PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO 2017/2018

[Última data de actualización: 20 de xuño]

IMPRESO DE SOLICITUDE_Anexo_III

REUNIÓN COAS FAMILIAS DE NOVA INCORPORACIÓN DE 3 ANOS (4ºEI):

MÉRCORES 28 DE XUÑO, ÁS 11 NA BIBLIOTECA

Alumno premiado en Santiago de Compostela

O alumno de 6ºA, Adán López González, foi un dos 38 alumnos galardoados pola Conselleria de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria cos premios do programa Atrévete (a través do Plan Eduemprende), para premiar o espírito emprendedor. O noso orientador, Antón López Anca, acompañou á familia do premiado o 19 de xuño, nun acto celebrado na Sala Eisenman Gaiás-Cidade da Cultura en Santiago de Compostela ao que asistiu o conselleiro, Román Rodríguez, que participou na entrega dos premios.

Fran Alonso visítanos

Seguindo coas visitas programadas de escritores e escritoras galegas á Biblioteca da Solaina e facémonos eco da que protagonizou o creador galego Fran Alonso o 19 de xuño. O alumnado de 2º asistiu a unha animación sobre os libros Poemas birollos para ler cos ollos e O meu gato é un poeta.

X MARCHA CICLISTA ESCOLAR. CONCELLO DE NARÓN 2017

Despois  de ter sido aprazada o pasado mes, o venres 16 de xuño poidemos participar na X Marcha ciclista escolar que organiza tódolos anos o Concello de Narón.

Dende o colexio da Solaina participamos perto de 200 persoas,alumn@s,mestres-as e familias para despedir as actividades de educación viaria do presente curso escolar.

O curso que ven temos máis proxectos para levar a cabo no noso colexio que coñeceremos máis adiante, ata entón queremos que pasedes unhas FELICES e SEGURAS vacacións de verán.

Podedes ver algunhas imaxes nos arquivos adxuntos.

Excursión de 5º a Mañón

O mércores 14 de xuño o alumnado de 5º curso da Solaina fixo un percorrido por Mañón, concello limítrofe coa Mariña luguesa. Primeiro visitaron o faro da punta da Estaca de Bares (o punto máis ao norte da península) e despois a praia e coído de Bares. O día acompañou e á volta houbo que botar un pouquiño de crema aftersun.

VISITA A SANTIAGO DE COMPOSTELA

O 6 de xuño deste curso o alumnado de 3º realizou unha viaxe a Santiago de Compostela. Nun primeiro momento foron ás instalacións de MeteoGalicia (ver rerpotaxe na TVG) e posteriormente ao MUPEGA. Xantaron no Monte da Condesa e na tarde pararon na praia de Miño. Á volta no colexio todo eran caras alegrese de ledicia.

DÍA DAS LETRAS

O venres 19 de maio celebramos o Día das Letras Galegas 2017, adicado este ano ao escritor Carlos Casares. Ademais, o alumnado de 2ºB deleitounos cunha adaptación do grupo Petit Pop e posteriormente interpretamos entre todos a canción A miña lingua sae do corazón.