LISTADO DEFINITIVO ALUMNADO CURSO 24-25

Bo día!Xa está publicada no taboleiro do interior do centro a lista de admitidos definitiva do alumnado para o curso 24-25.

Indicar que debido a que non foi preciso baremar, esta lista  é a definitiva e non se sacará unha nova lista o 15 de maio.

Un saúdo.

Calendario escolar 2024-25

CEIP FILOMENA DATO

Foto cole

Rúa do Ensino, 4

A Valenzá-Barbadás

Ourense

Tlfno/Fax: 988244869

e-mail:ceip.filomena.dato@edu.xunta.es

Centro adscrito ao IES "Xesús Ferro Couselo"

Lecturas conxuntas

Hoxe tivemos unha actividade de apadriñamentos lectores, onde o alumnado de maior idade lía un conto ao alumnado máis pequeniño. É unha das moitas actividades que facemos na Semana do Libro.

Calquera recuncho do noso centro era un bo lugar para a actividade.

* Como sempre, se premedes na imaxe accederedes á galería das fotos do momento

Curso cortadora plotter

Hoxe tivemos o profesorado unha formación de cortadora Plotter.

Visita museo da gaita de 3º

O martes 9 fixemos unha pequena saída en autobús con Catalina para visitar o Museo da Gaita de Barbadás.

A viaxe foi entetida, na que nos explicaron cousiñas sobre a gaita e tivemos obradoiros prácticos.

Merendamos e puidemos asistir ao salón de plenos do Concello, e alí estaban o alcalde e a concellal de educación.

Premede nos gaiteiros y bailaríns para acceder ás fotos.

Compostaxe 3°

Hoxe, o alumnado de terceiro de primaria tivo unha charla sobre a compostaxe e a xestión de residuos. Estivemos moi atentos e atentad para facer o noso mundo máis sostible. Premede para as fotos na imaxe.

Deixáronnos un enlace coa explicación

VISITA DO CMUS DE OURENSE

Hoxe recibimos a visita do CMUS de Ourense para mostrarnos nun concerto-didáctico diferentes instrumentos que se poden estudiar no Conservatorio. Este concerto-didáctico foi realizado por algúns alumnos e alumnas do Conservatorio acompañados do seu profesorado. Grazas pola vosa visita e marabillados da profesionalidade do voso alumnado.

Ata outra!

Día da árbore

O xoves fomos os cursos de 2° a plantar árbores moi pretiño.

Traballamos moito!