Conmemoracións

MANDADIÑOS DO MECO

CLUB DE CIENCIAS CHÍO

Graduación 6º Primaria

Festivais de fin de curso

Educación Primaria:

Conmemoramos o día do libro

O Nadal xa está aquí

Festival de Inverno:

Agora que por fin parece que retomamos a normalidade, queremos abrir de novo as portas ás familias no Festival de Inverno.

O alumnado de infantil actuará o día 20 de decembro entre as 11:00 e as 12:00

O alumnado de Primer ciclo (1º e 2º curso de primaria) actuará o día 20 de decembro entre as 9:30 e as 10:30.º

O alumnado de segundo ciclo (3º e 4º curso de primaria)actuará o día 19 de decembro entre as 9:30 e as 10:30.

O alumnado de terceiro ciclo (5º e 6º curso de primaria)actuará o día 19 entre as 11:00 e 12:30

Cada neno/a disporá de 2 entradas agás no caso do terceiro ciclo que, por problemas de aforo deberá confirmar a súa asistencia previa antes do día 15 ao titor/a por abalar ao obxecto de distribuir 1 ou 2 entradas en función do número de familias que desexen acudir.

Celebramos o Samaín

Homenaxeamos a Rosalía

Homenoxeamos a Rosalía cantando a carón da súa estatua e ofrecéndolle unha ofrenda floral.

Tamén leemos un poema da autora e sementamos pensamentos na súa memoria.

Os rapaces e rapazas de sexto listos para enredar polo Entroido

Os nenos e nenas de sexto non imos estar mañá pois temos unha excursión. Xa que logo, decidimos pasear polo centro enredando e saudando aos nosos compañeiros e compañeiras menores.

O Alborada disfruta do Nadal

Este Nadal no Alborada non paramos.

Non estamos dispostos a que o Coronavirus nos acabe coa alegría de estar xuntos.

Por ese motivo fixemos mil e unha actividades cos nosos pequenos e pequenas.

Entre elas preparamos unha panxoliña coa que queremos felicitarvos estas festas.

Vaia o noso agradecemento para os profes Jimmy, Jose Luís e Belén polo seu esforzo!

Por se o video non arrinca, velaquí tedes o enlace directo

Non vos perdades :