LISTAXE PROVISIONAL ADMITID@S PARA O CURSO 2017-2018 (05/04/2017)

Posted in

*PODERASE FORMULAR RECLAMACIÓN NO PRAZO DE 5 DÍAS HÁBILES CONTADOS A PARTIR DO DÍA SEGUINTE AO DA PUBLICACIÓN DESTAS LISTAXES ANTE O CONSELLO ESCOLAR.

*AS LISTAXES DEFINITIVAS SERÁN EXPOSTAS ANTES DO 15 DE MAIO.

* O PROCESO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA SERÁ DO 20 AO 30 DE XUÑO DE 2017.

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS

LUNS 6 DE MARZO: DE 09:00 A 09:40H    E DE 13:00 A 13:45H

MARTES 7 DE MARZO: DE 13.00 A 13:45H   E DE 16:00 A 18.20H

MÉRCORES 8 DE MARZO: DE 13.00 A 13.45H

OFERTAS DE POSTOS ESCOLARES PARA O CURSO 2017-2018

Posted in

SE QUEREDES VER AS ZONAS EDUCATIVAS DE VIGO, PREMEDE NOS ARQUIVOS ADXUNTOS. LEMBRADE QUE O NOSO CENTRO PERTENCE Á ZONA EDUCATIVA NÚMERO 9.

CADRO-RESUME DO PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2017-2018

Posted in

LEXISLACIÓN REFERENTE AO PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO:

• DECRETO 254/2012,  do 13 de decembro,  polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes  sostidos  con fondos  públicos  que  imparten  as  ensinanzas  de  segundo  ciclo  de  educación  infantil,  de  educación  primaria, de  educación  secundaria  obrigatoria  e  de  bacharelato  reguladas  na  Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

• ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

• ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

LISTAXE DEFINITIVA FONDO SOLIDARIO DE LIBROS 3º A 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Posted in

Para ver a listaxe definitiva, prema no arquivo adxunto

LISTAXE PROVISIONAL FONDO SOLIDARIO DE LIBROS 3º A 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Posted in

NESTA LISTAXE PROVISIONAL XA PODEDES VER QUE LIBROS FORON ADXUDICADOS. A LISTAXE DEFINITIVA SERÁ PUBLICADA O VENRES DÍA 8 DE XULLO.

PARA VER A LISTAXE PREMA NO ARQUIVO ADXUNTO.

LISTAXE DEFINITIVA DE AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DO MATERIAL

Posted in

PARA VER A LISTAXE DEFINITIVA, PREMA NO ARQUIVO ADXUNTO ( NON HOUBO VARIACIÓN CON RESPECTO Á LISTAXE PROVISIONAL)

HORARIO DE RECOLLIDA DE VALES:

MARTES 5 DE XULLO E MÉRCORES 6 DE XULLO EN HORARIO DE 10 A 13 H.

LISTAXE DEFINIVA FONDO LIBROS 1º E 2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Posted in

HORARIO DE RECOLLIDA DE VALES:

MARTES 5 DE XULLO E MÉRCORES 6 DE XULLO DE 10H A 13H

ATENCIÓN!!!

Posted in

DEBIDO A PROBLEMAS COA APLICACIÓN INFORMÁTICA, A LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO LIBROS PARA O ALUMNADO DE 3º A 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA SERÁ PUBLICADA PROXIMAMENTE.

OS VALES DE MATERIAL E FONDO LIBROS DE 1º E 2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA PODERÁN SER RECOLLIDOS O MARTES DÍA 5 DE XULLO E O MÉRCORES DÍA 6 DE XULLO EN HORARIO DE 10H A 13H