ENTROIDO 2022

Prezadas nais, pais, familias:

Tendo en conta que a incidencia da COVID 19 está baixando, para a semana do 21 ao 25 de febreiro gustaríanos celebrar o Entroido. Como xa viña sendo habitual en cursos anteriores, invitamos ao alumnado a seguir os “ Mandados do Meco”, que este ano vén Tanxugueiro.

Os mandados para a semana son:

1.   Luns 21: Hoxe é luns e virás con moita alegría. Filigranas nos ollos has de traer, como as Tanxugueiras no Benidorm Fest.

2.   Martes 22: Aínda que polo Entroido non esteamos de loito, vestir de negro favorece moito.

3.   Mércores 23: Para acadar un estilo tanxugueiro, engalánate de ouro como se foras un rapeiro.

4.   Xoves 24: Rapaces, búscade unha saia! Rapazas, un pantalón! Gústavos aturuxar? Pois o Entroido vén para quedar!!!

Estes mandadiños poderán ser acumulativos ou non, deixámolo a vosa elección.

O venres 25 poderán vir con disfrace.Os disfraces son de temática libre, creativos, respectuosos, que lles fagan sentirse ben e cómodos e consoantes co consumo responsable.  Non se poden traer  complementos que fagan alusión á guerra o inciten á violencia tales como: réplicas de armas, pistolas, escopetas, espadas, lanzas, etc., xa que temos comprobado que xeran disputas entre o alumnado e son totalmente contrarios aos valores que transmitimos dende o centro; e  sempre procurando que non fomenten estereotipos nen trazos violentos e discriminatorios.

Por último, informarvos que ao longo desta semana tamén poderán traer larpeiradas típicas de Entroido para consumir durante o tempo de  recreo. Debido ao protocolo COVID, cada un traerá a súa merenda individual e non poderá compartir.

Grazas pola vosa colaboración.