MARCHA CICLISTA POLA IGUALDADE CONCELLO DE NARÓN. 17-11-2017

Os escolares que asistirán cursan sexto de Primaria nos centros da Solaina, Virxe do Mar, Santiago Apóstol, A Gándara e Ayala, de Narón, e no colexio de San Sadurniño.

A saída dos escolares dos seus centros educativos, está prevista para as 10.30 horas e ás 11.15 chegarán nas súas bicicletas ao Auditorio municipal, na Praza de Galicia, tras percorrer diferentes tramos dalgunhas das principais vías da cidade.

Unha vez cheguen ao Auditorio, as nenas e nenos recibirán un pequeno avituallamento, nesta ocasión a base de auga e mandarinas, para repoñer forzas trala viaxe en bici. Ás 11.30 horas todos os escolares presenciarán o espectáculo Maxia pola Igualdade para sobre as 12.00 horas partir de novo cara aos seus centros educativos.

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL PARA O CURSO 2017-2018

1. RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL DIDÁCTICO IMPRESO PARA O CURSO 2017-2018.

2. MATERIALINDICACIÓNS ESPECÍFICAS POR NIVEL:

EDUCACIÓN INFANTIL

- 4ºEI (3 anos).

- 5ºEI (4 anos).

- 6ºEI (5 anos).

EDUCACIÓN PRIMARIA

- 1ºEP e 2ºEP.

- 3ºEP.

- 4ºEP.

- 5ºEP e 6ºEP.

-Educación Física.

2. MATERIAL PARA O PRIMEIRO DÍA:

EDUCACIÓN PRIMARIA

- . Estoxo (lapis, goma, 3 bolígrafos, afialapis e cores), caixa de panos, 2 libretas pequenas de Lingua Castelá e Lingua Galega, 1 libreta pequena de mates e algunha bolsa de plástico.

Festa fin de curso, graduación de 6ºEP e DESPEDIDA

O venres 23 foi o derradeiro día deste curso escolar. Ademais dos choros e alegrías puidemos celebrar o tradicional partido do alumnado contra o profesorado e a graduación dos nenos e nenas de 6º.

FELIZ VERÁN

Saída Alvarella

Xa están dispoñibles as fotos do alumnado de 1º e 2º ás instalacións de Alvarella.

Alumno premiado en Santiago de Compostela

O alumno de 6ºA, Adán López González, foi un dos 38 alumnos galardoados pola Conselleria de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria cos premios do programa Atrévete (a través do Plan Eduemprende), para premiar o espírito emprendedor. O noso orientador, Antón López Anca, acompañou á familia do premiado o 19 de xuño, nun acto celebrado na Sala Eisenman Gaiás-Cidade da Cultura en Santiago de Compostela ao que asistiu o conselleiro, Román Rodríguez, que participou na entrega dos premios.

Fran Alonso visítanos

Seguindo coas visitas programadas de escritores e escritoras galegas á Biblioteca da Solaina e facémonos eco da que protagonizou o creador galego Fran Alonso o 19 de xuño. O alumnado de 2º asistiu a unha animación sobre os libros Poemas birollos para ler cos ollos e O meu gato é un poeta.

X MARCHA CICLISTA ESCOLAR. CONCELLO DE NARÓN 2017

Despois  de ter sido aprazada o pasado mes, o venres 16 de xuño poidemos participar na X Marcha ciclista escolar que organiza tódolos anos o Concello de Narón.

Dende o colexio da Solaina participamos perto de 200 persoas,alumn@s,mestres-as e familias para despedir as actividades de educación viaria do presente curso escolar.

O curso que ven temos máis proxectos para levar a cabo no noso colexio que coñeceremos máis adiante, ata entón queremos que pasedes unhas FELICES e SEGURAS vacacións de verán.

Podedes ver algunhas imaxes nos arquivos adxuntos.

Excursión de 5º a Mañón

O mércores 14 de xuño o alumnado de 5º curso da Solaina fixo un percorrido por Mañón, concello limítrofe coa Mariña luguesa. Primeiro visitaron o faro da punta da Estaca de Bares (o punto máis ao norte da península) e despois a praia e coído de Bares. O día acompañou e á volta houbo que botar un pouquiño de crema aftersun.