CALENDARIO ACTIVIDADES ED. VIARIA. 2º TRIMESTRE.

EDUCACIÓN VIARIA.

ACTIVIDADES 2º TRIMESTRE.

DIA MES ACTIVIDADE CURSO
MARTES,19 FEBREIRO CARRO EDUCACIÓN VIARIA

MARTES,19 FEBREIRO CIRCUITO DE HABILIDADE

XOVES,21 FEBREIRO CARRO  EDUCACIÓN VIARIA

XOVES,21 FEBREIRO CIRCUITO DE HABILIDADE

FESTIVAL DE NADAL

O 21 de decembro celebramos o Festival de Nadal con actuacións de todo o alumnado da Solaina e entregáronse os premios do CONCURSO DE CONTOS DE MEDO nas súas diversas categorías. Unha vez rematadas as actuacións tivemos a sorte de recibir ao REIS MAGOS. Se queres podes ver aquí as imaxes do festival.

Lembra que non volvemos das vacacións ata o martes 8 de xaneiro.

BO NADAL

ADORNOS DE NADAL PARA O PATINETE OU BICICLETA.

A vindeira semana podes vir ao colexio co teu patinete ou a túa bicicleta adornados con motivos do Nadal.

Anímate e decora o teu ciclo de xeito divertido para celebra-lo Nadal cos teus amig@s.

Moitas grazas pola vosa colaboración e que teñades unhas BOAS FESTAS  e un  FELIZ 2019.

"A TUA VELLA BICI VALE UN SORRISO" 2018

Como cada ano nestas datas, o Equipo de Educación Vial do Concello de Narón fai a campaña:

"A TUA VELLA BICI VALE UN SORRISO"

Con esta iniciativa pretendemos recoller bicis, patinetes, bicis estáticas que xa non teñen uso no fogar para que poidan ser utilizadas por outras nenas e nenos ou adultos.

Este ano estas bicis serán recollidas e doadas para tódolos colexios de Narón, para que os nenos e nenas do propio colexio en caso de que non teñan bici ou calquera outra causa podan facer uso dunha nas actividades que se realizan no colexio como marchas ciclistas ou talleres de aprendizaxe do uso e manexo da bicicleta.

Informamos ás familias para que teñan coñecemento desta iniciativa e se queren doar bicicletas ou patinetes o fagan deixándoas no propio colexio ou na nosa oficina de Educación Vial no Concello de Narón en horario de 9 a 13:30 horas tódolos días da semana.

A data límite para esta entrega de bicis, patinetes ou bicis estáticas será ata o 21 de decembro.

Grazas pola vosa participación e colaboración.

CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE XOGUETES

Un ano máis A Solaina colabora co Concello de Narón na Campaña de Recollida de xoguetes  a favor do Centro de Recursos Solidarios de Narón. As familias poden colaborar nesta campaña doando xoguetes en bo estado que logo serán repartidos entre as familias máis necesitadas de Narón. Pódense depositar nos espazos habilitados no colexio desde o 19 de novembro ata o 18 de decembro.

Consellos a ter en conta á hora de doar xoguetes.

POSTA EN MARCHA DOS CAMIÑOS SEGUROS

O Concello de Narón puxo hoxe en marcha a iniciativa Pegadas para que o alumnado acuda ao centro de maneira autónoma e en condicións de seguridade: só ou en compañía dun adulto, camiñando, en bici, en patinete...

O venres 16 efectuamos unha proba de funcionamento xeral na que xa puideron participar os nenos/as.

Hoxe, luns 19, comezamos de forma oficial os Camiños Seguros. A partir  de agora, o alumnado chequeará a pulseira unha única vez cada día e antes de colocarse na fila.

Pódese consultar a campaña do concello en pegadas.naron.es.

Para ver a noticia na prensa pulsa nos enlaces: Diario de Ferrol, La Voz de Galicia, Galicia Ártabra.

ERASMUS + ON YOUR BIKE.

CEIP A SOLAINA de Narón participa como socio no proxecto europeo de educación viaria ON YOUR BIKE dentro do programa ERASMUS +, xunto a dous colexios e mailo Concello de Narón.

A semana pasada participamos na primeira reunión en Cardiff (Gales) como socio principal, xunto cos outros socios de Finlandia, Noruega, Portugal e Turquía.

GALES           ESPAÑA-GALICIA       FINLANDIA        NORUEGA       PORTUGAL           TURQUÍA