Inicio de sesion

Iniciar sesión: Acceso

INSTRUCCIÓNS USO DO COMEDOR ESCOLAR

SERVIZO DE COMEDOR

O servizo de Comedor Escolar ofrécese de xeito continuado durante o período lectivo nos centros escolares. Para que se produza este servizo deberán cumprirse unhas condicións mínimas, tanto de uso como de instalacións.

USUARIOS:

● Para ser usuario de comedor, deberá cubrir unha ficha de inscrición, na que figuran todos os datos relativos @ alumn@ (días de asistencia, alerxias alimentarias, teléfonos da familia, nº de cta., etc...)

O comedor funciona de 14:00 a 16:00 tódolos días lectivos. O prezo é de 4,10 € ao día.

Podes apuntarte:

ü  tódolos días,

ü  días alternos ou

ü  días esporádicos, chamando antes das 9.00 da mañá dese mesmo día aos responsables do noso catering . Pagando no momento a encargada do comedor (Mar Loroño).

● Sempre que se produzan cambios na asistencia ó comedor, deberán ser comunicados a ser posible antes das 19:00 do día anterior, salvo en casos de emerxencia que será comunicado no mesmo día antes das  9:00h. da mañá.

Os datos de contacto para comunicar incidencias son:

- Teléfono :     655 299 847

-  e-mail:         coordin@cateringarelas.com

Páxina web:    www.cateringarelas.com

Iniciativa ARCO

Operación cofinanciada pola Unión Europea
Programa Operativo FSE Galicia 2014 - 2020

“Conseguir unha educación de calidade”

O FSE inviste no teu futuro