Matrícula 2020-2021

RESTABLECEMENTO DO PRAZO DE ADMISIÓN

ACTUALIZACIÓN DO CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN para o CURSO 2020-2021 a causa do COVID-19

PRESENTACIÓN da solicitude de admisión (para o alumnado de NOVA INCORPORACIÓN ao centro)

Do 11 ao 18 de maio

PUBLICACIÓN das LISTAXES PROVISIONAIS do alumnado admitido e non admitido

Antes do 9 de xuño

PUBLICACIÓN das LISTAXES DEFINITIVAS do alumnado admitido e non admitido

Ata o 26 de xuño

O centro permanecerá ABERTO para a presentación presencial das solicitudes en HORARIO de 09:15 a 14:15.

ACONSÉLLASE pedir previamente CITA TELEFÓNICA nos seguintes teléfonos: 886110170 ou 886110172.

A solicitude de admisión do alumnado realizarase mediante o Formulario de Admisión que está a súa disposición na secretaría do centro. Este formulario tamén pode descargarse desde o seguinte enlace: Formulario en formato pdf

Unha vez descargado, deberá cumprimentarse de forma manual e presentarase no centro.

Tamén poderá realizarse a presentación telemática no mesmo prazo (do 11 ao 18 de maio) na aplicación Admisión alumnado. (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/)