Listado definitivo de admitidos no fondo solidario de libros de texto.

Estimadas familias,

no documento adxunto podedes consultar o listado definitivo de alumnado admitido para o fondo solidario de libros de texto.

A listaxe definitiva de solicitudes excluídas está publicada no taboleiro do colexio.

( categories: )

Listado Provisional de admitidos no fondo solidario de libros de texto.

Estimadas familias,

no documento adxunto podedes consultar o listado de alumnado admitido para o fondo solidario de libros de texto.

A listaxe provisional de solicitudes excluídas está publicada no taboleiro do colexio. As persoas interesadas poderán reclamar nos dous días seguintes á data de hoxe  4/07/2018.

Libros solidarios

Acabada xa a actividade "LIbros solidarios" só queda dar as gracias de parte do equipo de biblioteca, de todo o CEIP Alborada e do banco de alimentos Rías Altas.

A actividade foi todo un éxito, cun nivel de participación enorme.

GRACIAS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA

Libros de texto para o curso 2018-2019.

Estimadas familias,

no documento adxunto podedes atopar por niveis, todos os libros de texto para o curso académico 2018-19.