DÍAS NON LECTIVOS

O vindeiro venres día 24 de setembro non haberá clase por ser festivo local en Corme.

ENQUISA MEDIOS NA CASA

Solicitamos ás familias que cubran a seguinte enquisa sobre os medios de carácter telemático que dispoñen para o noso alumnado na casa. Esta informacións é necesaria para o centro no caso dunha eventual educación a distancia e para un mellor coñecemento do profesorado no caso de ampliar as posibilidades educativas fóra da aula.

Clica sobre o enlace: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd3Bho7fJVVL0PWKYJCwwdq4vDHALPXtEM1FFl6EV0axDU5Mg/viewform?usp=sf_link

CAMBIO HORARIO CURSO 2021-2022

Xa temos resposta da Xefatura Territorial autorizando o cambio de hrorio para o vinceiro curso 201-2022.

Así adiantamos en 10 minutos respecto ao que viñamos tendo ata agora, quedando do seguinte xeito: 9:35-14:35.

Adxuntamos documento

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO

Para o curso 2021-2022

Tamén stá exposto no taboleiro do colexio.

Clica aquí para acceder ás novas do noso colexio.

Fin de curso

O pasado día 22 de xuño rematamos este curso escolar tan atípico. Como é tradición fixemos a festa de graduación do alumnado de 6º de Educación Infantil e de 6º de Educación Primaria.

Ambos cambian de etapa, pero no caso do alumnado de 6º de Educación Primaria tamén cambian de centro e desexámoslles moita sorte nesa nova etapa.

Bo verán!

Álbum: Curso 2020/2021 -> Graduación Fin de Curso

La escuela de las flores

A pasada semana estivemos gravando ao grupo de Educación Infantil para facer un video sobre un poema de Gloria Fuertes. Dicir que parte dos medios empregados foron conseguidos grazas a vosa colaboración pois veñen do programa Un Clic para el Cole de AMAZON.

Esperamos que poidades disfrutar del e que saibades perdoar os posibles erros que poida haber.

Tamén o noso agradecemento a Raquel, a nosa colaboradora incansable que axudou na grabación e elaboración de material visual.

Icono Video, logo, jugar Gratis de Youtuber

CLICA NA IMAXE PARA DESCARGAR OU VER O VÍDEO

CARNAVAL 2021 MOURELLE

Este ano o carnaval foi diferente, pero seguimos as tradicións: dende o luns seguimos as consignas do meco, fixemos o pase de disfraces e queimamos o meco...

Podemos ver aquí algunhas fotos deste entroido atípico.

Álbum: Curso 2020/2021 -> Carnaval 2021

Obra Almirante Mourelle

Hoxe día 22 de decembro, fíxose a presentación da produción audiovisual sobre o Almirante Mourelle traballada polo alumnado de primaria do noso colexio.

Para levar a cabo este traballo foi necesia a colaboración do CFR (Centro de Formación e Recursos) de A Coruña, que trouxo a unha figura da arte dramática galega como é Lucho Penabade. Lucho creou un guión que el mesmo traballou co noso alumnado sobre a figura do cormelán Mourelle De La Rúa. Durante unicamente un par de xornadas foi quen de coordinar coas titorías un traballo que ao final quedou plasmado no video que aparece debaixo destas liñas.

Tamén o noso agradecemento a Xosé Bocixa que grabou e editou todo e tivo moitísima paciencia con todos nós.

Icono Video, logo, jugar Gratis de Youtuber

CLICA NA IMAXE PARA DESCARGAR OU VER O VÍDEO

25 N

O pasado 25 de novembro dende o centro conmemoramos o día contra a violencia de xénero con diversas actividades dende as titorias

Un clic para el cole

Información:

¡Ayudemos a nuestro centro educativo!

Visita la web http://bit.ly/unclicparaelcole y participa en la iniciativa de Amazon para apoyar a nuestros centros educativos de forma gratuita.

Amazon donará un porcentaje de tus compras en forma de crédito virtual que el centro podrá usar para solicitar los productos que necesita.

El éxito depende de tu participación y no cuesta nada. ¡Únete!

Como indica a información de AMAZON, teredes que atopar o colexio no buscador de centros. Podedes escribir "As Forcadas". así atopará a nosa escola. Como aparece para infantil e primaria, é mellor que escollades primaria.

Unha vez feito isto con iniciar sesión na conta de Amazon de cada un xa está listo.

Grazas pola vosa colaboración.

Se tendes algunha pregunta sobre isto podedes contactar coa dirección do centro.

ceip.asforcadas@edu.xunta.gal

Normas Biblioteca 2020/2021

No seguinte enlace podedes ver as normas de usa da biblioteca para o curso 2020/2021

Seguridade no colexio

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID

Un familiar ten unha sospeita de ser positivo, que facer?

Os conviventes dunha persoa con síntomas compatibles coa Covid (alumno/a ou profesional) que se encontre á espera do resultado, evitarán as interaccións sociais que sexan prescindibles ata que se confirme o resultado, pero non será necesario que garden corentena no domicilio, podendo acudir tanto á escola como ao seu posto de traballo.

Cales son os síntomas de Covid?

Enquisa diaria

Que pasa se antes de vir a escola hai síntomas de Covid?

Diante da aparición de polo menos un dos síntomas que aparece na enquisa os proxenitores non enviarán ao alumno/a á clase e solicitarán consulta co seu médico ou pediatra.

Que pasa se o meu fillo/a ten síntomas durante a xornada escolar?

Será acompañado/a á zona de illamento, chamarase á familia para que o/a recolla e haberá que solicitar cita co/a pediatra.

Concurso Costa da Mote