slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3

Ourense

Tlfno/Fax: 988244869

e-mail:ceip.filomena.dato@edu.xunta.es

Centro adscrito ao IES "Xesús Ferro Couselo"

VISITA AO CONCELLO DE BARBADÁS

Dentro das actividades organizadas para conmemorar o Día da Constitución, os alumn@s de 6º visitaron o CONCELLO de Barbadás. Fixeron unha visita polas súas instalaciónos, coñecendo así todas as dependencias municipais e participando posteriormente nun pleno municipal infantil.

Os candidatos e candidatas elexid@s foron nomeados e ocuparon o seu posto no salón de plenos, onde unha vez constituída a corporación infantil, se procedeu á celebración do pleno. Nel presentáronse diversas mocións que foron debatidas e aprobadas.

MÁIS IMAXES DA ACTIVIDADE AQUÍ

ACTIVIDADES DENDE A BIBLIOTECA

Dende a Biblioteca fixéronse, entre outras, as seguintes actividades:

• Estase traballando este trimestre COLOMBIA, e amósannos cales son os símbolos deste marabilloso país. Podedes velos no seguinte enlace.

• Como o mes de novembro era o mes da ciencia, tamén se fiseron dentro da biblioteca algúns experimentos, que vos deixamos no seguinte enlace:

ACTO CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O pasado luns, os alumnos de 1º, 2º e 3º de Educación primaria, participaron nun acto celebrado no salón de actos do centro, en contra da violencia de xénero.

Podedes ver máis imaxes e vídeos no AQUÍ

MUSEO CIENTÍFICO

Con motivo da celebración do mes da ciencia, o pasado xoves 23 de novembro o centro recibiu a visita do MUSEO ITINERANTE: CIENCIA EN MOVEMENTO.

Os alumnos de 5º e 6º fixeron unha visita minuciosa polo mesmo, con explicacións e manipulación dos obxectos alí expostos. Os alumnos de 3º e 4º fixeron unha visita rápida polo mesmo, e quedaron con moitas ganas de repetir.

Foi unha actividade moi interesante, da que tanto mestres como alumnos saíron moi contentos.

Moitas grazas a Suso e Sabela polo seu bo facer e por traernos un pouquiño de ciencia ao noso centro. A vosa mascota encantounos!!!!

Podedes ver máis imaxes da actividade AQUÍ.

DÍA MUNDIAL DO XADREZ

Para conmemorar o Día mundial do Xadrez, a profe Susana, responsable da actividade no centro, preparou unha exhibición de mates durante o recreo do día 22 de novembro.

Deixámosvos un vídeo no que se pode ver un dos exemplos e unhas fotos da actividade no enlace que hai abaixo.

A prensa faise eco da nosa actividade.

FOTOS DA ACTIVIDADE

MAGOSTO 2017

O pasado venres día 10 de novembro, celebramos no centro, O MAGOSTO. Foi unha xornada marcada pola diversión que proporcionaron os xogos tradicionais e polas castañas que comemos.

Aquí deixamos unhas poucas fotos, pero podedes ver máis no enlace que hay ao final.

MÁIS FOTOS AQUÍ

DECORACIÓN OUTONO/SAMAÍN

O centro está engalanado con decoración do outono e Samaín. Alumnos e familias fixeron un magnífico traballo, traendo creacións moi orixinais e traballosas. Os profes tamén fixeron murais e decoración de portas.

MOITAS GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN!!!

Aquí deixamos algunhas fotos, pero podedes ver máis no enlace que está abaixo.

MÁIS FOTOS AQUÍ