Moi importante: Solicitude para que o alumnado empregue o transporte escolar para o curso académico 2018/2019.

Estimadas familias,

ao longo deste mes podedes facer a solicitude para que os alumnos/as continúen empregando o transporte escolar para o vindeiro curso académico 2018/2019 (cada alumno/a leva o correspondente impreso para o seu domicilio e debe entregalo cumprimentado ao seu titor/a).

Aquelas familias que non empregaban este servizo e desexen utilizalo para o curso 2018/2019, deben cumprimentar outro modelo de solicitude que teñen á disposición no centro e que poden descargar desde esta ligazón.

Moitas gracias.

Os valores do deporte.

Dentro do proxecto "Os nosos valores-escolas 110% branquiazuis" no que colaboran La Opinión, o Real Club Deportivo de A Coruña e Vegalsa-Eroski, o alumnado de 6º de Educación Primaria do colexio, foi invitado para participar nunha charla sobre os valores do deporte do fútbol e aproveitaron tamén para coñecer as intalacións do complexo deportivo.

Máis información en La Opinión A Coruña.

Celebración do día da prensa.

Estimadas familias,

co motivo da celebración do día da prensa, onte, dentro do programa prensa-escola que se leva a cabo no centro, un grupo de alumnos de terceiro de Educación Primaria participou nunha charla co xornalista de "La Voz de Galicia" Fran Espiñeira.

Actividade didáctico-culinaria das familias

Estimadas familias,

a empresa concesionaria do servicio do comedor realizou un concurso de receitas tradicionais das avoas dos alumnos/as que comen no colexio. Entre todos os/as participantes neste concurso, saíron elexidos dous pratos, que será o menú que se degustará hoxe día 7 de marzo no comedor:

- 1º prato: Potaxe de garbanzos (Mª Jesús Gracia Sánchez).

- 2º prato: Polo asado da avoa (Receita de Manuela Lavandeira Casal).

Procedemento de admisión do alumnado para o curso 2018-19

Estimadas familias,

no documento adxunto podedes atopar toda a información relativa ao prodedemento de admisión de novo alumnado para o curso académico 2018-2019.

Por favor, lembrade que:

• Pódese tramitar a solicitude a través de Internet (si se dispó de certificado dixital ou chave 365).
  • Tamén se pode imprimir o formulario e achegalo ao centro educativo.
  • Só se pode presentar unha única solicitude nun centro educativo.

Moita sorte!