Entrada do alumnado de 1º de Educación Primaria.

O alumnado de 1º curso de E. Primaria entrará, so o día 12, pola entrada principal, por onde accede o alumnado de E.Infantil, para dirixirse ás mesmas aulas do curso pasado. Alí serán recollidos polos novos titores/as que os levarán ás aulas destinadas para Primeiro. A saída será pola porta lateral que é a mesma que utiliza o resto do alumnado de Primaria. A partir do xoves entrarán xa co resto do alumnado de E. Primaria.

Rutas de tranporte escolar: curso 2018/2019

Estimadas familias,

no documento adxunto podedes consultar a información relativa ás rutas de transporte escolar establecidas así como as paradas correspondentes de cada unha.

( categories: )

Listado definitivo de admitidos no fondo solidario de libros de texto.

Estimadas familias,

no documento adxunto podedes consultar o listado definitivo de alumnado admitido para o fondo solidario de libros de texto.

A listaxe definitiva de solicitudes excluídas está publicada no taboleiro do colexio.

( categories: )

Listado Provisional de admitidos no fondo solidario de libros de texto.

Estimadas familias,

no documento adxunto podedes consultar o listado de alumnado admitido para o fondo solidario de libros de texto.

A listaxe provisional de solicitudes excluídas está publicada no taboleiro do colexio. As persoas interesadas poderán reclamar nos dous días seguintes á data de hoxe  4/07/2018.

Libros solidarios

Acabada xa a actividade "LIbros solidarios" só queda dar as gracias de parte do equipo de biblioteca, de todo o CEIP Alborada e do banco de alimentos Rías Altas.

A actividade foi todo un éxito, cun nivel de participación enorme.

GRACIAS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA