Web do CEIP Plurilingüe do Camiño Inglés
Erasmus+
Carboeiro Escolar nº10
Ver para crecer 3x01_Azores
Ver para crecer 2x01_Finlandia
Enquisa de satisfacción das familias co centro educativo
Recolléronse 56 (o curso pasado 63) de 165 posibles, enquisas anónimas a través de AbalarMóbil (7 menos) e os resultados son os seguintes (considerando 1 o máis negativo e 5 o máis positivo):
Consideramos os resultados como moi positivos e anímannos a continuar con algunhas destas iniciativas e a mellorar outras.
Carboeiro Escolar nº9 xuño 2023
Corremundos 30 de novembro de 2022
KA121_Mobilidade Profesorado Finlandia
Acreditación Erasmus+ 2022-2027
Cronograma Proxecto Schola
Proxecto Schola
Escola (do grego: scholé; e latín: schola) ou colexio é o nome xenérico de calquera centro de ensino, especificamente os do ensino primario. O significado orixinal en grego era tranquilidade, tempo libre, que despois derivou en aquilo que se fai durante o tempo libre e, máis concretamente, o que paga a pena facerse.
Durante o vindeiro curso queremos reflexionar sobre o papel da escola na nosa sociedade, que importancia ten no mundo no que vivimos, quen son as persoas que traballamos nesta institución, cal é a súa historia na nosa contorna, comprobar se na maioría de lugares a escola é coma a nosa, que futuro ten coas novas tecnoloxías.
A partires desa reflexión queremos deseñar fisicamente a escola dos nosos soños, imos transformar os seus espazos para convertela nun lugar adaptado ao concepto de escola que queremos.
Por iso, invitamos a toda a comunidade a formar parte desa transformación para que ao final do curso 22/23 inauguremos de novo a nosa escola, a escola na que fagamos o que paga a pena facerse, a escola dos nosos soños.
Vémonos o día 6 de setembro ás 11 da mañá con todos os detalles.
E para despedirnos, que mellor que coñecer algo máis dunha docente e investigadora, Ángeles Alvariño.
Bo verán.
Informe de Seguimento e Avaliación KA101
Resultados da Enquisa de satisfacción 21_22
Radio Ü_Ver para crecer (Entrevistas)
No programa Erasmus+ KA101 tivemos a oportunidade de visitar centros educativos en Portugal, Italia e a República Checa. A partires destas entrevistas pódese coñecer algo mellor como son os sistemas educativos deses países, cales son as boas prácticas que realizan nos seus centros, e en definitiva, reflexionar sobre o papel da escola. Eso sí, en varios idiomas.
Carboeiro Escolar nº8 2022
Exposición final Erasmus+ KA122 SCH_James Rice
Fotos Erasmus Waterford
Fotos Erasmus Brest
KA122 Looking for James Rice_Environmental practices for a better future
Imaxes da mobilidade de Sigüeiro
Resultados da Avaliación do curso 20_21
Con respecto ao establecido na Programación Xeral Anual realizouse un cuestionario cunha boa participación das familias. Recolléronse 70 (o curso pasado 101) de 175 posibles, enquisas anónimas a través de AbalarMóbil (31 menos) e os resultados son os seguintes (considerando 1 o máis negativo e 5 o máis positivo)(En cursiva, o resultado do pasado curso):
1. A xestión do centro con respecto á COVID-19 |
4.59 |
|
2. As actividades que se realizan relacionadas con temas de igualdade |
4.22 |
|
3. A participación do centro en programas europeos |
4.45 |
|
4. O programa Edixgal para 5º e 6º de EP |
3.64 |
|
5. O proxecto 2050 |
4.34 |
|
6. O uso de Abalar Móbil |
4,48 |
4.44 |
7. O Espazo Pendeloque |
4,71 |
|
8. A participación das familias na vida do centro |
4,06 |
4,49 |
9. A formación que recibe o seu fillo /a no centro |
4,13 |
4,29 |
10. O uso da axenda |
3.89 |
4,23 |
11. Os recursos materiais que ten o centro |
4,41 |
4.35 |
12. As actividades complementarias (Magosto, Entroido…) |
4,41 |
4,56 |
13. A información que recibe da vida do centro |
4,25 |
4,32 |
14. A paxina web e o uso de redes sociais |
4,35 |
4,49 |
15. O comedor |
4,05 |
3,65 |
16. A horta escolar e a Ecotropa |
4,6 |
4,45 |
Radio Ü |
4.57 |
|
16. Semana do Teatro |
4,54 |
4,50 |
17. Actividades do fomento do galego como a revista O Carboeiro e o xornal Pegadas no Camiño |
4,55 |
4.40 |
18. A formación do alumnado en xeral |
4,31 |
4,45 |
19. A formación deportiva do alumnado |
4,22 |
4,28 |
20. A formación do alumnado en linguas extranxeiras |
3.80 |
4.02 |
21. A formación do alumnado en novas tecnoloxías |
4,16 |
4.15 |
22. O horario do centro |
4,65 |
4,62 |
23. O apoio ao alumnado con dificultades |
3.79 |
|
24. A convivencia no centro entre o alumnado |
4,27 |
4.29 |
25. I Volta ao Camiño |
4.52 |
|
28. Hora de ler |
4,48 |
4,51 |
29. A Biblioteca |
4,52 |
4,44 |
30. O labor da ANPA Carboeiro |
4.03 |
3,80 |
a. O seu coñecemento do que lle acontece ao seu fillo |
4,09 |
4.15 |
b. O esforzo do seu fillo/a no estudo |
4,10 |
4,26 |
c. Considera boa a súa participación no proceso edu… |
4,21 |
4,39 |
1. Un centro agradable de traballo para o alumnado |
4,64 |
4,62 |
2. Un centro innovador |
4,60 |
4,44 |
3. Un centro onde hai un bo nivel académico |
4,27 |
4,33 |
4. Un centro onde hai unha boa convivencia |
4,59 |
4,39 |
5. Un centro no que se ten confianza |
4,51 |
4,57 |
6. Un centro onde o alumnado sae ben preparado |
4,24 |
4,30 |
7. Un centro que vai mellorando |
4,49 |
4,62 |
8. Un centro que está aberto á participación das familias |
4,54 |
4,53 |
9. Un centro cunha ANPA útil |
4.03 |
3,85 |
a. A dispoñibilidade para atender ás familias |
4,42 |
4,52 |
b. A atención recibida |
4,61 |
4,62 |
c. A resolución dos problemas plantexados |
4,32 |
4,20 |
d. A información recibida |
4,48 |
4,38 |
e. Valore a formación recibida polo seu fillo durante o período de atención telemática |
4,16 |
4.12 |
Consideramos os resultados como moi positivos e anímannos a continuar con algunhas destas iniciativas e a mellorar outras.
Carboeiro Escolar nº7
- 1
- 2
- 3
- seguinte ›
- última »