LISTAXE DEFINITIVA FONDO SOLIDARIO DE LIBROS 3º A 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Posted in

Para ver a listaxe definitiva, prema no arquivo adxunto

LISTAXE PROVISIONAL FONDO SOLIDARIO DE LIBROS 3º A 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Posted in

NESTA LISTAXE PROVISIONAL XA PODEDES VER QUE LIBROS FORON ADXUDICADOS. A LISTAXE DEFINITIVA SERÁ PUBLICADA O VENRES DÍA 8 DE XULLO.

PARA VER A LISTAXE PREMA NO ARQUIVO ADXUNTO.

LISTAXE DEFINITIVA DE AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DO MATERIAL

Posted in

PARA VER A LISTAXE DEFINITIVA, PREMA NO ARQUIVO ADXUNTO ( NON HOUBO VARIACIÓN CON RESPECTO Á LISTAXE PROVISIONAL)

HORARIO DE RECOLLIDA DE VALES:

MARTES 5 DE XULLO E MÉRCORES 6 DE XULLO EN HORARIO DE 10 A 13 H.

LISTAXE DEFINIVA FONDO LIBROS 1º E 2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Posted in

HORARIO DE RECOLLIDA DE VALES:

MARTES 5 DE XULLO E MÉRCORES 6 DE XULLO DE 10H A 13H

ATENCIÓN!!!

Posted in

DEBIDO A PROBLEMAS COA APLICACIÓN INFORMÁTICA, A LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO LIBROS PARA O ALUMNADO DE 3º A 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA SERÁ PUBLICADA PROXIMAMENTE.

OS VALES DE MATERIAL E FONDO LIBROS DE 1º E 2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA PODERÁN SER RECOLLIDOS O MARTES DÍA 5 DE XULLO E O MÉRCORES DÍA 6 DE XULLO EN HORARIO DE 10H A 13H

IMPORTANTE. DATAS PARA A RECOLLIDA DE VALES. DATAS DE RECLAMACIÓNS ÁS LISTAXES PROVISIONAIS.

Posted in

• Para POSIBLES reclamación das listaxes provisionais do Fondo Libros e Material Escolar tedes ata o LUNS 4 DE XULLO ÁS 13HORAS.

• OS LISTADOS DEFINITIVOS publicaranse nesta páxina web e no taboleiro do centro o MARTES 5 DE XULLO.

• Para a RECOLLIDA DE VALES para a adquisición de libros de texto 1º E 2º de EP e material poderedes pasar polo centro o MARTES DÍA 5 DE XULLO E O MÉRCORES 6 DE XULLO ENTRE AS 10H E 13H.

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO DE 1º E 2º DE E.PRIMARIA PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO

Posted in

Lembrade que o prazo de posibles reclamacións é de 2 días tras a publicación da listaxe.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR. LISTADO PROVISIONAL

Posted in

Preme no arquivo adxunto para ver o LISTADO PROVISIONAL de axudas para a adquisición de material escolar.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2016-2017

Posted in

Para ver a relación de libros de texto para o presente curso, preme no arquivo adxunto.