ENQUISA SURF AND CLEAN

Aquí tendes o enlace para cubrir unha enquisa relacionada coa actividade de Surf. Só se debe cubrir para o alumnado que está autorizado para entrar na auga.

Tamén engadimos este enlace que nos pasaron os organizadores:

ADMISIÓN

Clica na imaxe de abaixo para acceder a toda a información.

XORNADAS FORMATIVAS PARA FAMILIAS AULA VIRTUAL

Adiadas pola situación COVID

Unha vez rematadas as xornadas formativas para as familias de 3º a 6º de primaria, estamos xa a programar a formación en páxina web do colexio e videoconferncia na plataforma Cisco Webex para o resto de familias.

Clica aquí para acceder ás novas do noso colexio.

CARNAVAL 2021 MOURELLE

Este ano o carnaval foi diferente, pero seguimos as tradicións: dende o luns seguimos as consignas do meco, fixemos o pase de disfraces e queimamos o meco...

Podemos ver aquí algunhas fotos deste entroido atípico.

Álbum: Curso 2020/2021 -> Carnaval 2021

Obra Almirante Mourelle

Hoxe día 22 de decembro, fíxose a presentación da produción audiovisual sobre o Almirante Mourelle traballada polo alumnado de primaria do noso colexio.

Para levar a cabo este traballo foi necesia a colaboración do CFR (Centro de Formación e Recursos) de A Coruña, que trouxo a unha figura da arte dramática galega como é Lucho Penabade. Lucho creou un guión que el mesmo traballou co noso alumnado sobre a figura do cormelán Mourelle De La Rúa. Durante unicamente un par de xornadas foi quen de coordinar coas titorías un traballo que ao final quedou plasmado no video que aparece debaixo destas liñas.

Esperamos que poidades disfrutar del e que saibades perdoar os posibles erros que poida haber.

Tamén o noso agradecemento a Xosé Bocixa que grabou e editou todo e tivo moitísima paciencia con todos nós.

Icono Video, logo, jugar Gratis de Youtuber

CLICA NA IMAXE PARA DESCARGAR OU VER O VÍDEO

25 N

O pasado 25 de novembro dende o centro conmemoramos o día contra a violencia de xénero con diversas actividades dende as titorias

Un clic para el cole

Información:

¡Ayudemos a nuestro centro educativo!

Visita la web http://bit.ly/unclicparaelcole y participa en la iniciativa de Amazon para apoyar a nuestros centros educativos de forma gratuita.

Amazon donará un porcentaje de tus compras en forma de crédito virtual que el centro podrá usar para solicitar los productos que necesita.

El éxito depende de tu participación y no cuesta nada. ¡Únete!

Como indica a información de AMAZON, teredes que atopar o colexio no buscador de centros. Podedes escribir "As Forcadas". así atopará a nosa escola. Como aparece para infantil e primaria, é mellor que escollades primaria.

Unha vez feito isto con iniciar sesión na conta de Amazon de cada un xa está listo.

Grazas pola vosa colaboración.

Se tendes algunha pregunta sobre isto podedes contactar coa dirección do centro.

ceip.asforcadas@edu.xunta.gal

Normas Biblioteca 2020/2021

No seguinte enlace podedes ver as normas de usa da biblioteca para o curso 2020/2021

Seguridade no colexio

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID

Un familiar ten unha sospeita de ser positivo, que facer?

Os conviventes dunha persoa con síntomas compatibles coa Covid (alumno/a ou profesional) que se encontre á espera do resultado, evitarán as interaccións sociais que sexan prescindibles ata que se confirme o resultado, pero non será necesario que garden corentena no domicilio, podendo acudir tanto á escola como ao seu posto de traballo.

Cales son os síntomas de Covid?

Enquisa diaria

Que pasa se antes de vir a escola hai síntomas de Covid?

Diante da aparición de polo menos un dos síntomas que aparece na enquisa os proxenitores non enviarán ao alumno/a á clase e solicitarán consulta co seu médico ou pediatra.

Que pasa se o meu fillo/a ten síntomas durante a xornada escolar?

Será acompañado/a á zona de illamento, chamarase á familia para que o/a recolla e haberá que solicitar cita co/a pediatra.

Concurso Costa da Mote

Letras Galegas

Este ano as Letras Galegas 2020 se lle adican a figura do escritor Carvalho Calero.

Aínda que van ser unhas Letras Galegas un pouco estrañas, o coordinador do Equipo de Dinamización da Lingua Galega quérevos achegar un xogo que seguro vos vai gustar.

Trátase de escapar dunha casa pasando probas pero antes debedes descubrir onde están o libros de Carvalho Calero.

O xogo esta feito por Alba Carril Casanova do CPI de Vedra e Ana Sánchez Sanmartín do CEIP Arquitecto Casas Novoa.

Titorial para poder ter titorías por videoconfencia.

Segue estes pasos para poder ter titorías por videoconferencia. Esta aplicación foi proporcionada ao profesorado por parte da Xunta de Galicia.