Inicio de sesion

Iniciar sesión: Acceso

APA

Web da ANPA Verduxo

Nesta web tedes toda a información sobre a nosa ANPA e as súas actividades.

Botádelle un ollo!

PATIO CREATIVO

Este sábado 17, algunhas familias da ANPA reunímonos para continuar co proxecto do "PATIO CREATIVO".

O día chuvioso impediunos rematar de pintar algúns murais que tiñamos pendentes, pero o que sí puidemos realizar  foron tres caixoneiras para os patios cubertos. Nelas poderanse gardar os materiais coas que as nenas e nenos xogan nos recreos (balóns, cordas, chapas, etc.). Para a súa elaboración recicláronse palés.

Tamén aproveitamos para acondicionar o invernadoiro, e preparalo para a súa posta en marcha neste curso.

MENÚS DO COMEDOR ESCOLAR PARA O MES DE NOVEMBRO

Nos seguintes arquivos adxuntos podedes ver os menús que vai servir o comedor escolar no mes de novembro.

Hai menús de tres tipos:

Hipocalórico, Normocalórico e para diabéticos

Para calquera dúbida contactade coa ANPA ou co propio centro.

INSTRUCCIÓNS USO DO COMEDOR ESCOLAR

SERVIZO DE COMEDOR

O servizo de Comedor Escolar ofrécese de xeito continuado durante o período lectivo nos centros escolares. Para que se produza este servizo deberán cumprirse unhas condicións mínimas, tanto de uso como de instalacións.

USUARIOS:

ANPA: FOLGA DÍA 18 DE OUTUBRO

Iniciativa ARCO

Operación cofinanciada pola Unión Europea
Programa Operativo FSE Galicia 2014 - 2020

“Conseguir unha educación de calidade”

O FSE inviste no teu futuro