Saída á Biblioteca Xosé Neira Vilas

O alumnado de 1º e 2º tivo a sorte de ver o funcionamento dunha biblioteca pública como é a Biblioteca Neira Vilas. A monitora Marta, amosoulles uns contos fermosísimos que enseguida querían ler. Animounos a escoitar os fermosos contacontos que teñen nas fins de semana e a participar dos seus obradoiros. Foi unha actividade chulísima da que todos quedaron con ganas de facer o carnet para poder levar contos e películas para casa. Animádevos é gratis!!!!!!

ESCOLA DE FAMILIAS

Este ano iniciamos unha nova andadura no colexio, a escola de familias, co propósito de ter un lugar de encontro entre familias, mestras e expertos/as en diversas temáticas relacionadas coa educación.

A primeira ponencia foi sobre a aprendizaxe cooperativa e o programa CA/AC ("Cooperar para Aprender/ Aprender a Cooperar") que se está a levar a cabo no centro.

A experiencia foi moi enriquecedora para todos e xa estamos a preparar a seguinte xuntanza para o segundo trimestre, polo que estade moi atentos. Contamos convosco!

A horta

O alumnado de 5º, 2º e 1º tivemos a sorte de participar na posta en marcha da horta do noso cole!!!! Grazas a Jacobo aprendemos moitísimas cousas sobre a horta e sobre a plantación, neste caso de alliños!!! Foi un traballo en equipo que quedou xenial!!!! Botade unha ollada!!!

Cé orquestra Pantasma

O alumnado de infantil, 1º e 2º tivemos a sorte de escoitar en primicia, o novo disco de Cé orquestra Pantasma "A voar". Encantounos!!!! Pedídello aos Reis Magos que de seguro a vós tamén vos encantará!!!! GRAZAS POR ESTE SÚPER CONCERTO!!!

SORPRESA DOS NENOS E NENAS DA ESCOLA PARA OS AVÓS

Os nenos e nenas do CEIP Josefa Alonso prepararon un agasallo moi especial para os avós, un vídeo no que contan o importantes que son para eles.

Aínda que os máis maiores da familia xa poideron desfrutar do seu visionado na festa do Magosto queremos compartilo con todos vós para que coñezades de primeira man o moito que os queren.

Como o vídeo era moi longo tivemos que cortalo en tres partes, pero merece a pena non perderse nin un intre.

Agardamos que vos guste!

CONTACONTOS IMPÓRTANOS

Os alumnos e alumnas de Educación Infantil e 1º de Primaria tiveron a sorte de poder asistir e gozar coa actividade promovida polo Concello de Vigo do contacontos "Impórtanos" da man de Migallas Teatro.

Moitas grazas por facernos viaxar unha vez máis coa imaxinación!

MAGOSTO 2018

O pasado Martes 13 de Novembro celebramos na escola un Magosto moi, moi especial xa que contamos coa presenza dos avós e avoas, esas persoas tan sabias e cheas de paciencia que xogan un papel esencial nas nosas vidas; por iso dende o claustro da escola queremos agradecer a súa colaboración para facer deste, un día inesquecible para todos.

Grazas avós!

CALENDARIO ELECTORAL PARA O CONSELLO ESCOLAR

Procédese á publicación do calendario electorar para a elección de membros do Consello Escolar.

CRITERIOS DE AVALIACIÓN DOS DIFERENTES CURSOS E MATERIAS DE EDUCACIÓN PRIMARIA PARA O CURSO 2018/19

O Equipo Docente do CEIP JOSEFA ALONSO DE ALONSO procede á publicación dos criterios de avaliación para os diferentes cursos e materias de Educación Primaria, que poden ser consultados nos arquivos adxuntos a esta entrada.

Instrucións para determinar a promoción do alumnado do CEIP JOSEFA ALONSO DE ALONSO no curso académico de 2018-2019.

O Equipo Docente do CEIP JOSEFA ALONSO DE ALONSO tal e como se recolle na ORDEN de 9 de xuño de 2016 pola que se regula a avaliación e a promoción do alumnado que cursa educación primaria na Comunidade Autónoma de Galicia, establece as seguintes pautas para determinar a promoción do seu alumnado:

1.            Ao final de cada un dos cursos, e como consecuencia do proceso de avaliación, o Equipo Docente do grupo, na sesión de avaliación final, decidirá sobre a promoción do alumnado. A decisión adoptarase de forma colexiada, tendo en conta os criterios de promoción establecidos no centro e tomando especialmente en consideración a información e o criterio do titor/a e do Departamento de Orientación para coñecer aspectos de índole emocional.

Os criterios a ter en conta para o Equipo Docente do Ceip Josefa Alonso son:

O alumnado promocionará ao curso seguinte agás nos seguintes casos:

o        Con dúas materias instrumentais (lingua galega, lingua castelá e matemáticas) suspensas. Coa proba obxectiva de mínimos esixibles do curso correspondente suspensa. Devandita proba será administrada e avaliada por un docente que non lle dea clase ao alumno/a coa finalidade de ser o máis obxectivos posibles.

o        Con tres materias suspensas non instrumentais.

o        Cunha materia instrumental suspensa e dúas non instrumentais. Coa proba obxectiva de mínimos esixibles do curso correspondente suspensa. Devandita proba será administrada e avaliada por un docente que non lle dea clase ao alumno/a coa finalidade de ser o máis obxectivos posibles.

2.            A decisión tomada polo Equipo Docente será informada aos titores legais do alumnado.

3.          O alumno terá acceso ao curso ou á etapa seguinte cada vez que se considere que logrou a progresión adecuada nos obxectivos fixados e que alcanzou o grao adecuado de adquisición das competencias correspondentes.

Os informes das avaliacións individualizadas do terceiro ano de educación primaria e do final da educación primaria teranse en conta, de ser o caso, de acordo coa súa natureza informativa e orientadora, de acordo co establecido no artigo 12.8 do Decreto 105/2014, de 4 de setembro, que establece o plan de estudos de educación primaria na Comunidade Autónoma de Galicia.

4.             Cando un estudante non promocione, deberá permanecer un ano máis no mesmo curso. Esta medida pode ser adoptada só unha vez durante a etapa e debe ir acompañada dun plan específico de reforzo ou recuperación e apoio.