DÍA DAS LETRAS

O venres 19 de maio celebramos o Día das Letras Galegas 2017, adicado este ano ao escritor Carlos Casares. Ademais, o alumnado de 2ºB deleitounos cunha adaptación do grupo Petit Pop e posteriormente interpretamos entre todos a canción A miña lingua sae do corazón.

X MARCHA CICLISTA ESCOLAR. CONCELLO DE NARÓN 2017

C.E.I.P. A SOLAINA-NARÓN.                                           EDUCACIÓN VIARIA

X  MARCHA CICLISTA ESCOLAR.

O Concello de Narón convoca a tódolos alumnos-as de 3º,4º,5º e 6º cursos  de primaria, así como ás súas familias,  a participar na  X Marcha Ciclista Escolar do Concello de Narón o vindeiro venres, 26 de maio 2017.

O noso grupo  partirá ao redor das 10:20 horas, dende o C.E.I.P. da SOLAINA, recollendo en cada colexio ao resto dos ciclistas do seu grupo.

Será imprescindible, para a participación neste evento, que os nenos e nenas traian a súa bicicleta e casco homologado para a realización da marcha.

A policía local xunto con protección civil, o moto club  e un grupo ciclista  de Narón acompañarannos durante todo o percorrido ata chegar o paseo de Xubia onde se repartiran bocatas e bebidas.

Por último, recordar que o regreso farase de maneira inversa á ida, e iranse deixando os alumnos en cada centro antes das 14 horas.

Todos os familiares están convidados a participar neste evento coas súas bicicletas e cascos, precisando completar os seus datos (Nome, apelidos e DNI),por mor de cumprimentar o seguro de responsabilidade civil co que imos contar. Moitas grazas pola vosa colaboración e ate o vindeiro curso.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

(Recortar para devolver asinado ao colexio ata o mércores 24  de maio).

CONFIRMACIÓN DE ASISTENCIA Á  X  MARCHA CICLISTA ESCOLAR CONCELLO DE NARÓN.

D/ Dna.  ………………………………………………………………………  pai/ nai/ titor

do alumno- a ………………………………………………………………………………..

do curso  ……....... do CEIP “A SOLAINA”, AUTORIZO a asistencia á X Marcha Ciclista Escolar do Concello de Narón.

Tamén participarán na Marcha Ciclista as seguintes persoas ADULTAS:

Nome e apelidos:..................................................................................DNI……………….

Asinado:

Na Biblioteca con David Pérez Iglesias

Hoxe, 10 de maio, visitounos o escritor David Pérez Iglesias. A animación estivo dirixida ao alumnado de 6º, que puido facerlle interensantes preguntas sobre o seu libro, Todo o tempo do mundo, premio Merlín 2016. Preme no enlace se queres ver a reportaxe fotográfica.

Cuberta no patio

Desde o comezo deste trimestre o colexio conta cunha nova cobertura no patio norte do recinto. O espazo vai ser aproveitado polo alumnado de Primaria, fundamentalmente nos recreos e na entrada ás aulas. A comunidade educativa valora o esforzo na consecución deste obxectivo perseguido desde hai tempo e que se levou a cabo co orzamento municipal. Pica no enlace se queres ver a noticia na prensa.

CALENDARIO ACTIVIDADES ED. VIARIA. 3 º TRIMESTRE.

Resultado de imagen de lolo anda en bicicleta

CEIP A SOLAINA         ED. VIARIA 2016-17

CALENDARIO  3º TRIMESTRE.

MES

DÍA

ACTIVIDADE

Xoves,25

Obradoiros  seguridade  e prevención.

4º e 5º E.Primaria

Venres,26

X Marcha ciclista escolar.

3º,4º,

5º e 6º Primaria

Mércores,31

Obradoiro medio- ambiental.

E.Primaria

Visita de Xelís de Toro

O venres 21 de abril contamos coa presenza do autor Xelís de Toro na Biblioteca do centro. No enlace podes ver a reportaxe fotográfica co alumnado de 3º nesta nova animación á lectura.