Inicio de sesion

SOLICITUDES COMEDOR ESCOLAR CURSO 2022-23

Estimados pais e nais:

REVISTA TROITA XLI

Xa está aquí a nova revista troita, nela intentamos amosar un resumo do que foi este curso 21/22 no Cordo Boullosa. Agardamos que vos guste.

Saudiños e bo verán**

Bolsas e axudas para alumnos con NEAE 2022-2023

Ao igual que en cursos anteriores, a solicitude hai que facela no enderezo web do ministerio de educación:

Unha vez cuberta a solicitude hai que imprimila e presentala no colexio, xunto coa documentación que se pida (copia dos DNI, certificado de discapacidad, documentación bancaria...).

O alumnado que vaia a cursar ESO o curso que ven, ten que presentar a solicitude e documentación no Instituto donde vaia a cursar estudos no curso 2022-2023

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO ESCOLAR 2022/23

Publicada a Orde de participación no fondo solidario de libros de texto

Axudas á compra para o alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria.

a) Para o alumnado de 1º e 2º de EP: 1º. Renda per cápita familiar igual ou inferior a 6.000 €: 210 €.

b) Renda per cápita familiar superior a 6.000 € e igual ou inferior a 10.000 €: 140 €.

c) Para o alumnado matriculado en EE, en unidades de EE de centros ordinarios, ou cunha discapacidade igual ou superior ao 65 %, a contía das axudas será de 275 €, con independencia da renda per cápita da unidade familiar.

d) Para o alumnado en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia, o importe da axuda será de 210 € con independencia da renda per cápita da unidade familiar.

ADMITIDO TODO O ALUMNADO QUE PRESENTOU SOLICITUDE

Iformamos a todos os responsables que fixeron solicitude de admision para o vindeiro curso 2022-23 que todo o alumnado foi admitido.

Adaptacion Concrecion Curricular CEIP Manuel Cordo Boullosa

Como consecuencia da entrada en vigor da Orde do 25 de xaneiro de 2022, pola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato no sistema educativo de Galicia, cómpre actualizar os seguintes aspectos da Concreción Curricular para o terceiro trimestre do presente curso

ABERTO PRAZO DE MATRÍCULA

Informamos de que xa está aberto o prazo de matrícula para o vindeiro curso 22/23, a instancia pode descargarse dende aquí ou ben recollela no centro.

O prazo de matrícula será do 1 ao 21 de marzo ambos incluídos.

Horarios para a entrada escalonada o día 9 de setembro

Horarios para a entrada escalonada do día 9

EDUCACIÓN PRIMARIA

6°.  9:00