ENQUISA CONVIVENCIA

Estimadas familias: A través do alumnado enviamos un cuestionario de convivencia coa finalidade de dar resposta ás necesidades e situación do centro. Accederase á aplicación seguindo as instrucións e coa chave indicada no documento.

Preme aquí para acceder ao enlace de acceso.

Saúdos cordiais. Equipo directivo.

PROCESO DE ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO PARA O CURSO 2021-2022

Infórmase que o vindeiro 1 de marzo dará comezo o proceso de admisión de novo alumnado para o curso 2021-2022, permanecendo aberto ata o día 22 de marzo.

A documentación a presentar será a seguinte:

• Folla de solicitude de admisión: ANEXO II ED550B (prema AQUÍ para descargala)
  • No caso de proxenitores separados ou divorciados, esta folla deberá ser asinada por ambos proxenitores (agás que a patria potestade estea atribuída a un deles con carácter exclusivo, ou estea en situación de violencia de xénero)
  • Fotocopia do libro de familia (acompañado do orixinal)
  • Copia do convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, se é o caso (acompañado do orixinal)Lémbrase que a recepción de documentación realizarase exclusivamente en horario de secretaría.

LUNS, XOVES E VENRES: de 13h a 13:40.

MARTES E MÉRCORES: de 08:50 a 09:40

PROCEDEMENTOS ADMISIÓN ALUMNDADO - CURSO 2021-2022 / XORNADA DE PORTAS ABERTAS VIRTUAL

RESUME DO PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2021-2022

PROCESOS

PRAZOS

DOCUMENTACIÓN

RESERVA CENTROS ADSCRITOS

(ATENCIÓN AS NENAS E NENOS QUE XA ESTÁN MATRICULADOS NO NOSO CENTRO XA TEÑEN A PRAZA RESERVADA)

11 DE XANEIRO

AO

8 DE FEBREIRO

ANEXO I ED550A (ENTREGARASE NO NOSO CENTRO)

TERANNO QUE CUBRIR O ALUMNADO DE 6º DE EP QUE VAIA O CURSO QUE VÉN AO IES VALADARES

PUBLICACIÓN DE PRAZAS VACANTES PARA O CURSO 2021-2022

ANTES DO 1 DE MARZO

Publicarase na páxina web e no taboleiro interioe do centro.

SOLICITUDE DE PRAZA ORDINARIA ( NOUTROS CENTROS OU NOVA ADMISIÓN)

DO 1 AO 22 DE MARZO

- ANEXO II ED550B

- FOTOCOPIA DO LIBRO DE FAMILIA

PUBLICACIÓN DE LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITID@S

ANTES DO 25 DE ABRIL

Publicarase no taboleiro interior do centro. No caso de que todo o alumnado sexa admitido, quedará reflectido este feito na páxina web ,non aparecendo nin nomes nin apelidos ( lei de protección de datos)

PUBLICACIÓN DE LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITID@S

ANTES DO 15 DE MAIO

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

DO 20 AO 30 DE XUÑO

- ANEXO III-1

- DOCUMENTACIÓN SOLICITADA POLO COLEXIO.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA NO INSTITUTO

DO 25 DE XUÑO AO

10 DE XULLO

LEXISLACIÓN REFERENTE AO PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO:

·

DECRETO 254/2012,  do 13 de decembro,  polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes  sostidos  con fondos  públicos  que  imparten  as  ensinanzas  de  segundo  ciclo  de  educación  infantil,  de  educación  primaria, de  educación  secundaria  obrigatoria  e  de  bacharelato  reguladas  na  Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

·

ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

·

ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

ACCESO APLICACIÓN DE ADMISIÓN AO ALUMNADO PARA AS FAMILIAS

ESTE É O VOSO COLE: CEIP JOSEFA ALONSO

OBRADOIRO PAXAROS

Mirade que chulos paxariños do obradoiro da biblioteca!!!!

Obradoiro paxaros

Leváronse a cabo os 2 obradoiros de paxaros impartidos pola profe Celia. Foron todo un éxito!!!! Haberá que repetilo!!!!

Mirade que chuladas!!!!

FAMILA EDUCATIVA

RECOMENDACIÓNS

Hai uns días celebrouse o Día da Muller, queremos recomendarvos algúns libros moi interesantes que de seguro vos encantarán e cos que aprenderedes moitísimas cousas.

MANIFESTO DO PROFESORADO AO ALUMNADO POLOS 365 DÍAS DE ESFORZO

O PROFESORADO DO CEIP JOSEFA ALONSO QUERE EXPRESAR O SEU RECOÑECEMENTO ÁS NENAS E NENOS DO COLE POLO ESFORZO EXEMPLAR NESTES 365 DÍAS E ASÍ O EXPRESAN A TRAVÉS DO SEGUINTE MANIFESTO.

Grazas mestra Noemí por esta iniciativa tan bonita!

Grazas mestra Raquel polas túas aportacións!

PREMEDE NO ARQUIVO ADXUNTO

Tarefas de horta no 2º trimestre

Ao sair o sol temos a oportunidade de desenvolver a nosa aprendizaxe nun lugar do noso cole moi especial:

A NOSA HORTIÑA.

Concurso "A nosa Rosalía"

O alumnado de primaria quere amosar os debuxos participantes no concurso organizado pola Deputación de Pontevedra para conmemorar o día de Rosalía. Mirade que chulada!!!