Complementarias

ENTROIDO 2024.

Aquí tedes todos os vídeos do I Simposio Internacional de Zooloxía da Mariña celebrado o pasado venres no pavillón do noso colexio.

NOVAS DE ÚLTIMA HORA.

DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E A PAZ

O día 30 de xaneiro celebramos no noso centro o Día da Non Violencia e a Paz. Para dar comezo, dous alumnos de Primaria leron un manifesto para a Paz. A continuación, todo o alumnado, profesorado e persoal do centro participamos nunha coreografía elaborada por Alba, a nosa mestra de Música, da canción "A mi me gusta la vida" de Funambulista.

PORQUE... "GÚSTANOS A VIDA!"

Podedes ver o vídeo premendo na imaxe.

O MECO DI...

Chega o Entroido e un ano máis o noso amigo O Meco volve coas súas ordes para facernos pasar unha semana moi divertida. Animádevos!

CHARLA SOBRE RECICLAXE/COLECTOR MARRÓN

O pasado luns, 6 de novembro, o alumnado de Primaria participaron nunha interesante charla sobre a recollida selectiva de orgánicos na nosa bisbarra, dentro da campaña Que non che entre o pánico co orgánico, organizada pola Mancomunidade de Concellos da Mariiña Luguesa.

SAMAÍN 2023.

O pasado martes 31 de outubro, celebramos o "SAMAÍN" no noso cole con aterradores disfraces, diferentes xogos rítmicos e bailes espeluznantes. Pasamólo terroríficamente ben!

SAÍDA Á PRAIA SETEMBRO 2023

O venres 29 de setembro realizamos unha saída á praia das Pólas. Foi un día moi divertido no que todo o alumnado do colexio gozou deste entorno tan marabilloso no que está situado o noso centro.

Podedes ver as fotos premendo na imaxe

FESTIVAL DE FIN DE CURSO 22-23.

O pasado 21 de xuño puidemos gozar dun estupendo festival de fin de curso ideado e organizado polo noso mestre de Música, Manuel. As alumnas e alumnos deleitáronos coas súas actuacións nas que demostraron o gran talento artístico que teñen. Parabéns!