Renovación Consello Escolar 2024
Anuncio da data e hora do sorteo público para a designación dos membros de Xunta Electoral: venres 18 de xuño de 2024 na Secretaría do centro, ás 11:30h.
INFORMACIÓN USUARIOS DO COMEDOR
ACTUALIZACIÓN DE USUARIOS DO COMEDOR: LISTAXE PROVISIONAL DE OUTUBRO NO TABOLEIRO DO CENTRO.
PRAZO DE ALEGACIÓNS: DO 9 AO 11 DE OUTUBRO.
CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE ROUPA E CALZADO USADO [outubro 2024]
Continuamos a colaborar con Mariola Solidaria na CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE ROUPA E CALZADO USADO en beneficio da ONG Global Humanitaria.
Campaña de alimentación: 1º trimestre do curso 2024/25
Desde a ANPA informamos que está aberto o prazo do pagamento do primeiro trimestre das merendas saudables ata o mércores 25 de setembro de 2024.
[AMPLIADO O PRAZO ATA O MÉRCORES 2 DE OUTUBRO]
O método de pagamento, 31 €, continúa a ser a través da aplicación Miampa https://anpaasolaina.miampa.com/.
Máis info en anpaasolaina2020@gmail.com e o WhatsApp 62413397.
A campaña comeza o martes 1 de outubro.
INFORMACIÓN DE COMEZO DE CURSO
ENTREGA DE LIBROS DE TEXTO
3ºEPº: mércores 4, ás 11:00h, nas aulas.
4ºEPº: mércores 4, ás 12:00h, nas aulas.
ENTREGA DE ORDENADORES
5ºEPº: xoves 5, ás 11:00h, en Secretaría.
6ºEPº: xoves 5, ás 12:00h, en Secretaría.
REUNIÓN COAS FAMILIAS DE 4ºEI (3ANOS)
XOVES 5, ás 11:00h, na biblioteca do centro.
ENTREGA DE MATERIAL
5º e 6º de Educación Infantil (4 e 5 anos): xoves 5, de 10:00 a 13:00h, nas respectivas aulas.
1ºEP: venres 6, ás 11:00h nas respectivas aulas.
2ºEP: venres 6, ás 12:00h nas respectivas aulas.
MATERIAL PRIMEIRO DÍA DE CLASE PARA 3º E 4ºEP
Estoxo con todos os útiles de escritura, caixa de panos, axenda, carpeta e caderno (libreta) de Matemáticas e Lengua.
MATERIAL SEGUNDO DÍA DE CLASE PARA 3º E 4ºEP
Cadernos (libretas) de Lingua e as Ciencias e mais unha segunda carpeta.
MATERIAL EDUCACIÓN FÍSICA
Bolsa de aseo con tenis, toallitas ou toalla pequena, desodorande roll-on (non spray) e camiseta.
PÓDENSE CONSULTAR AS LISTAXES DOS CURSOS NO TABOLEIRO DO CENTRO.
COMEZO DO CURSO: MÉRCORES 11 DE SETEMBRO, en horario normal de 9:00 A 14:00h.
Lembramos as horas de sáida:
-INFANTIL: 13:50H. Entregas do alumnado pola porta principal do edificio, agás 4ºEI (3 anos).
-1º E 2º: 13:55H. Entregas do alumnado pola porta este do edificio.
-3º, 4º, 5º, 6º: 14:00H. Entregas do alumnado pola porta principal do edificio.
SERVIZO DO COMEDOR: dispoñible desde o primeiro día. Pregamos a todas as familias que teñan programado a asistencia ao comedor durante estes primeiros días, que COMUNIQUEN CON ANTELACIÓN AO COLEXIO OS DÍAS QUE TEÑEN PREVISTO O SEU USO, enviando un whatsapp ao número 663891888 ou chamando ao 881930370.