LISTAXE PROVISIONAL COLABORADORES COMEDOR CURSO 2019-2020.

LISTAXE DEFINITIVA USUARIOS SERVIZO COMEDOR 2019-2020 RECTIFICADA

Listaxe definitiva usuarios servizo comedor 2019-2020 RECTIFICADA

AUTODECLARACIÓNS FAMILIAS QUE SOLICITAN COMEDOR ESCOLAR 2019-2020

Achegamos polo alumnado as  instrucións e Anexo II impreso de AUTODECLARACIÓN para as familias que solicitan o servizo de comedor no vindeiro curso 2019/2020.

O cálculo do importe dos prezos públicos polo uso do servizo de comedor escolar poderán facelo cos datos da RENDA de 2018 a través do acceso a calculadora no link:

MOI IMPORTANTE! Cubrir o NOME E CURSO PARA O QUE VAI O/A ALUMNO/A na parte superior dereita do anexo, no caso de varios irmáns ou irmás no centro deberán cumprimentar un anexo por cada un/ unha deles/delas.

O anexo, debidamente cumprimentado e asinado polo declarante, o seu cónxuxe e fillos maiores de idade (de ser o caso)deberán presentalo na SECRETARÍA do centro antes do 11 de setembro de 2019.

ALERXIAS ALIMENTARIAS

AVISO: OS PAIS DE ALUMNOS CON ALERXIAS OU INTOLERANCIAS ALIMENTARIAS DEBEN COMUNICALO POR ESCRITO AO CENTRO O MÁIS URXENTEMENTE POSIBLE.