O NOSO BELÉN

MAGOSTO 2018

O Magosto do CEIP O Couto by Slidely Photo Gallery

MAGOSTO 2018

Como todos os anos puidemos celebrar entre todos/as a nosa festa máis especial, os MAGOSTOS. Tivemos xogos populares, concursos, música...e por suposto, castañas asadas!!

OBRADOIRO DE PRIMEIROS AUXILIOS

O CEIP de O Couto acolleu o día 8 de novembro o obradoiro de primeiros Auxilios "Pupas Sustos e outros Desgustos" iniciativa de saúde comunitaria, pioneira en Galicia, promovida e desenvolvida pola Enfermería de Atención Primaria, que ten por obxectivo formar aos escolares de 3º e 4º de primaria mediante un taller práctico, de dúas horas, no que os nenos aprenden, a través do xogo e a simulación, a actuar ante situacións comúns, como golpes ou feridas e situacións de emerxencia.

O seu equipo docente está formado por enfermeiras de distintos Centros de Saúde, xunto con residentes en formación de Enfermería Familiar e Comunitaria (EIR), estudantes de enfermería e técnicos de emerxencias.

CORRECCIÓN DE ERROS CONVOCATORIA ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

Adxuntamos a corrección de erros na Convocatoria ás Eleccións dos Representantes de Nais, Pais e Titores Legais ao Consello Escolar

Engadimos tamén a Convocatoria para Eleccións dos Representantes do Profesorado:

HALLOWEEN E SAMAÍN -2018

Este 31 de outubro celebramos no cole as festas de Samaín e Halloween.

Aquí podedes ver a exposición de cabazas que trouxeron os rapaces e rapazas para ambientar o "hall". Tamén o noso mural de Happy Halloween.

CALENDARIO ELECCIÓN DE REPRESENTANTES DO CONSELLO ESCOLAR 2018

O vindeiro 27 de novembro de 2018 terán lugar as Eleccións ao Consello Escolar do CEIP "O Couto".

Aquí tedes o documento oficial con todas as datas (presentación de candidaturas, publicación do censo, etc...)

GRATUIDADE DE LIBROS DE TEXTO

FONDO SOLIDARIO de LIBROS DE TEXTO (Relación definitiva)

.-ADMITIDOS

.-EXCLUÍDOS

VOCEIRO/2018

VOCEIRO 2018

As "boas costumes" non  deben perderse e ...coma todos os anos... á última hora, coas présas e apuros dos redactores conseguimos que saira editado... Botádelle un ollo que paga a pena.

MOI IMPORTANTE

HORARIO de SECRETARÍA

.- Do 12 de xuño ao 2 de xullo de 9,00 a 14,00 horas

.- Do 3 ao 31 de xullo de 10,00 a 13,00 horas

LIBROS  de TEXTO (Curso 2018/19)

.-EDUCACIÓN INFANTIL

.- 1º e 2º NIVEL

.- 3º e 4º NIVEL

.- 5º e 6º NIVEL

NOTA IMPORTANTE: Os alumnos/as de 5º nivel que escollan Plástica en Inglés non deberán mercar libro de texto.

ADMISIÓN CURSO 2018/19 (Información)

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS para o Curso 2018/19

.- IPREM

.- LETRA DESEMPATE.

.- MAPA

.- DOG (Orde de Admisión)

AVISO IMPORTANTE

Unha vez rematado o prazo de admisión, compróbase que o número de solicitudes presentadas non supera o número de prazas ofertadas, polo que non é necesario aplicar os criterios do baremo.

FOTOS DAS ACTIVIDADES NA GALERÍA DE IMAXES (enlace)

MOI IMPORTANTE

Debido a  detectarse  unha ALERXIA SEVERA E CRÍTICA ao KIWI nun alumno deste Centro,e ante as posibles consecuencias graves que poidan ocurrir, queda TOTALMENTE PROHIBIDO traer esta froita ao Centro.