VISITA AO COLEXIO DOS GRUPOS DO PROXECTO ON YOUR BIKE! ABRIL 2019

O CEIP A SOLAINA  de Narón participa como socio no proxecto europeo de  educación viaria ON YOUR BIKE! dentro do programa ERASMUS +, xunto a outros dous colexios e mailo Concello de Narón.

O martes día 9 de abril recibiremos no colexio a visita dos grupos de alumnado e profesorado dos diferentes países que participan neste proxecto.

CALENDARIO ACTIVIDADES ED. VIARIA. 3 º TRIMESTRE.

PROGRAMA "APRENDO PEDALEANDO".

AS TELLEIRAS

6º E.P

Actuación da Banda do Tercio Norte

O xoves 28 de marzo recibimos a visita da Banda do Tercio Norte de Ferrol (TERNOR), que nos ofreceu un concerto didácto para o alumnado de 5º de EP. A sesión, con explicacións sobre a execución da audición, resultou todo un éxito. Con anterioridade ao concerto didáctico, e dentro dos Camiños Seguros do Concello de Narón, a comunidade educativa en xeral puido gozar da interpretacións de varias pezas antes da entrada ao colexio.

DÍA PI

Organizado polo equipo de Dinamización da Lingua Galega da Solaina, celebrouse durante a mañá do 15 de marzo (por compromisos previos non se puido celebrar o 14 de marzo, 3/14 nos países de tradición anglosaxona) o Día do número Pi. Todos as aulas de Primaria formaron cinco grupos para concursar nuna xincana consistente en contestar ás adiviñas matemáticas propostas e conseguir unhas letras colocadas por todo o colexio. Ao final, cada grupo ordenou as letras e conseguiu formar unha frase oculta.

Estamos desexando que chegue o 3/14 do ano que vén para xogar outra volta co número pi.

VISITA DA POLICÍA NACIONAL

Todo o alumnado do CEIP A Solaina coñeceu a cinco axentes da Policía Nacional que nos visitaron o 14 de marzo. Falaron e escoitaron aos membros do corpo policial que se achegaron con varios vehículos. Tamén lles ensinaron diverso material utilizado normalmente polos axentes. A diversión e o coñecemento estiveron aunados durante toda a mañá coa visita policial. Para ver as fotos pincha na foto.

@CEIPMARQUESESDELINARES

CHARLA SOBRE ECONOMÍA CIRCULAR

O alumnado de quinto de primaria puido asistir o 13 de marzo a unha sesión sobre Economía Circular impartido polo director de comunicación da firma ITE Ambiental e patrono da asociación Galicia Ambiental, Benito García. Contamos con que a charla vaille espertar ao noso alumnado a sensibilidade sufciente para converterse na vangarda do cambio de modelo que está por chegar.

Animación á lectura: Pedro Mañas

Organizado polo equipo da Biblioteca, o escritor madrileño Pedro Mañas visitou o noso centro. O alumnado de 4º descubriu a súa obra e coñeceu en persoa os avatares da súa biografía, realizando unha bateria de preguntas ás que o autor respondeu con satisfacción, sobre todo as preguntas relacionadas co libro que tan ben coñece os noso alumnado, Apestoso tío Muffin. Pincha no enlace para ver as fotos do evento.

ENTROIDO NA SOLAINA

O día 1 de marzo, venres, celebraremos o Entroido na Solaina. Realizaremos un pasacalles polo barrio con saída prevista para as 10:00 horas. O percorrido será o que aparece no plano. En caso de chuvia, cancelarase o pasacalles, e a celebración será só para o alumnado no propio centro educativo.

Pregamos as familias que non se metan no medio do desfile para non interferir na marcha nin provocar retrasos.

O Meco "Loco"  farase na semana do 25 de febrero ata o propio 1 de marzo e os seus mandatos son os seguintes:

1º día (luns): “ Para o Entroido comezar un calcetín de cada cor deberás levar.”

2º día (martes): “Para adornar o teu pescozo trae algo asombroso.”

3º día (mércores): “ Na cabeza, na cabeza gorro perruca ou pañoleta.”

4º día (xoves): “ E para continuar a túa cara has de adornar.”

5º día (venres): “Saias, vestidos, camisa, tul, capa,…o que ti queiras traerás e o Meco Loco rematarás.”

O equipo de Actividades Complementarias e Extraescolares