Diversidade no Ceip Josefa Alonso

Da man de Marcia de Cogami, o alumnado do Ceip Josefa Alonso reflexionamos sobre a DIVERSIDADE.

Diversidade no Ceip Josefa Alonso

Visita de fin de curso 2022 a nosa hortiña.

BECAS ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO PARA O CURSO ACADÉMICO 2022-2023

Visita ao muiño de Marcos.

Participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar. ORDE do 29 de abril de 2022 (DOG do 18 de maio)

·

Fondo solidario de libros:  alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

·

Axudas para adquirir libros de texto: alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria.

·

Axudas para adquirir material escolar: alumnado de 1º a 6º de Educación Primaria

DOCUMENTACIÓN:

·

Modelo de solicitude Anexo I e II disponible na aplicación https://www.edu.xunta.es/fondolibros/ (dende o centro entregarase unha solicitude a cada unha das familias de Primaria)

Copia Libro de familia.

·

En caso de separación ou divorcio, ademais deberán achegar a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.

Prazo de presentación:

Do 19 de maio ao día 22 de xuño (este incluído)

Forma e lugar de presentación

Unha vez cuberta a solicitude (unha por familia), poderase presentar do seguinte xeito:

Presentación no centro.

Luns e martes de 8:50h a 9:35h.

Mércores, xoves e venres de 13h-13:40h.

·

Presentación na sede electrónica da Xunta de Galicia (necesario dni dixital ou chave 365)

No arquivo adxunto atoparedes máis información

VISITA MOI ESPACIAL NO CEIP JOSEFA ALONSO

Coincidindo coa Semana Cultural Algúns grupos do noso centro tiveron a oportunidade de coñecer ao bisneto de Leonardo de Alonso, pai do noso centro educativo. Da man dos escritores Marcos e Xulio profundizamos na orixe da nosa historia aquí, na mellor parroquia, MATAMÁ.

VISITA MOI ESPACIAL NO CEIP JOSEFA ALONSO

SEMANA CULTURAL MAIO 2022

LISTAXE DEFINITIVA ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2022-2023

INFÓRMASE A TODAS AS PERSOAS QUE SOLICITARON  PRAZA PARA O VINDEIRO CURSO 2022-2023 QUE APARECEN COMO ADMITID@S NA LISTAXE DEFINITIVA PUBLICADA NO TABOLEIRO INTERIOR DO CENTRO.

PARA A FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA ABRIRASE O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE DOCUMENTACIÓN DO 20 DE XUÑO AO 30 DE XUÑO.

NO MES DE XUÑO, O  CENTRO PORASE EN CONTACTO COAS FAMILIAS PARA O ESTABLECEMENTO DE CITAS.

DÍAS ANTES DA APERTURA DO PRAZO, PUBLICARASE NESTA WEB A DOCUMENTACIÓN E IMPRESOS A CUMPLIMENTAR.

BENVID@S Á NOSA ESCOLA!

Criterios de avaliación e promoción

PUBLICACIÓN LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITID@S PARA O CURSO 2022-2023

Infórmase que xa está publicada no taboleiro interior do centro a listaxe provisional de admitid@s para o vindeiro curso 2022-2023. Todas as solicitudes presentadas foron admitidas. Seguindo o calendario do proceso de admisión, a listaxe definitiva será publicada antes do 15 de maio.