Matrícula 2020-2021

Comeza o PERÍODO DE MATRÍCULA para o curso 2020-2021

De acordo cos prazos establecidos na disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013, que regula o procedemento de admisión, o próximo 1 de marzo iníciase o prazo de admisión de solicitudes.

Formulario de Admisión

A solicitude de admisión de alumnado realizarase mediante o FORMULARIO DE ADMISIÓN que está á súa disposición na secretaría do centro. Este formulario tamén pode descargarse desde o seguinte enlace: ( Formulario en formato pdf)
Unha vez descargado, deberá cumprimentarse de forma manual e presentarase no centro.

Tamén poderá cumprimentarse na aplicación admisionalumnado (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado)

Os postos escolares vacantes estarán publicados na páxina web e no taboleiro de anuncios do centro.

Prazos:

•    Solicitude de admisión e entrega de documentación: do 1 ao 20 de marzo.

OFERTA DE PRAZAS

FORMULARIO de ADMISIÓN.pdf490.86 KB