Organización do periodo de adaptación

O periodo de adaptación de 4º de Ed Infantil (3 anos) terá lugar entre os días 11 e 25 de setembro. Para poder atender e acoller aos nosos novos pequenos e pequenas, a súa incorporación ao ritmo escolar será paulatina.

Premede na ligazón para ver o documento completo no que se explica como se levará a cabo.

Libros de texto 2019-2020

Premendo nesta ligazón podedes acceder á lista de libros de texto para o ano vindeiro.

Aconsellámosvos non forralos nin poñerlles nome hasta que o mestre/a comprobe que son correctos por si deberan ser devoltos.

RECOLLIDA DE ROUPA PERDIDA

Queridas familias:

Agora que remata o curso quixeramos lembrarvos que hai moita roupa sen reclamar en obxectos perdidos.

Agradeceriamos que pasasedes estos días a comprobar si é vosa.

En caso de non reclamala, procederemos a doala a unha ONG.

CIRCULAR DE FIN DE CURSO

Velaquí tedes a circular de fin de curso que xa se remitíu en papel. Cómpre lembrar que o cheque debe ser retirado polo solicitante do mesmo.

Aquelas familias que  non podan recoller o cheque na data prevista, poderán retiralo o día 3 de setembro de 10 a 12 en Administración.

Charla informativa sobre Acoso Escolar e Novas Tecnoloxías

Como xa vos informamos a través dunha circular, o mércores 12 de xuño ás 16:30 terá lugar no centro unha charla relacionada co acoso escolar e as novas tecnoloxías orientada ás familias.

Dita charla será impartida por un policía nacional experto nesa materia.

Agardamos a vosa participación.