AVALIACIÓN DIAGNÓTICO 4º EP

En cumprimento da nova lei educativa estatal, este curso está previsto en todas as comunidades autónomas a realización das probas da avaliación de diagnóstico para o alumnado de 4.º curso de educación primaria e 2.º curso de educación secundaria obrigatoria. No caso de Galicia, terán lugar os próximos días 10 e 11 de abril.

Pode atopar máis información no seguinte documento dirixido ás familias:

FORMACIÓN MES DE ABRIL

No vindeiro mes de abril imos estar cargados de formacións moi interesantes, tanto para o noso alumnado como para as súas familias.

- 2 de abril. Asociación VIEIROS; utilización de pantallas, adicións e ferramentas. Tamén para familias en horario de 16 a 17:30 horas.

Internet e redes sociais

Teléfono móbil e smarphone

Videoxogos

Xogos de azar

Como identificar o problema, cando debemos preocuparnos

Pautas para unha boa saúde dixital, control parental

- 17 de abril. Obradoiro de compotaxe, só para o alumnado.

Impartido por Andrés Silva Vázquez

-22 de abril. ARKHE. Taller en horario de 16 a 17:30 horas na que participan de xeito simultáneo as familias cos seus fillos/as. Sobre creatividade artística literaria.

BASU-FAUNIA

Obra insprirada no concepto dos Binomios Fantásticos (Giam Rodari) e a Teoría das pezas soltas ( Nicholson)

Fomentar a lectura e a creatividade a través da unión das ideas que aparentemente non teñen relación para que surxa unha idea para un texto narrativo, unha historia.

Imparte Alma Blanco Ferreiro

- 23 de abril. Stop Accidentes. Formación en educación vial. Moi interesante e importante para familias. O horario das familias de 16 a 17:30 horas.

Trataremos os sistemas de retención infantil nos vehículos.

O alumnado de 3º a 6º de primaria deberá traer a súa bicicleta para participar na parte práctica.

- Con data por confirmar.  Temática sobre alimentación saudable e referencia ás merendas escolares.

Formación a cargo da nutricionista do Centro de Saúde de Ponteceso Rocio Sánchez Canicoba.

En breve pasaremos un enlace online para que vos poidades apuntar a estas formacións.

PERÍODO DE ADMISIÓN

Clica para ver máis información

Clica aquí para acceder ás novas do noso colexio.

Festival Nadal 2023

Vocabulario Español-Ucraniano - Іспансько - українська лексика

Seguridade no centro

PLAN DE AUTOPROTECCIÓN

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID

Novo protocolo covid da Consellería de Educación (Xunta de Galicia) 20 de maio de 2022.

Protocolo do CEIP As Forcadas

Débese ter en conta que o que entre en conflito coa última versión do protocolo da Consellería non terá efecto práctico.

COMUNICADO DA XUNTA SOBRE USO DE MÁSCARA

Normas Biblioteca 2020/2021

No seguinte enlace podedes ver as normas de usa da biblioteca para o curso 2020/2021

SEMANA DO LIBRO

Dende o CEIP As Forcadas queremos recordarvos que esta semana do 20 ao 24 de abril conmemórase a semana do libro.

Dadas as especiais circunstancias, non o poderemos festexar como se merece, pero aínda así queremos salientar a importancia dos libros e da lectura na nosa vida.

Por iso gustaríanos proporcionarvos acceso a algúns materiais de lectura gratuíta online.

Por suposto, é solo unha proposta de lectura optativa, xa que seguro que estades a ler moito e nas vosas casas atopades moitos outros libros e lecturas.

Ánimo e Saúde

Pulsa aquí

"COVID QUE TE VIN"

Os nenos e nenas de terceiro e cuarto curso de Educación Primaria, quérenvos facer chegar este vídeo dende as súas casas para que o confinamento sexa máis levadeiro. Mirade a enerxía que se gastan! Desexamos que vos guste

COVID QUE TE VIN (preme)

Día Síndrome de Down

O departamento de orientación organizou unha proposta para comemorar o Día Mucial do Síndrome de Down

8 de marzo; as nosas mulleres contan

Hoxe celebramos o 8 de marzo na escola e para conmemorar este día que mellor que contar coa presencia de dúas das mulleres que aparecen reflexadas nas biografías do noso fanzine: Corme mar e terra: o papel das nosas mulleres.

Uxía ilustrou a vida da súa avoa Rosalía e Fiz a da súa nai Eva. Foron hoxe elas dúas, Rosalía e Eva as que nos achegaron como é a vida e como foi no pasado de dúas das mulleres que viven no noso territorio.

Tanto Eva como Rosalía fixeron fincapé nos múltiples traballos que desenvolven ao longo dun só día e foi Rosalía, xa xubilada, á que nos achegou un pouquiño de historia sobre o papel que mulleres coma ela xogaron en Corme nun pasado moi recente.

Para máis info pincha AQUI

Álbum: Curso 2019-2020 -> 8 de marzo

Os contos de sabedoría e botrato chegan ao CEIP As Forcadas

Na súa segunda edición para o CEIP As Forcadas, chegan os contos de sabedoría para e botrato da man do conto "A pequena loba".

No marco dos contrato programa, na liña de actuación adicada á mellora da convivencia escolar, desenvolveremos durante o mes de abril obradoiros conxuntos para familias e alumnado. Con dinámicas vivenciais e participativas, experimentaremos a través deste conto que ten como protagonista unha lobiña, o que é o respecto e a axuda mutua e as posibilidades de cambio persoal e relacional que as persoas, crianzas e adultas, podemos experimentar.

Este obradoiro será impartido por Olalla Villaronga Seoane, psicóloga social experta en Terapia do Reencontro.

Abrimos xa o periodo de inscrición para familias e alumnado. Animádevos co botrato!