FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Publicado no DOG do 20 de maio a ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20

• Fondo solidario de libros:  Alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria

• Axudas para adquirir libros de texto:Alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria

• Axudas para adquirir material escolar:Alumnado de 1º a 6º de Educación Primaria

Prazo de presentación de solicitudes:

do 21 de maio ao 21 de xuño

Solicitudes:

• Podedes recoller os impresos de solicitude na Secretaría.

ou

• Realizar a solicitude accedendo á aplicación FONDOLIBROS,gardala, obtendo así o número de solicitude e posteriormente presentala ou ben no centro ou ben na SEde Electrónica da Xunta de Galicia

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

Unha vez cuberta e asinada correctamente deberán presentarse en Secretaría no horario de atención ao público ou na Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

Lembrade que cando a documentación se presente no centro docente, achegaranse fotocopias e os respectivos orixinais, para que a persoa que a reciba verifique a súa autenticidade.

O horario de recepción de solicitudes será exclusivamente en horario de secretaría.

EXHIBICIÓN DE CETRERÍA

E continuamos coa semana cultural. Nesta ocasión, o pasado mércores tivemos unha exhibición de cetrería da man de Rapiñas do Salnés.

Agardamos que desfrutedes do vídeo casi tanto coma nós o fixemos da actividade.

Kamishibai Antón Fraguas

Os nenos e nenas dos obradoiros dos patios da biblioteca elaboraron nun dos seus talleres un kamishibai sobre o autor homenaxeado este ano no Día das Letras Galegas Antón Fraguas. Fixeron un fermoso e laborioso traballo. Mirade que chulo!!!

Maios 2019

O venres 10 de maio, festexamos como todos os anos, a celebración dos Maios.

Cantamos a copla do noso cole ao redor do noso Maio, que adornamos entre todas as nenas e nenos coa axuda das nosas mestras.

Nin a choiva nos parou!

E logo aproveitamos para bailar unhas cantas pezas de música tradicional, amenizados coa música do grupo "Sete cuncas". Moitas grazas por vir!

INICIO DA SEMANA CULTURAL

Hoxe deu comezo na nosa escola unha das semanas máis agardadas por grandes e pequenos: A Semana Cultural, na que coa colaboración da ANPA adentrámonos no coñecemento da nosa cultura.

Esta mañá asistimos á presentación do álbum ilustrado "Os nosos bosques", da man de Judit e Diego, na que ademais de explicarnos o proceso da súa elaboración , lembráronnos a importancia do traballo en equipo e do coidado da natureza, xa que na nosa terra contamos cunha riqueza inmensa de fauna e flora e é a nosa responsabilidade coidala e protexela.

Visita de Alicia Borrás

Os nenos e nenas do Club de Lectura de Leonarda tiveron a sorte de ter unha despedida desta actividade coa visita da autora do último libro lido "Nata y chocolate". Estivemos moi a gusto con Alicia que contestou todas as preguntas tan interesantes que fixeron os nosos lectores e lectoras. Quedamos con moitas ganas de ler a 2ª parte "Nata y chocolate invencibles". GRAZAS ALICIA!!!!!

KARAOKE COPLA DOS MAIOS

Dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega queremos compartir convosco o Karaoke das Coplas dos Maios deste ano, feitas polo alumnado, para que vaiades ensaiando.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO. ADMISIÓN CURSO 2019-2020

Para visualizar as listaxes, premede no arquivo adxunto.

A principios do mes de xuño as familias do novo alumnado recibirán unha carta nos seus domicilios na que se informará sobre o proceso e documentación a aportar para a formalización de matrícula.

Seguindo o artigo 40 da ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

Os prazos para a formalización da matrícula serán os seguintes:

Do 20 ao 30 de xuño para o alumnado de Educación Infantil e Primaria.

USO RESPONSABLE DAS REDES SOCIAIS

Esta semana o alumnado de 5º e 6º de E.P. do Ceip Josefa Alonso de Alonso tivo unha charla educativa sobre o uso responsable das redes.

Dende o Corpo da Policía Nacional facilitáronnos a ligazón da páxina do Centro de Seguridade en Internet para menores de idade en España, Internet Segura for Kids, que ten por obxectivo a promoción do uso seguro e responsable de Internet e as novas tecnoloxías entre os nenos e adolescentes e non podemos deixar de compartila convosco para seguir educando con responsabilidade neste ámbito: www.is4k.es

SEMANA CULTURAL

Proximamente imos celebrar na escola, coa inestimable colaboración da ANPA Lameira, a Semana Cultural como anticipo ao día das Letras Galegas, este ano adicado a Antón Fraguas, na que contaremos con diversos obradoiros que se levarán a cabo entre o 13 e o 16 de Maio.

Ademáis e como é habitual realizarase unha exposición, organizada pola ANPA, dos traballos feitos polas familias.

Podedes consultar as bases no arquivo adxunto.