LISTAXE AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

A entrega de vales será o LUNS día 2 e o MARTES día 3 de xullo de 10:30h a 13:30h. Lembrade que se non pode vir o solicitante a recoller o vale, a persoa que o recolla deberá presentar unha autorización asinada polo solicitante e acompañada do DNI ou copia.

Para ver a listaxe, clicade no arquivo adxunto.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS

Posted in

Para ver as listaxes, facede clic nos arquivos adxuntos.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS

Posted in

LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS E EXCLUÍDOS FONDOLIBROS (25/06/2018)

AS PERSOAS INTERESADAS PODERÁN RECLAMAR NOS DOUS DÍAS SEGUINTES Á PUBLICACIÓN Á LISTAXE PROVISIONAL (ATA O 27/06/2018)

CLICADE NOS ARQUIVOS ADXUNTOS PARA VER AS LISTAXES.

Libros de texto Curso 2018/19

Libros de texto para o Curso 2018/19

Fondo solidario de libros de texto Axudas para a adquisición de libros de texto Axudas para a adquisición de material escolar.

• Fondo solidario de libros:  Alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria

• Axudas para adquirir libros de texto:Alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria

• Axudas para adquirir material escolar:Alumnado de 1º a 6º de Educación Primaria

Prazo de presentación de solicitudes

- Do 22 de maio ata o 22 de xuño de 2018.

Solicitudes:

• Podedes recoller os impresos de solicitude na Secretaría.

ou

• Realizar a solicitude accedendo á aplicación FONDOLIBROS,gardala, obtendo así o número de solicitude e posteriormente presentala ou ben no centro ou ben na SEde Electrónica da Xunta de Galicia

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

Unha vez cuberta e asinada correctamente deberán presentarse en Secretaría no horario de atención ao público ou na Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

Lembrade que cando a documentación se presente no centro docente, achegaranse fotocopias e os respectivos orixinais, para que a persoa que a reciba verifique a súa autenticidade.

O horario de recepción de solicitudes será o seguinte:

LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO. ADMISIÓN CURSO 2018-2019

Posted in

Para visualizar as listaxes, premede no arquivo adxunto.

A principios do mes de xuño as familias do novo alumnado recibirán unha carta nos seus domicilios na que se informará sobre o proceso e documentación a aportar para a formalización de matrícula.

Seguindo o artigo 40 da ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

Os prazos para a formalización da matrícula serán os seguintes:

Do 20 ao 30 de xuño para o alumnado de educación infantil e primaria.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ALUMNADO. ADMISIÓN CURSO 2018-2019

Posted in

No arquivo adxunto poderedes consultar as listaxes provisionais de alumnado admitido para o curso 2018-2019.

Lembrade que as listas definitivas sairán antes do 15 de maio.

INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2018-2019. VACANTES

Posted in

*NOTA INFORMATIVA: SÓ SE PODE PRESENTAR UNHA ÚNICA SOLICITUDENO CENTRO NO QUE SE SOLICITA PRAZA EN PRIMEIRO LUGAR, NO CASO DE INCUMPRIMENTO DESTA NORMA, SERÁ INEFICAZ A SOLICITUDE.

O ALUMNADO QUE TEN GARANTÍA DE PERMANENCIA NESTE CENTRO E PRESENTE SOLICITUDE DE ADMISIÓN NOUTRO DEBE COMUNICALO NA SECRETARÍA.

INFORMACIÓN PÚBLICA SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2018-2019