Charla informativa sobre Acoso Escolar e Novas Tecnoloxías

Como xa vos informamos a través dunha circular, o mércores 12 de xuño ás 16:30 terá lugar no centro unha charla relacionada co acoso escolar e as novas tecnoloxías orientada ás familias.

Dita charla será impartida por un policía nacional experto nesa materia.

Agardamos a vosa participación.

Festival de Fin de Curso

Queridas familias,

como ven sendo habitual o cole celebrará un pequeno festival para conmemorar o fin de curso. Este ano terá lugar o día 20 de xuño.

Informarémosvos máis polo miudo a través dunha circular como en anos anteriores. e por suposto, en caso de que deba facerse algunha modificación na data prevista, trataremos de comunicala o antes posible.

Documentación para a petición da subvención para libros de texto e material escolar

Queridas familias,

nestes días vimos de remitir a informaciión para que podades solicitar as axudas para libros de texto e material escolar. Se o desexades podedes consultala a continuación.

( categories: )

Os nosos traballiños para Voz Natura

Coma sempre o noso colexio participou un ano máis en Voz Natura co noso pequeno horto e diversos traballiños relacionados coa nosa contorna.

Este ano centrámonos moi especialmente nos bosques e a flora e fauna dos mesmos.

Conmemoramos o día das Letras Galegas

Este ano o día das Letras Galegas adicouse a D. Antonio Fraguas e o centro realizou diversas actividades para coñecelo e aprender un pouco sobre a súa obra.

Quixeramos amosarvos o mural que prepararon as profes para a entrada e os debuxos gañadores do concurso de retratos que se levou a cabo no centro.

( categories: )