Inicio de sesion

LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO DE LIBROS PARA O CURSO 2017-18

Arquivo coa resolución definitiva do fondo de libros para o curso 2017-18

LISTAXE PROVISIONAL DO REPARTO DO FONDO DE LIBROS 2017-18

No documento adxunto (PDF) pódese consultar a listaxe provisional dos libros concedidos do fondo de libros para co curso 2017-18

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017-18

NO ARQUIVO ADXUNTO PÓDESE CONSULTAR O LISTADO DOS LIBROS DE TEXTO PARA O VINDEIRO CURSO 2017-18

ORDE DE PARICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E COMPRA DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

PUBLICADA A ORDE DE PARICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA 3º, 4º, 5º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA E PARA A ADQUSICIÓN DE LIBROS DE TEXTO PARA 1º E 2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

NA ORDE TAMÉN SE RECOLLE AS AXUDAS PARA A COMPRA DE MATERIAL ESCOLAR.

VER ADXUNTO

O CENTRO ENVIARÁ INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS.

ADMISIÓN DEFINITIVA

O alumnado que presentou solicitude de admisión para o CEIP Manuel Cordo Boullosa foi admitido, tanto o de Educación Infantil como o de Educación Primaria

Pódense consultar as listaxes nos arquivos adxuntos.

LISTADO DO ALUMNADO ADMITIDO PROVISIONALMENTE EN 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL

O alumando que aparece no listado adxunto está admitido provisionalmente en 5º de Educación Infantil para o vindeiro curso 2017-18.

O resto do alumnado que solicitou praza noutros cursos de Educación Infantil e de primaria foi admitido.

Unha vez que se publique no mes de maio o listado definitivo terán que facer a matrícula durante o mes de xuño.

ALUMNADO DO CENTRO QUE SOLICITOU RESERVA DE PRAZA NO IES DE PONTE CALDELAS

Comunicamos as familias de todo o alumnado do noso centro que presentou reserva de praza no IES de Ponte Caldelas que está admitido

PRAZO DE SOLICITUDE DE ADMISIÓN NO CENTRO

Presentación de solicitudes para alumado de novo ingreso ou que cambian de centro.

Prazo: do 1 ao 20 de marzo

Os impresos pódense descargar no anexo adxunto.

Tamén estará dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codCons=ED&codProc=550B

ou na aplicación admisión do alumnado https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

A solicitude terá que ser asinada por calquera d@s titulares da patria potestade ou reprentantes legais do alumnado.

No caso de separación ou divorcio será necesaria a sinaturade ámbolos dous proxenitores, agás que a patria potestade estea atribuida, con carácter exclusivo a un deles. Nestes casos será necesario presentar, xunto coa solicitude de admisión, a resolución xudicial correspondente.

Cada solicitante só poderá presentar unha única solicitude no centro