slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3

Ourense

Tlfno/Fax: 988244869

e-mail:ceip.filomena.dato@edu.xunta.es

Centro adscrito ao IES "Xesús Ferro Couselo"

MULTAS SOLIDARIAS

Estas semana estase celebrando a SEMANA EUROPEA DA MOBILIDADE, e dende o centro, en colaboración co Concello de Barbadás, a Policía Local , Protección Civil e a DXT, os alumnos de 6º de Primaria participaron nunha xornada de multas solidarias; na que ademais de "multar" aos vehículos mal estacionados, felicitaban aos que estaban aparcados correctamente.

Podedes ver máis imaxes AQUÍ

VISITA DOS ALUMNOS DE 5 ANOS A PROTECCIÓN CIVIL

Hoxe os alumn@s de 5 anos de Educación Infantil do noso centro acudiron á base de PROTECCIÓN CIVIL do Concello de Barbadás.

En todo o percorrido, dende o centro ata a base, estiveron acompañados por voluntarios que prestan os seus servizos desinteresadamente, e que fixeron o traxecto moito máis seguro.

Unha vez alí, ensináronlles os seus vehículos, nos que puideron montar, e recibiron información sobre os servizos que prestan.

Foi unha xornada moi proveitosa e divertida.

Esta actIvidade enmárcase dentro das actividades organizadas con motivo da SEMANA DA MOBILIDADE, e coa colaboración do Concello de Barbadás.

Podedes ver máis imaxes AQUÍ.

MENÚ SETEMBRO 2017

Coa intención de aforrar papel e axudar a conservar o medio ambiente, os menús NON se darán impresos. Poderanse consultar na sección "Servizos Complementarios > Comedor".

INICIO DO CURSO 2017/2018

O curso escolar 2017/2018 comezará o vindeiro LUNS 11 DE SETEMBRO, en horario de 9:15 a 14:15, con SERVIZO DE COMEDOR.

NOTA URXENTE: FONDO DE LIBROS

Debido a un erro informático no FONDO DE LIBROS, publicamos unha nova listaxe, exposta no TABOLERIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO, cos novos libros adxudicados a cada alumn@.

Pregamos comproben canto antes os libros que lles corresponden, para non comprar libros demáis ou cambialos se xa os mercaron.

Desculpen as molestias.

XORNAL ESCOLAR "A LAVANDEIRA"

O Xornal Escolar " A LAVANDEIRA" chega á súa 18ª edición e estrésae, en exclusiva, en formato dixital, co fin de adaptarnos ás novas tecnoloxías. Esperamos que vos guste!!!

Pódese ler e descargar a convocatoria para a PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2017/2018.

Os IMPRESOS poden recollerse na CONSERXERÍA DO CENTRO ou descargarse na seguinte ligazón.

PRAZO DE PRESENTACIÓN: Do 23 de maio ao 23 de xuño