PROCESO DE ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO PARA O CURSO 2021-2022

Infórmase que o vindeiro 1 de marzo dará comezo o proceso de admisión de novo alumnado para o curso 2021-2022, permanecendo aberto ata o día 22 de marzo.

A documentación a presentar será a seguinte:

• Folla de solicitude de admisión: ANEXO II ED550B (prema AQUÍ para descargala)
  • No caso de proxenitores separados ou divorciados, esta folla deberá ser asinada por ambos proxenitores (agás que a patria potestade estea atribuída a un deles con carácter exclusivo, ou estea en situación de violencia de xénero)
  • Fotocopia do libro de familia (acompañado do orixinal)
  • Copia do convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, se é o caso (acompañado do orixinal)Lémbrase que a recepción de documentación realizarase exclusivamente en horario de secretaría.

LUNS, XOVES E VENRES: de 13h a 13:40.

MARTES E MÉRCORES: de 08:50 a 09:40

PROCEDEMENTOS ADMISIÓN ALUMNDADO - CURSO 2021-2022 / XORNADA DE PORTAS ABERTAS VIRTUAL

RESUME DO PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2021-2022

PROCESOS

PRAZOS

DOCUMENTACIÓN

RESERVA CENTROS ADSCRITOS

(ATENCIÓN AS NENAS E NENOS QUE XA ESTÁN MATRICULADOS NO NOSO CENTRO XA TEÑEN A PRAZA RESERVADA)

11 DE XANEIRO

AO

8 DE FEBREIRO

ANEXO I ED550A (ENTREGARASE NO NOSO CENTRO)

TERANNO QUE CUBRIR O ALUMNADO DE 6º DE EP QUE VAIA O CURSO QUE VÉN AO IES VALADARES

PUBLICACIÓN DE PRAZAS VACANTES PARA O CURSO 2021-2022

ANTES DO 1 DE MARZO

Publicarase na páxina web e no taboleiro interioe do centro.

SOLICITUDE DE PRAZA ORDINARIA ( NOUTROS CENTROS OU NOVA ADMISIÓN)

DO 1 AO 22 DE MARZO

- ANEXO II ED550B

- FOTOCOPIA DO LIBRO DE FAMILIA

PUBLICACIÓN DE LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITID@S

ANTES DO 25 DE ABRIL

Publicarase no taboleiro interior do centro. No caso de que todo o alumnado sexa admitido, quedará reflectido este feito na páxina web ,non aparecendo nin nomes nin apelidos ( lei de protección de datos)

PUBLICACIÓN DE LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITID@S

ANTES DO 15 DE MAIO

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

DO 20 AO 30 DE XUÑO

- ANEXO III-1

- DOCUMENTACIÓN SOLICITADA POLO COLEXIO.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA NO INSTITUTO

DO 25 DE XUÑO AO

10 DE XULLO

LEXISLACIÓN REFERENTE AO PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO:

·

DECRETO 254/2012,  do 13 de decembro,  polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes  sostidos  con fondos  públicos  que  imparten  as  ensinanzas  de  segundo  ciclo  de  educación  infantil,  de  educación  primaria, de  educación  secundaria  obrigatoria  e  de  bacharelato  reguladas  na  Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

·

ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

·

ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

ACCESO APLICACIÓN DE ADMISIÓN AO ALUMNADO PARA AS FAMILIAS

ESTE É O VOSO COLE: CEIP JOSEFA ALONSO

Concurso "A nosa Rosalía"

O alumnado de primaria quere amosar os debuxos participantes no concurso organizado pola Deputación de Pontevedra para conmemorar o día de Rosalía. Mirade que chulada!!!

PUBLICACIÓN DE VACANTES PARA O CURSO 2021-2022

Club de lectura

ENTROIDO VIRTUAL 2021

Recomendacións Kiriko

Dende "Libros para Soñar" queren compartir un listado de libros seleccionados polo grupo Kiriko, moi interesantes editados no último trimestre de 2020. Esperamos que merquedes moitos!!!!

ENTRADE NO BLOG DE LEONARDA PARA VELO!!!!

FELICITACIÓN NADAL 2020-2021

ORGULLO DO CEIP JOSEFA ALONSO

PARABENS AO ALUMNADO DO CEIP JOSEFA ALONSO QUE O PASADO CURSO PARTICIPOU NA XVI EDICIÓN DE IMATXINA: PAULA, NOEL, IZIA e BLAS.

PARABENS TAMÉN ÁS MESTRAS QUE VOS FORMARON E ACOMPAÑARON: ALMA e IRIA.

SODES UN ORGULLO PARA O NOSO COLE!

A nosa Horta comeza unha nova andadura.

O noso alumnado da man de Jacobo e a mestra Ana comeza a súa nova andadura pola horta.

Prémede aquí para botar unha ollada!