Normalización Lingüística

Curso 23/24

Comeza un novo curso, ese momento do ano ateigado de ilusións e de novas aventuras por vivir.

É hora de escribir un capítulo máis da nosa historia, cunha morea de retos e novidades que nos agardan.  Estades preparados/as?. ímolo pasar en grande!

BENVIDAS E BENVIDOS AO CURSO 23/24

XORNAL ESCOLAR 2023

21 de MARZO

21 de Marzo:

día da árbore e da poesía

10 DE NOVEMBRO: CIENCIA E MAGOSTO

O DÍA 10 DE NOVEMBRO CELEBRAMOS:

EN EDUCACIÓN INFANTIL FIXEMOS MASA SENSORIAL!

EN EDUCACIÓN PRIMARIA FIXEMOS:

TRANSFERENCIA DE CORES POR CAPILARIDADE

ARCO DA VELLA DE DENSIDADE:

E CELEBRAMOS

XOGOS E DEGUSTACIÓN DE CASTAÑAS

Barbadás en fotos.

Estimadas familias:

Dende o EDLG queremos darvos a benvida a este novo curso escolar que estará repleto de novas experiencias.

Que vos parece se comezamos a nosa andaina cunha exposición fotográfica dos sitios que máis vos gusten do concello de Barbadás? Pode ser un parque, unha casa, un espazo natural, quizais un pazo, un cruceiro, unha fonte...

As fotos serán dun tamaño estándar (10 X 15 Cm)  e nelas deberá figurar un título en galego e o lugar onde foron sacadas.  Non esquezades por o voso nome e curso pola parte de atrás.

Podedes imprimilas en papel fotográfico ou normal . Se non tendes onde imprimir podedes envialas ao @ do centro.

O prazo de entrega comezará o 27 de setembro ata o 11 de outubro e serán expostas no taboleiro de entrada escolar.

Animádevos, sacade a cámara e...  a fotografar.

DÍAS DAS LETRAS GALEGAS

TENDAL DO DÍA DAS LETRAS GALEGAS

FLORENCIO DELGADO GURRIARÁN

8 MARZO: DÍA DA MULLER

TRÍPTICO DO ENTROIDO

BONITAS DE SANDE

A última das visitas foi a das BONITAS DE SANDE, que fixeron un percorrido polas aulas do centro explicando o seu traxe típico.

Moitas grazas pola vosa visita.

Podedes ver máis imaxes premendo no seguinte enlace:

ROSALÍA DE CASTRO