Resolución definitiva. Axudas material. Concello de Pontedeume

Resolución definitiva. Axudas de material. Concello de Pontedeume

Para máis información: Concello de Pontedeume

Accesos ao centro. Rutas alternativas

Co fin de mellorar as entradas e saídas do centro escolar, e para poder aproveitar a raqueta como zona de aparcadoiro, propoñemos que se usen as rutas marcadas en azul e vermello para traer ao alumnado, e deixalo no "Bica e Arrinca", sen necesidade de facer a raqueta e deste xeito poder usar esa zona (a raqueta) como aparcadoiro, sempre e cando exista un compromiso, por parte de toda a comunidade educativa, de NON manobrar diante do centro, para non interromper o bo funcionamento deste sistema e evitar situacións de risco que poidan ser perigosas.

Socios ANPA e actividades extraescolares

Dende o ANPA decidimos tentar facer actividades extraescolares, polo que necesitamos que as familias vos fagades socias e que  indiquedes as actividades, en horario de 16.00 a 18.00,  que desexades facer.

Adxuntamos dous folletos, un para pagar a cuota (por familia) e outro coas actividades dispoñibles, onde debedes marcar as vosas preferencias.

CIRCULAR CUOTA SOCIOS 2021-2022

CATÁLOGO DE EXTRAESCOLARES 21-22