CONVOCATORIA FONDO DE LIBROS E AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR. CURSO 2017/2018

Convocatoria fondo de libros e axudas para libros e material escolar. Curso 2017/2018.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS  E EXCLUÍDOS NO PROCEDEMENTO DE FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO:

-Listaxe DEFINITIVA de admitidos.

-Listaxe DEFINITIVA de excluídos.

Os lotes de libros de texto do Fondo Solidario REPARTIRÁNSE NO MES DE SETEMBRO, NOTIFICARASE POR ESTA VÍA O DÍA E A HORA DE RECOLLIDA. Lembramos que no caso de 3º e 5º niveis de Primaria a listaxe de libros recomendados non estará dispoñible ata setembro.

Aquelas persoas que non recolleron OS VALES PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO (1º E 2º DE EP) E OS VALES PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR (1º, 2º, 3º, 4º, 5º E 6º DE EP) poderán facelo a partir do 1 de setembro en horario de 09:00 a 14:00.

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL PARA O CURSO 2017-2018

1. RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL DIDÁCTICO IMPRESO PARA O CURSO 2017-2018.

2. MATERIALINDICACIÓNS ESPECÍFICAS POR NIVEL:

EDUCACIÓN INFANTIL

- 4ºEI (3 anos).

- 5ºEI (4 anos).

- 6ºEI (5 anos).

EDUCACIÓN PRIMARIA

- 1ºEP e 2ºEP.

- 3ºEP.

- 4ºEP.

- 5ºEP e 6ºEP.

-Educación Física.

Festa fin de curso, graduación de 6ºEP e DESPEDIDA

O venres 23 foi o derradeiro día deste curso escolar. Ademais dos choros e alegrías puidemos celebrar o tradicional partido do alumnado contra o profesorado e a graduación dos nenos e nenas de 6º.

FELIZ VERÁN

Saída Alvarella

Xa están dispoñibles as fotos do alumnado de 1º e 2º ás instalacións de Alvarella.

Alumno premiado en Santiago de Compostela

O alumno de 6ºA, Adán López González, foi un dos 38 alumnos galardoados pola Conselleria de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria cos premios do programa Atrévete (a través do Plan Eduemprende), para premiar o espírito emprendedor. O noso orientador, Antón López Anca, acompañou á familia do premiado o 19 de xuño, nun acto celebrado na Sala Eisenman Gaiás-Cidade da Cultura en Santiago de Compostela ao que asistiu o conselleiro, Román Rodríguez, que participou na entrega dos premios.

Fran Alonso visítanos

Seguindo coas visitas programadas de escritores e escritoras galegas á Biblioteca da Solaina e facémonos eco da que protagonizou o creador galego Fran Alonso o 19 de xuño. O alumnado de 2º asistiu a unha animación sobre os libros Poemas birollos para ler cos ollos e O meu gato é un poeta.

X MARCHA CICLISTA ESCOLAR. CONCELLO DE NARÓN 2017

Despois  de ter sido aprazada o pasado mes, o venres 16 de xuño poidemos participar na X Marcha ciclista escolar que organiza tódolos anos o Concello de Narón.

Dende o colexio da Solaina participamos perto de 200 persoas,alumn@s,mestres-as e familias para despedir as actividades de educación viaria do presente curso escolar.

O curso que ven temos máis proxectos para levar a cabo no noso colexio que coñeceremos máis adiante, ata entón queremos que pasedes unhas FELICES e SEGURAS vacacións de verán.

Podedes ver algunhas imaxes nos arquivos adxuntos.

Excursión de 5º a Mañón

O mércores 14 de xuño o alumnado de 5º curso da Solaina fixo un percorrido por Mañón, concello limítrofe coa Mariña luguesa. Primeiro visitaron o faro da punta da Estaca de Bares (o punto máis ao norte da península) e despois a praia e coído de Bares. O día acompañou e á volta houbo que botar un pouquiño de crema aftersun.