slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3

Ourense

Tlfno/Fax: 988244869

e-mail:ceip.filomena.dato@edu.xunta.es

Centro adscrito ao IES "Xesús Ferro Couselo"

FESTIVAL DE NADAL 2016

Velaquí un vídeo recopilatorio do que foi o Festival de Nadal no Filomena.

VISITA DOS REIS MAGOS

Onte estiveron no centro SS.MM Os Reis Magos. Recolleron as cartas de tod@s @s nen@s e déronlles un agasallo.

A continuación podedes desfrutar deste vídeo con imaxes desta visita tan especial.

CONCURSO DE POSTAIS DE NADAL

Os gañadores do concurso de postais son:

Nerea Cabo López (1ºA)
   Izan Rodríguez Fernández (2ºA)

Mario Rodríguez Martínez (3ºB)

Lara Rodríguez Rodríguez (4ºB)
   Nadia Abba Ramos (5ºA)
   Antía Franco González (6ºB)

VISITA AO CONCELLO DE BARBADÁS

No día de hoxe, 13 de decembro, as alumnas e alumnos de 6º acudiron ao Concello de Barbadás, onde ademáis de coñecer as dependencias municipais, poideron participar nun pleno infantil no que elexiron aos seus propios concelleiros e fixeron diferentes propostas que poderían mellorar a vida dos veciños e veciñas municipais.

Ao rematar, e despois de darlles un agasallo, invitáronos a merendar.

Foi unha xornada diferente e moi ben aproveitada.

Moitas grazas ao Concello de Barbadás e á Corporación municipal que tan ben os tratou.

No seguinte enlace poderedes ver as FOTOS DA ACTIVIDADE.

MAGOSTO 2016 NO FILOMENA

Para conmemorar o San Martiño, no Ceip Filomena Dato tivemos unha xornada un tanto diferente, e despois do recreo tivemos uns anacos de risas, diversión e lecer.

Xogos como o tres en raia, o papacastañas, carreria de sacos, xogo cooperativo de construción, o pano, canguros, encestar aros, castañas a culleradas, o truco, a chave, os birlos e o apañacastañas fixeron que todos o pasásemos moi ben.

Para rematar a xornada, que mellor que degustar unhas boas racións de castañas.

No seguinte enlace podedes ver as FOTOS deste día.

PADLET "PEÓN QUE COROA"

No seguinte enlace poderes acceder ao PADLET (pizarra virtual) "PEÓN QUE COROA", elaborado sobre XADREZ, que dende este curso se imparte como materia de Libre Configuración nos cursos de 4º e 6º.

SÍGUENOS EN FACEBOOK

O CEIP Filomena Dato está en FACEBOOK. SÍGUENOS!!!!