Periodo de adaptación 2023-2024

Ao obxecto de que podades organizarvos de cara ao periodo de adaptación dos pequenos e pequenas, sempre procuramos darvos as datas e tempos con certa antelación.

Premede no enlace para acceder ao documento no que figuran as quendas e días.

Por outra banda o día 4 de setembro teremos unha reunión ás 16:00 con todos e todas vós para aclarar dúbidas, especificar a quenda que vos corresponde, etc.

Permanecede atentos á web pois calquer cambio ou imprevisto notificarase a través da mesma.

Sede todos e todas benvidos!!

Convocatoria de axudas para alumnos NEAE curso 2024-2025

El plazo de solicitud de las becas NEE (Necesidades Educativas Especiales) comienza el 30 de abril y termina el 13 de septiembre de 2024, ambos inclusive.

Toda a información a tedes no seguinte documento e neste enlace.

OBSERVA ACCIÓN 24

Cinema na escola 2024

Os nosos compañeiros de 6ºB de primaria volven a participar no certame de curtametraxes.

Menuda curta máis alucinante! Noraboa !

Se vos gusta non os esquezades de premer o "Me gusta"

Grazas

Bolsas comedor para o curso escolar 2024/2025

Bos días!

Publicouse no Boletín Oficial da Provincia a convocatoria de bolsas comedor para o curso escolar 2024/2025.

O prazo para a solicitude das bolsas de comedores escolares irá desde o día 17 de abril ata o 8 de maio, ambos os incluídos.

Tedes toda a información nos enlaces.

- na web municipal de servizos sociais

- na sede electrónica municipal:

- no teléfono 010 de información cidadán

Moitas grazas!