntamos listaxe definitivo de alumnos admitidos no noso centro para o vindeiro curso escolar.

Lembrade que entre o 20 e 30 de xuño todos os admitidos deben realizar a formalización de matrícula. A partires do día 4 de xuño teremos preparados os sobres de matrícula con toda a documentación a presentar.

VER ARQUIVO ADXUNTO

e-mail:  ceip.manuel.acunha@edu.xunta.es

Tfno: 988 24 37 51

C.E.I.P. Manuel Luis Acuña - Ourense

VISITA Ó PARLAMENTO DE GALICIA

O   xoves 26 de Abril os nenos-as de 6º de Educ. Infantil e de 1º  de Educ. Primaria fomos en autocar con algún/as nenos/as do colexio Filomena Dato a Santiago de Compostela, para visitar o  Parlamento de Galicia. Saímos moi cediño do cole e moi contentos, xa que íamos a coñecer os Bolechas no Parlamento.

Había persoas moi importantes como o  Presidente do parlamento.O noso cole tocoulle o nome de Sonia e con ela comezamos o percorrido polas diferentes salas.A primeira sala que visitamos foi a do Salón de Plenos, donde se fan as leis.Sentámonos nas cadeiras dos deputados e das deputadas.A segunda sala foi a da biblioteca de Carballo Calero, nela vimos un vídeo dos Bolechas explicándonos o que se fai no Parlamento, logo fixemos un exame e sacamos moi boa nota. A terceira sala foi a de Exposicións, donde xogamos con ordenadores.E por último visitamos a sala dos Reis,na que construímos crebacabezas.E logo, cunha bolsa chea de agasallos voltamos para o noso cole, moi contentos pero moi cansadiños.

Parlamento 2018 - C.E.I.P. Manuel Luis Acuña

DIA DO LIBRO 2018

LISTAXE DE ALUMNOS ADMITIDOS PARA O CURSO

2018-2019

Xa temos disponible a listaxe de alumnos-as admitidos neste centro para o vindeiro Curso Escolar 2018-2019.

Podedes consultar o documento adxunto para comprobar, de ser o caso, que a vosa solicitude foi admitida.

De haber algún erro, rogamos vos poñades en contacto co centro.

DOCUMENTO ADXUNTO

ABERTO O PRAZO DE ADMISIÓN

DE ALUMNOS PARA O CURSO

2018-2019

C.E.I.P.

BILINGÜE

Manuel         Luis         Acuña

Dende o día 1 de marzo xa podedes solicitar admisión para o noso Centro para o Curso 2018-2019.

Esperamos con moita ilusión a todos os que queirades formar parte da nosa familia.

Adxuntamos Calendario, Información e Area de influencia do Centro.

RELACIÓN DE POSTOS VACANTES

NOTA INFORMATIVA SOBRE ADMISIÓN DO ALUMNADO

MAPA DE ÁREA DE INFLUENCIA DO CENTRO

Atenderemos todas as vosas consultas no teléfono do centro (988243751) e en persoa todos os días de 9:00 a 9:50 na Secretaría.

Día de Rosalia de Castro

FESTA DO ENTROIDO POLAS RÚAS DE OURENSE

SOLICITUDE DE RESERVA

CURSO 2018-2019

Preparando o EntroidO que xa chega !!!!!

Día da Paz

PREMIOS CONSTITUCIÓN 2017

MENÚ COMEDOR FEBREIRO

SEGUNDA PARTE

- Primeira Parte -

"CANTANDO OS REIS"

C.E.I.P. Manuel Luis Acuña - A Carbelleira -

Pulse para maximizar a Pantalla

Campo a través

CAMPO A TRAVÉS

C.E.I.P. Manuel Luis Acuña

Os rapaces e rapazas do colexio participaron na carreira de Campo a Través que se desenvolveu nas instalacións deportivas de Monterrei, o 14 de decembro.

Foi unha xornada na que primou o deporte e a convivencia. Os nen@s disfrutaron moito!!!!!

Menú Decembro

MENÚ COMEDOR ESCOLAR DECEMBRO