Inicio de sesion

Iniciar sesión: Acceso

Apertura do prazo para facer a reserva de praza para o curso 2018-2019

Conforme o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos, o plazo de reserva de plaza para o curso 2018-2019 é do 1 de febreiro ao 15 de febreiro de 2018.

As familias poden optar voluntariamente por facer a reserva de praza a través da aplicación informática admisión alumnado , no menú Solicitudes- Reserva de praza- Crear solicitude de reserva, en lugar de cubrir o impreso en papel.

A través de esta ferramenta tamén poderán cumprimentar e presentar as solicitudes de admisión de forma electrónica. De tódolos xeitos adxuntamos o modelo de solicitude para descargar para aqueles que desexen presentar a solicitude en papel

PRAZO DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2016/2017

O prazo para que as familias presenten a solicitude de admisión de alumnado para o curso 2016/2017 abranguerá dende o 1 ao 30 de marzo.

Adxuntamos a seguinte documentación:

oferta plazas 2016/2017

Iniciativa ARCO

Operación cofinanciada pola Unión Europea
Programa Operativo FSE Galicia 2014 - 2020

“Conseguir unha educación de calidade”

O FSE inviste no teu futuro