Contra a violencia de xénero

Para conmemorar o 25 de novembro, os alumnos e alumnas de 6º fixeron carteis para reflexionar sobre a violencia de xénero. Está no segundo andar rodeando unha exposición que nos invita a intentar poñernos nos zapatos das mulleres maltratadas... Premede na imaxe de abaixo para ler e reflexionar como fixeron eles.

VIOLENCIA DE XÉNERO

"O Día Contra á violencia de xénero celebrase o día 25 de Novembro en todo o mundo para manifestarse e para denunciar polo maltrato físico a unha muller.

Empezouse a manifestar no ano 1981 en conmemoración a as tres mulleres agredidas (Patricia, Minerva é María Teresa)

Converteuse nun problema estrutural sobre as mulleres que (non valían nada) contra os homes.

Prodúcese por un problema social, tanto pode ser doméstico ou público en diferentes ocasiones: física, sexual, psicolóxica, económica, cultural e outras mais.

NON  Á  VIOLENCIA DE XÉNERO"

(Ana Saborido Arijón)