Iniciar sesión: Acceso

Estimadas familias,

o CEIP Alborada incorporou ó seu plan de convivencia a metodoloxía lego para previr casos de acoso e violencia escolar. Desde o centro queremos potenciar a educación emocional e as habilidades sociais para que os propios alumnos sexan capaces de resolver os seus conflitos. Trátase dunha iniciativa pioneira na nosa comunidade.

Desde esta ligazón pode verse a reportaxe, que sobre esta temática, saíu na Televisión de Galicia.

O CEIP Alborada agradece a toda a comunidade educativa a súa participación na decoración navideña. Moitas gracias!

Estimadas familias,

a semana pasada celebramos o magosto degustando castañas asadas e realizando actividades lúdico-colaborativas entre todo o alumnado do colexio.

Aquí podedes ver algunhas fotos do evento!

Estimadas familias, o día 24 de novembro celebraremos o día internacional contra a violencia de xénero. Ese día os alumnos/as poden traer algunha prenda de cor violeta. Ás 12:00 todo o alumnado do centro xuntarase no patio para facer dous círculos concéntricos (no centro estará E. Infantil, e ao redor E. Primaria)  para cantar esta canción en gran grupo. Ademáis moveremos unha man tamén de cor violeta que faremos en educación artística.

Estimadas familias,

este ano celebramos o samaín con contacontos. Ademáis, cada neno/a trouxo a súa cabaza para expoñer no colexio. Contemplade, por favor, o traballo tan ben realizado nas casas!. Moitas gracias pola bosa colaboración e traballo!!!

O CEIP Alborada -da man da súa directora Mª Consuelo Morales Gayoso e o grupo de docentes de Voz Natura do colexio- participa nunhas xornadas de formación do prácticum de Educación Primaria da Facultade de Ciencias da Educación da Universidade de A Coruña.

A ponencia que leva por título "Un anaco de historia medio-ambiental" terá lugar o vindeiro día 7 de novembro  de 18:30 a 20:00 h. no salón de actos da Facultade de Ciencias de Educación no Campus de Elviña.

Tags:

Estimadas familias, nos documentos adxuntos podedes descargar a relación de alumnado por rutas e paradas correspondentes ao transporte escolar do curso 2017/2018.

Por favor, tede en conta que o alumnado de Educación Infantil só traerán o laciño da cor da ruta no caso de que volvan ó domicilio no transporte escolar e a partir do día que vaian a volver no bus, mentres que o alumnado de Educación Infantil que quede no comedor taerá o laciño de cor laranxa.

Tags:

Os/as alumnos/as de 1º de Educaciónh Primaria entrarán pola mesma porta principal que o alumnado de Educación Infantil polo que irán directos ás súas clases do curso anterior onde os esperasen as súas antigas titoras.ISTO SÓ ACONTECERÁ O PRIMEIRO DÍA.
A partir do segundo día estes alumn@s entrarán pola Porta de Educación Primaria como o resto e colocaranse na fila correspondente ao seu curso.

Estimadas familias, a continuación informámosvos do horario para o período de adaptación do alumnado de 3 anos de Educación Infantil:

• Os días 11, 12 e 13 os pais/nais ou titores legais  levarán os seus fillos á aula correspondente  ás 12:30 e recolleranos ás 13:40 na entrada do colexio.
  • Os días 14, 15, 18 e 19  os alumnos/as permanecerán no centro de 11:30 a 13:40. Deixaranse e recolleranse na entrada do colexio, cada un na súa fila.
  • Os días 20, 21 e 22 os alumnos/as permanecerán no centro de 10:30 a 13:40. Igualmente deixaranse e recolleranse na entrada do centro na fila correspondente. Estes días xa poderán traer unha pequena merenda.

Comunicamos que está aberto o prazo para inscribirse no programa CÓXEGAS. Os interesados/as deberán pasar pola ANPA do colexio durante estes días. A actividade comezará o 11 de setembro.

Para máis información, poderémosvos atender na ANPA os martes, mércores e xoves de 16-18h.