RERSERVA DE PRAZA

A partir do 16 de xaneiro e ata o 6 de febreiro comeza o período para a reserva de praza no IES Eduardo Pondal de Ponteceso.

Para cursar a reserva é preciso facer o trámite a través da aplicación admisionalumnado ou ben presentando o documento na secretaría do colexio.

Podedes acceder ao manual clicando sobres este texto.

Cubre e impreme a solicitude se a vas preserntar no colexio. ED550A

Deberás engadir á solicitude: libro de familia, sentenza de separación (se a hai), documentación acreditativa do alumnado con necesidades específicas (se é preciso).

En todos os casos de solicitude (de reserva, admisión ordinaria e escolarización extraordinaria) de alumnado menor de idade non emancipado é necesario o consentimento de ambas persoas proxenitoras, titoras ou acolledoras, coa única excepción do consentimento do agresor nos casos de violencia de xénero.

Clica aquí para acceder ás novas do noso colexio.

Video Nadal 2022

Video 25 N

Vocabulario Español-Ucraniano - Іспансько - українська лексика

Entroido 2022

Día Internacional da Educación

Festival de Nadal

Enlace para ver o video:

Seguridade no centro

PLAN DE AUTOPROTECCIÓN

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID

Novo protocolo covid da Consellería de Educación (Xunta de Galicia) 20 de maio de 2022.

Protocolo do CEIP As Forcadas

Débese ter en conta que o que entre en conflito coa última versión do protocolo da Consellería non terá efecto práctico.

COMUNICADO DA XUNTA SOBRE USO DE MÁSCARA

Samaín 2021

Video Samaín

Normas Biblioteca 2020/2021