Complementarias

Día do Libro

O mércores 24 de abril, celebraremos o Día do Libro, coa actividade “Ler na rúa”. Como en cursos pasados, convidámolos a asistir e participar cunha pequena lectura.

A partir das 10:40 da mañá o alumnado acudirá aos espazos seguintes:

• Educación infantil: Parque de San Gregorio.

• Primeiro e Segundo de Primaria: Praza de Galicia (Miramar).

• Terceiro e Cuarto de Primaria: Hórreo de Carnota .

• Quinto e Sexto de Primaria: Adro da Igrexa.

Colabora con nós o Concello de Carnota e poderán acercarse a súa biblioteca para escoller un libro e participar na lectura.

Agardamos a súa participación.

Un saúdo. O Equipo da Biblioteca

Nota: Se a climatoloxía non é favorable , adiarase a actividade ao primeiro día lectivo que o tempo o permita.

DÍA DA PAZ

O pasado 30 de Xaneiro celebramos o día da paz no noso centro elaborando unha deliciosa marmelada da paz! O bo desta marmelada é que ten uns ingredientes moi saudables e que non ten data de caducidade! Por iso, trataremos de consumir un pouquiño dela cada día.

Cada curso elaborou o seu propio tarro con palabras que asociasen coa paz e ese día aportaron 5 dos seus ingredientes á marmelada conxunta. Saíron palabras tan bonitas como: respecto, abrazos, tranquilidade, querer, hospitalidade, igualdade, cariño, bondade, confianza, amabilidade, esperanza, compartir, amizade, amor, solidariedade...

Ademais da marmelada, os distintos grupos tamén nos deleitaron cunha canción coa que pedían a paz en Carnota.

A maiores de todo iso, tamén estivemos decorando o noso centro con distintos traballos relacionados coa temática da paz. Aquí vos deixamos algunhas imaxes das manualidades realizadas:

POLO SAN MARTIÑO, PEÓNS AO CAMIÑO!

O pasado 30 de novembro o CEIP de Carnota volveu saír á rúa para celebrar o día do trompo, peonza, ou como dicimos por aquí, a sevillana!

Para comezar o alumnado pintou a súa sevillana para poñela bonita. Unha vez que xa estaba decorada era momento de lanzala e xogar con ela.

Aquí vos deixamos unhas fotos da celebración e tamén tedes na nosa páxina un enlace cun vídeo da tvg, porque estivo tan ben que ata saímos na televisión!

Samaín 2018

O vindeiro mércores 31 de outubro festexaremos no centro o Samaín-Halloween e o Magosto. Coma tódolos anos, queremos contar coa súa colaboración para decorar o colexio con cabazas terroríficas. No presente curso estamos a traballar as emocións, polo que as CABAZAS terán que facer referencia a algunha emoción (medo, alegría, tristeza, rabia, calma ou amor).

As cabazas pódense traer a partires do luns 29 para evitar o seu deterioro.

NOTA SOBRE MATERIAL NECESARIO

O día do peón

A Buxaina, baila, baila

si queres saer máis non deixes de visitar La peonza