MAGOSTO E SAMAÍN

Xa chega o Samaín e o Magosto e desde o equipo de Actividades Complementarias e Extraescolares pedimos a colaboración das familias para decorar o colexio e celebrar estas datas.

Desde o luns 28 de outubro os nen@s que queiran poderán traer unha cabaza decorada da casa (SEN VACIAR) e co nome do nen@. O venres 2 de novembro levaránas de volta para a casa.

O mércores 31 de outubro cada nen@ traerá unha presa de castañas xa picadas para asalas e comelas o día 2 de novembro.

O día 2 de novembro, os nen@s que queiran, poderán vir disfrazados coa temática propia do Samaín (bruxas, momias, pantasmas, esqueletes,...).

Un saúdo e moitas grazas pola vosa colaboración.

Equipo de Actividades Complementarias e Extraescolares do CEIP A Solaina.

XORNADA DE ATLETISMO 5º PRIMARIA . 22-10-2018

O luns 22 de outubro o alumnado de 5º de primaria visitou o estadio de Río Seco para participar nunha xornada adicada ao atletismo, convidados pol@s adestrador@s do Clube Atletismo Narón.@s alumn@s poideron coñece-las instalacións do estadio para a práctica do atletismo e asemade poideron practicar algunhas das modalidades nas pistas, como  a carreira de velocidade, o salto de lonxitude e de altura ou  o lanzamento de peso. Despois de toma-lo almorzo voltamos ao colexio. Ver reportaxe fotográfica.

Resultado de imaxes para atletismo

CALENDARIO ACTIVIDADES EDUCACIÓN VIARIA.

PROGRAMA "APRENDO PEDALEANDO".

1º TRIMESTRE.CURSO 2018-19

Pincha nas actividades para ver as reportaxes fotográficas

DIA MES ACTIVIDADE CURSO
 LUNS, 8 OUTUBRO  VISITA EN BICI AO PUNTO LIMPO
 MÉRCORES, 10 OUTUBRO  VISITA EN BICI AO PUNTO LIMPO
XOVES, 22 NOVEMBRO MARCHA EN BICI POLA IGUALDADE

CAMIÑOS ESCOLARES SEGUROS. "PEGADAS"

O Concello de Narón pon en marcha este curso no colexio da Solaina a iniciativa PEGADAS para que o alumnado de Educación Infantil e Primaria acuda ao centro educativo de maneira autónoma e en condicións de seguridade.O alumnado virá só ou en compañía dun adulto, camiñando, en bici ou en patinete...

Nas reunións de inicio de curso informarase especificamente sobre o desenvolvemento da campaña que comezará en outubro. Mentres pódense rexistrar na web http://pegadas.naron.es/ e poden igualmente informarse no correo electrónico seguridadevial@naron.es  e no teléfono  666 438 222.

ABERTO O PRAZO DAS AXUDAS MUNICIPAIS PARA MATERIAL ESCOLAR

Desde o venres 7 ao 27 de setembro (ambos inclusive) está aberto o prazo para solicitar as  axudas municipais de material escolar  para o curso 2018-2019.

As solicitudes poden presentarse :

- Na sede electrónica do Concello de Narón.

- No Rexistro Xeral do Concello, segundo modelo facilitado ao efecto.

- Por calquera outro dos medios previstos no art. 16 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

Reunión coas familias de 3 anos de Educación Infantil

Convócase ás familias do alumnado de 4ºEI [3 anos] a unha reunión informativa de comezo de curso, o venres, 7 de setembro, ás 11:00h, na biblioteca.