ENTROIDO 2018

Pincha aquí para ver as fotos do Entroido.

O venres 9 de febreiro celebramos o Entroido no CEIP A Solaina. Se o tempo o permite sairemos ás 10:00h e faremos o pasacalles polo barrio da Solaina.

En caso de chuvia, cancelarase o pasacalles, e a celebración será só para o alumnado no propio centro educativo.

[SUSPENDIDO O PASACALLES POLO EXTERIOR DO COLEXIO]

Pulsa aquí para escoitar a canción do Entroido deste ano e na imaxe para ver a letra.

Durante a semana do 5 ao 9 de febreiro festexamos o Entroido no CEIP A Solaina a través do personaxe tradicional galego do MECO. Deste xeito, ao longo desta semana, enviaremos os mandatos que conducirán á consecución do disfrace, usando roupa e obxectos que teñades por casa, dando liberdade á vosa imaxinación e creatividade. Estes mandatos son acumulativos, é dicir, que o luns traerán a roupa que se designa, o martes traerase a peza de vestimenta que corresponde engadida á do luns, e así sucesivamente día a día, ata completar o disfrace. Atentos aos mandatos do MECO:

CALENDARIO EDUCACIÓN VIARIA. 2 º TRIMESTRE.

SEGUNDO TRIMESTRE DO CURSO 2017-18

ACTIVIDADES DE EDUCACIÓN VIARIA.

DÍA  MES   ACTIVIDADE CURSO
XOVES,15 FEBREIRO       PISTA ED. VIARIA 1º A
VENRES,16 FEBREIRO       PISTA ED. VIARIA 1º B
LUNS,19 FEBREIRO       PISTA ED. VIARIA 1º C
MÉRCORES,21     FEBREIRO              PISTA ED. VIARIA  2º A
XOVES,22 FEBREIRO       PISTA ED. VIARIA 2º B

DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E A PAZ

O martes 30 de xaneiro celebramos na Solaina o Día Escolar da Non Violencia e a Paz. O alumnado de 6º realizou no pavillón unha coreografía da canción de El Langui, Se buscan valientes, mentres o resto cantou acompañándoos. Durante toda a semana fixéronse plantillas coas mans dos nenos de 3º e 5º, participantes do programa TEI, para colocalas sobre a árbore feita ao efecto na entrada ao colexio. O alumnado de 1º, 2º e 4º deseñou margaritas, nas que os pétalos eran as siluetas das súas mans. O alumnado de Infantil cortou flores e escribiu palabras para logo colocalo todo nuns maceteiros. Igualmente todo o alumnado recortou a súa foto e encheu as letras dun mural co título da canción de El Langui.

Finalmente, o alumnado de 3º e 5º inaugurou oficialmente dous bancos da amizade, dos tres previstos. A función principal do bancos vai ser convertirse no espazo de reunión no patio para resolver os conflitos que vaian xurdindo entre iguais.

Se queres ver as fotos da celebración pincha aquí.

Se queres ver a actuación de 6º pincha aquí.

CAMPAÑA SOLIDARIA DE DOAZÓN DE BICIS 2017.

A campaña "A túa vella bici vale un sorriso" comeza de novo en Narón, co obxecto de que os nenos das familias con menos recursos poidan ter unha bicicleta. Un ano máis será o equipo de Educación Viaria do Concello o encargado de desenrolar esta iniciativa, consistente na recollida de bicicletas usadas, incluindo as estáticas, que se doarán ao Centro de Recursos Solidarios de Narón.

As bicicletas poden entregarse nos centros escolares do municipio, en horario de actividade lectiva, e tamén no consistorio, neste caso de 8.30 a 14.00 horas.As persoas que queiran colaborar poderán facelo ata o día 22 de decembro, data na que se pechará o prazo de recollida.

O EQUIPO DE EDUCACIÓN VIARIA RETOMA A CAMPAÑA DE DOAZÓN E REPARACIÓN DE BICICLETAS PARA O CENTRO DE RECURSOS SOLIDARIOS DE NARÓN

MOITAS GRAZAS e FELICES FESTAS  a tod@s.

CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE XOGUETES

O CEIP A Solaina colabora no presente ano co Concello de Narón na Campaña de Recollida de xoguetes  a favor do Centro de Recursos Solidarios de Narón. As familias poden colaborar nesta campaña doando xoguetes en bo estado que logo serán repartidos entre as familias máis necesitadas de Narón. Pódense depositar nos espazos habilitados no colexio. Os días de recollida van ser o mércores 29 e o xoves 30 de novembro.

Consellos a ter en conta á hora de doar xoguetes.

Día Internacional para a Eliminación da Violencia contra a Muller

25 DE NOVEMBRO, Día Internacional para a Eliminación da Violencia contra a Muller.