CHARLA INFORMATIVA PARA NAIS,PAIS,FAMILIAS: ACOSO E PERIGROS DE INTERNET

Estimadas nais, pais, familias

O próximo martes 30 de xaneiro ás 19:00h, e coincidindo co día internacional da paz e a no violencia, realizarase na biblioteca do centro unha charla sobre temáticas tan vixentes e preocupantes como o acoso escolar e os riscos de internet. Esta charla está dirixida a vós e será  impartida por un membro dos corpos de seguridade especializado nestas temáticas.

En xeral darásevos información sobre as consecuencias do acoso escolar en quen o padece, así como da responsabilidade de todos de denuncialo e combatelo; sobre a prevención dos riscos de seguridade asociados ás novas tecnoloxías e ao uso de redes sociais e, especialmente, os relacionados coa súa utilización para a realización de condutas de acoso escolar, acoso sexual, tamén chamado " childgrooming", ou a difusión de contidos de natureza sexual por medio de teléfonos móbiles, coñecida como "sexting".

Como sabemos que son temas que nos e vos preocupan esperamos contar coa vosa presenza.

Un saúdo

Isabel Abelleira Bardanca