Web do CEIP Plurilingüe do Camiño Inglés
Erasmus+
Ver para crecer 2x01_Finlandia
Enquisa de satisfacción das familias co centro educativo
Recolléronse 56 (o curso pasado 63) de 165 posibles, enquisas anónimas a través de AbalarMóbil (7 menos) e os resultados son os seguintes (considerando 1 o máis negativo e 5 o máis positivo):
Consideramos os resultados como moi positivos e anímannos a continuar con algunhas destas iniciativas e a mellorar outras.
Carboeiro Escolar nº9 xuño 2023
Corremundos 30 de novembro de 2022
KA121_Mobilidade Profesorado Finlandia
Acreditación Erasmus+ 2022-2027
Cronograma Proxecto Schola
Proxecto Schola
Escola (do grego: scholé; e latín: schola) ou colexio é o nome xenérico de calquera centro de ensino, especificamente os do ensino primario. O significado orixinal en grego era tranquilidade, tempo libre, que despois derivou en aquilo que se fai durante o tempo libre e, máis concretamente, o que paga a pena facerse.
Durante o vindeiro curso queremos reflexionar sobre o papel da escola na nosa sociedade, que importancia ten no mundo no que vivimos, quen son as persoas que traballamos nesta institución, cal é a súa historia na nosa contorna, comprobar se na maioría de lugares a escola é coma a nosa, que futuro ten coas novas tecnoloxías.
A partires desa reflexión queremos deseñar fisicamente a escola dos nosos soños, imos transformar os seus espazos para convertela nun lugar adaptado ao concepto de escola que queremos.
Por iso, invitamos a toda a comunidade a formar parte desa transformación para que ao final do curso 22/23 inauguremos de novo a nosa escola, a escola na que fagamos o que paga a pena facerse, a escola dos nosos soños.
Vémonos o día 6 de setembro ás 11 da mañá con todos os detalles.
E para despedirnos, que mellor que coñecer algo máis dunha docente e investigadora, Ángeles Alvariño.
Bo verán.
Informe de Seguimento e Avaliación KA101
Resultados da Enquisa de satisfacción 21_22
Radio Ü_Ver para crecer (Entrevistas)
No programa Erasmus+ KA101 tivemos a oportunidade de visitar centros educativos en Portugal, Italia e a República Checa. A partires destas entrevistas pódese coñecer algo mellor como son os sistemas educativos deses países, cales son as boas prácticas que realizan nos seus centros, e en definitiva, reflexionar sobre o papel da escola. Eso sí, en varios idiomas.
Carboeiro Escolar nº8 2022
Exposición final Erasmus+ KA122 SCH_James Rice
Fotos Erasmus Waterford
Fotos Erasmus Brest
KA122 Looking for James Rice_Environmental practices for a better future
Imaxes da mobilidade de Sigüeiro
Resultados da Avaliación do curso 20_21
Con respecto ao establecido na Programación Xeral Anual realizouse un cuestionario cunha boa participación das familias. Recolléronse 70 (o curso pasado 101) de 175 posibles, enquisas anónimas a través de AbalarMóbil (31 menos) e os resultados son os seguintes (considerando 1 o máis negativo e 5 o máis positivo)(En cursiva, o resultado do pasado curso):
1. A xestión do centro con respecto á COVID-19 |
4.59 |
|
2. As actividades que se realizan relacionadas con temas de igualdade |
4.22 |
|
3. A participación do centro en programas europeos |
4.45 |
|
4. O programa Edixgal para 5º e 6º de EP |
3.64 |
|
5. O proxecto 2050 |
4.34 |
|
6. O uso de Abalar Móbil |
4,48 |
4.44 |
7. O Espazo Pendeloque |
4,71 |
|
8. A participación das familias na vida do centro |
4,06 |
4,49 |
9. A formación que recibe o seu fillo /a no centro |
4,13 |
4,29 |
10. O uso da axenda |
3.89 |
4,23 |
11. Os recursos materiais que ten o centro |
4,41 |
4.35 |
12. As actividades complementarias (Magosto, Entroido…) |
4,41 |
4,56 |
13. A información que recibe da vida do centro |
4,25 |
4,32 |
14. A paxina web e o uso de redes sociais |
4,35 |
4,49 |
15. O comedor |
4,05 |
3,65 |
16. A horta escolar e a Ecotropa |
4,6 |
4,45 |
Radio Ü |
4.57 |
|
16. Semana do Teatro |
4,54 |
4,50 |
17. Actividades do fomento do galego como a revista O Carboeiro e o xornal Pegadas no Camiño |
4,55 |
4.40 |
18. A formación do alumnado en xeral |
4,31 |
4,45 |
19. A formación deportiva do alumnado |
4,22 |
4,28 |
20. A formación do alumnado en linguas extranxeiras |
3.80 |
4.02 |
21. A formación do alumnado en novas tecnoloxías |
4,16 |
4.15 |
22. O horario do centro |
4,65 |
4,62 |
23. O apoio ao alumnado con dificultades |
3.79 |
|
24. A convivencia no centro entre o alumnado |
4,27 |
4.29 |
25. I Volta ao Camiño |
4.52 |
|
28. Hora de ler |
4,48 |
4,51 |
29. A Biblioteca |
4,52 |
4,44 |
30. O labor da ANPA Carboeiro |
4.03 |
3,80 |
a. O seu coñecemento do que lle acontece ao seu fillo |
4,09 |
4.15 |
b. O esforzo do seu fillo/a no estudo |
4,10 |
4,26 |
c. Considera boa a súa participación no proceso edu… |
4,21 |
4,39 |
1. Un centro agradable de traballo para o alumnado |
4,64 |
4,62 |
2. Un centro innovador |
4,60 |
4,44 |
3. Un centro onde hai un bo nivel académico |
4,27 |
4,33 |
4. Un centro onde hai unha boa convivencia |
4,59 |
4,39 |
5. Un centro no que se ten confianza |
4,51 |
4,57 |
6. Un centro onde o alumnado sae ben preparado |
4,24 |
4,30 |
7. Un centro que vai mellorando |
4,49 |
4,62 |
8. Un centro que está aberto á participación das familias |
4,54 |
4,53 |
9. Un centro cunha ANPA útil |
4.03 |
3,85 |
a. A dispoñibilidade para atender ás familias |
4,42 |
4,52 |
b. A atención recibida |
4,61 |
4,62 |
c. A resolución dos problemas plantexados |
4,32 |
4,20 |
d. A información recibida |
4,48 |
4,38 |
e. Valore a formación recibida polo seu fillo durante o período de atención telemática |
4,16 |
4.12 |
Consideramos os resultados como moi positivos e anímannos a continuar con algunhas destas iniciativas e a mellorar outras.
Carboeiro Escolar nº7
Actividade "Internacionaliza a túa escola"
Xa na segunda xornada de formación do programa "Internacionaliza a túa escola", para coñecer as características do novo programa Erasmus+. #CAFI_ERASMUS @sepiegob #ErasmusPlus #erasmuscaminhoingles#verparacrecer@Erasmus_Project pic.twitter.com/BPrfoCrcMC
— CEIP do Camiño Inglés (@caminhoingles) March 13, 2021
Prorroga do KA101 ata maio de 2022
Dende o SEPIE infórmanos da concesión da prorroga por 12 meses máis do noso proxecto KA101 de formación do profesorado. Durante este curso, por mor da pandemia, tivemos que suspender as mobilidades preparadas para que os nosos mestres visitaran centros de Dinamarca e Finlandia para aprender de experiencias de éxito.
Deste xeito, esperamos que durante o vindeiro curso se poidan finalmente levar a cabo.
