OS NENOS E NENAS E A PROFE DA CLASE DE MARUXIÑA TROTAMUNDOS QUERÉMOSVOS DESEXAR UN BO NADAL E UN FELIZ 2015.
OS NENOS E NENAS E A PROFE DA CLASE DE MARUXIÑA TROTAMUNDOS QUERÉMOSVOS DESEXAR UN BO NADAL E UN FELIZ 2015.
HOXE ANTES DAS VACACIÓNS VIÑÉRONNOS VISITAR OS PAXES REAIS, CADA UN REPRESENTANDO A UN REI: MELCHOR, GASPAR E BALTASAR. QUE EMOCIÓN!!!
DÉMOSLLE AS NOSAS CARTAS E ELES REPARTIRON CARAMELOS.
FOI UN FANTÁSTICO DÍA!!
HOXE PARA CELEBRAR O NADAL AS NENAS E NENOS DE DA CLASE DE MARUXIÑA DEGUSTAMOS OS PRODUCTOS TÍPICOS DESTAS DATAS: TURRÓNS, MAZAPÁNS, AMÉNDOAS RECHEAS, ORELLÓNS... QUÉ BOS ESTABAN TODOS! E QUE BRN O PASAMOS XA QUE PARTICIPAMOS NA FESTA TODO INFANTIL.
HOXE TIVEMOS UNHA SORPRESA, FUMOS Á BIBLIOTECA E FALAMOS CON PAPA NOEL POR MEDIO DE VIDEOCONFERENCIA. LEMBRÁBASE DE NÓS E PREGUNTOUNOS O QUE QUERIAMOS QUE NOS DEIXASE.
ALGÚN DE NÓS ESTABA TAN NERVIOSO E NERVIOSA QUE NON SE ATREVÍA A FALAR CON EL.
UNHA DAS LECTURAS RELACIONADAS CO TEMA FOI O PUNTO DE PETER H. REYNOLDS QUE NOS CONTA A HISTORIA DE VASTHI AO ENFRONTARSE CUNHA FOLLA EN BRANCO. |
NÓS TAMÉN O FIXEMOS E ESTES SON ALGÚNS DOS RESULTADOS.
HOXE ACUDIMOS Á SEDE DE ABANCA EN SANTIAGO PARA VER Á EXPOSICIÓN TRADICIÓN, CAMBIO E INNOVACIÓN. NELA POIDEMOS OBSERVAR ALGUN DOS CADROS DOS PINTORES MÁIS FAMOSOS E COÑECIDOS: PICASSO, DALÍ, MIRÓ E KANDYNSKY ENTRE OUTROS E QUE TRABALLAMOS E TRABALLAREMOS NA CLASE.
DURANTE A EXPOSICIÓN PINTAMOS COMO MIRÓ EN 15 SEGUNDOS.
DESPOIS REALIZAMOS UN OBRADOIRO NO QUE ELABORAMOS UNHA COMPOSICIÓN COMO KANDYNSKY AO RITMO DA MÚSICA, AO IGUAL QUE FACÍA EL.
E fíxose a luz. As profes Eva de 1º A e María de infantil experimentan co alumnado sobe a creación do universo e a aparición da luz. Tentando seguir o método científico, facemos entre todos unha hipótese sobre cómo pensamos que apareceu a luz no noso universo e o que pensamos que vai a acontecer co experimento.
Tras observar o resultado lemos o libro: LA SENSACIONAL HISTORIA DEL MUNDO, por Neal Layton da Editorial Molino, e plasmamos o aprendido cun debuxo.