slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3

SEMANA EUROPEA DA MOBILIDADE

O martes 20 de setembro de 2022, o alumnado de primaria disfrutou dun circuíto vial no patio do  centro, pola Semana Europea da Mobilidade.

NOVIDADE NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO: COMEDOR ESCOLAR

PUBLICADO O LISTADO DO NOVO ALUMNADO ADMITIDO NO COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO ACADÉMICO 2022/23.

PODESE CONSULTAR ESTE LISTADO NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO PROPIO CENTRO.

ENTREGA DE LIBROS DO FONDO DE LIBROS E VALE DE MATERIAL PARA 3º E 5º DE PRIMARIA

Ola familias! A entrega  dos libros do fondo de libros e o vale de material, ao alumnado de 3º e 5º de primaria, realizarase no seguinte horario:

MARTES DE 16:30 A 19:30 e o MÉRCORES DE 12:00 A 14:30  Se non podedes vir nese horario, chamade ao centro para concertar outra hora.Indicar tamén que non chegaron todos os libros. Os que faltan irán entregándose a medida que vaian chegando.Un saúdo.

COLABORADORES COMEDOR ESCOLAR

ADMISIÓN DE MEMBROS  DA COMUNIDADE EDUCATIVA COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS DO COMEDOR ESCOLAR.

Co obxectivo de cubrir todas as necesidades de atención do comedor escolar, lembrar que o prazo de admisión de membros da comuidade educativa do CEIP Filomena Dato como colaboradores/as voluntarios/as nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2022-2023 continua aberto ata o 7 de Setembro.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 7 de setembro de 2022, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 22 de decembro de 2022.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA:

1. As persoas interesadas deberán cubrir a SOLICITUDE que se adxunta e entregala na conserxería do centro, xunto ca declaración responsable (Tamén se pode pedir unha copia en conserxería).

2. CERTIFICACIÓN NEGATIVA DO REXISTRO CENTRAL E DELINCUENTES SEXUAIS.

As persoas que actualmente xa están colaborando ou que xa entregaron a solicitude para este curso, NON terán que volver a entregala.

*Adxúntase tamén a Instrución 2/2021 sobre o funcionamento dos comedores escolares, no que se proporciona máis información sobre as funcións dos colaboradores, a cuantía a percibir por día de servizo e a forma de pago.

¿ QUÉN PODE COLABORAR?

MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA: persoal do centro, pais, nais, titores legais ou acolledores familiares do alumnado que estea cursando estudos no respectivo curso. Con caracter excepcional admitiranse outros familiares.

Como norma os interesados/as NON poderán ter colaborado no comedor escolar durante dous cursos escolares consecutivos, co que non poderásn asumir tales cometidos as persoas que as realizasen durante un mínimo 36 días no curso 2021-2022. Tendo preferencia sempre os novos colaboradores/ voluntarios.

INFORMACIÓN DO CONCELLO SOBRE "BOS DÍAS COLE" E AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL EN INFANTIL

Bo día! Nos adxuntos van dúas informacións enviadas polo Concello ao noso centro. Unha delas explica o cobro do "Bos días cole" do curso anterior e unha pequena información sobre este curso. O outro adxunto indica a onde vos tedes que dirixir se queredes solicitar a axuda para libros e material para Infantil.Para calqueira dúbida comunicádevos co Concello. Grazas.

AUTODECLARACIÓN DOS PREZOS PÚBLICOS POLA UTILIZACIÓN DO COMEDOR

TODOS os usuario do comedor escolar no curso 2022/2023 (os que renovan e os novos) deberá presentar no centro o modelo de AUTODECLARACIÓN que se adxunta, baseado na renda de 2021, entre o 1 e o 7 de SETEMBRO.

NON terán que cubrir este impreso de autodeclaración os usuarios que xustifiquen documentalmente situación socioeconómica de exclusión social, acollemento, discapacidade do alumno/a igual ou superior ao 33%, vítimas de terrorismo ou violencia de xénero.

Poderán imprimir e cubrir o documento que se adxunta ou solicitalo na conserxería do centro.

Achéganse, ademais, instrucións para cubrir dito modelo de autodeclaración.

CEIP FILOMENA DATO

Foto cole

Rúa do Ensino, 4

A Valenzá-Barbadás

Ourense

Tlfno/Fax: 988244869

e-mail:ceip.filomena.dato@edu.xunta.es

Centro adscrito ao IES "Xesús Ferro Couselo"

PERIODO DE ADAPTACIÓN CURSO 2022 2023 (4º EDUCACIÓN INFANTIL)

NO CADRO QUE FIGURA A CONTINUACIÓN APARECEN OS HORARIOS DE PERMANENCIA NO CENTRO DOS NENOS E NENAS DE EDUCACIÓN INFANTIL AO LONGO DO PERIODO DE ADAPTACIÓN PARA O ACTUAL CURSO 2022 2023

O DÍA DA REUNIÓN FACILITARÉMOSLLES OS GRUPOS E AS QUENDAS.