INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2018-2019. VACANTES

Posted in

*NOTA INFORMATIVA: SÓ SE PODE PRESENTAR UNHA ÚNICA SOLICITUDENO CENTRO NO QUE SE SOLICITA PRAZA EN PRIMEIRO LUGAR, NO CASO DE INCUMPRIMENTO DESTA NORMA, SERÁ INEFICAZ A SOLICITUDE.

O ALUMNADO QUE TEN GARANTÍA DE PERMANENCIA NESTE CENTRO E PRESENTE SOLICITUDE DE ADMISIÓN NOUTRO DEBE COMUNICALO NA SECRETARÍA.

INFORMACIÓN PÚBLICA SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2018-2019

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS PARA O CURSO 2018-2019

LUNS 5 DE MARZO ÁS 9H.

MARTES 6 DE MARZO ÁS 13H, 16H E 17H.

MÉRCORES 7 DE MARZO ÁS 13H.

RESUME DO PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2018-2019

Posted in

LEXISLACIÓN REFERENTE AO PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO:

• DECRETO 254/2012,  do 13 de decembro,  polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes  sostidos  con fondos  públicos  que  imparten  as  ensinanzas  de  segundo  ciclo  de  educación  infantil,  de  educación  primaria, de  educación  secundaria  obrigatoria  e  de  bacharelato  reguladas  na  Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

• ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

• ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

LISTAXE DEFINITIVA AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

A entrega de vales será o martes día 4 e o mércores día 5 de xullo de 10h a 13h. Lembrade que se non pode vir o solicitante a recoller o vale, a persoa que o recolla deberá presentar unha autorización asinada polo solicitante e acompañada do DNI ou copia.

Para ver a listaxe, clicade no arquivo adxunto.

LISTAXE DEFINITIVA AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO (1º E 2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA)

Posted in

Para ver a listaxe, clicade no arquivo adxunto.

LISTAXE DE LIBROS CURSO 2017/2018

Para ver a relación de libros para o curso 2017/2018, preme no arquivo adxunto.

Libros de texto

Fondo solidario de libros de texto Axudas para a adquisición de libros de texto Axudas para a adquisición de material escolar.

Posted in

ENLACE Á CONVOCATORIA:ORDE do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar

Podedes recoller os impresos de solicitude na Secretaría.

Lembrade que cando a documentación se presente no centro docente, achegaranse fotocopias e os respectivos orixinais, para que a persoa que a reciba verifique a súa autenticidade( artigo 13, punto 2 da Orde)

O horario de recepción de solicitudes será o seguinte:

DATA LÍMITE 23 DE XUÑO

AXUDAS MUNICIPAIS PARA COMEDOR LIBROS E MATERIAL ESCOLAR 2017-2018

Posted in

LISTAXE DEFINITIVA ADMITID@S PARA O CURSO 2017-2018 (09/05/2017)

Posted in

As datas de formalización de matrícula abranguen do 20 ao 30 de xuño de 2017.