Día da árbore!

O día 25 de marzo conmemoramos o "Día da árbore" coincidindo tamén co "Día forestal Mundial". Realizamos unha plantación de árbores autóctonas e plantas ornamentais no recinto escolar.

ALUMNADO DE INFANTIL NO DÍA DA ÁRBORE

Na plantación colaboraron o responsable de medio ambiente e xardineiros do Excmo. Concello de Ribadeo. Os nenos e nenas aprenderon a coidar e respectar as árbores, aproveitando as charlas informativas adaptadas ás idades dos alumnos/as e encamiñadas a fomentar o respecto, conservación e coidado do medio ambiente, partindo do seu contorno máis próximo como é o amplo recinto escolar.

ALUMNADO DO 1º CICLO NO DÍA DA ÁRBORE

Estas actividades, que figuran na programación xeral do centro, teñen por obxectivo sensibilizar aos alumnos na valoración e coidado do entorno en particular, e da natureza en xeral,  desde idades temperás.

ALUMNADO DE PRIMARIA NO DÍA DA ÁRBORE