Aviso moi importante: Rutas de transporte escolar e paradas para o alumnado do centro.

Estimadas familias, nos documentos adxuntos podedes descargar a relación de alumnado por rutas e paradas correspondentes ao transporte escolar do curso 2017/2018.

Por favor, tede en conta que o alumnado de Educación Infantil só traerán o laciño da cor da ruta no caso de que volvan ó domicilio no transporte escolar e a partir do día que vaian a volver no bus, mentres que o alumnado de Educación Infantil que quede no comedor taerá o laciño de cor laranxa.

AVISO:ENTRADA DE ALUMN@S DE PRIMEIRO DE EDUCACIÓN PRIMARIA PARA O CURSO 2017/2018

Os/as alumnos/as de 1º de Educaciónh Primaria entrarán pola mesma porta principal que o alumnado de Educación Infantil polo que irán directos ás súas clases do curso anterior onde os esperasen as súas antigas titoras.ISTO SÓ ACONTECERÁ O PRIMEIRO DÍA.
A partir do segundo día estes alumn@s entrarán pola Porta de Educación Primaria como o resto e colocaranse na fila correspondente ao seu curso.

Periodo de adaptación para o alumnado de 3 anos de Educación Infantil

Estimadas familias, a continuación informámosvos do horario para o período de adaptación do alumnado de 3 anos de Educación Infantil:

• Os días 11, 12 e 13 os pais/nais ou titores legais  levarán os seus fillos á aula correspondente  ás 12:30 e recolleranos ás 13:40 na entrada do colexio.
  • Os días 14, 15, 18 e 19  os alumnos/as permanecerán no centro de 11:30 a 13:40. Deixaranse e recolleranse na entrada do colexio, cada un na súa fila.
  • Os días 20, 21 e 22 os alumnos/as permanecerán no centro de 10:30 a 13:40. Igualmente deixaranse e recolleranse na entrada do centro na fila correspondente. Estes días xa poderán traer unha pequena merenda.

Progama de conciliación familiar CÓXEGAS

Comunicamos que está aberto o prazo para inscribirse no programa CÓXEGAS. Os interesados/as deberán pasar pola ANPA do colexio durante estes días. A actividade comezará o 11 de setembro.

Para máis información, poderémosvos atender na ANPA os martes, mércores e xoves de 16-18h.

Libros e material para o curso 2017/18

Achéganse os materiais e os libros solicitados dos diferentes niveis para o vindeiro curso 2017/18.

Graduación de Educación Infantil

O mércores, 21 de xuño, os nenos e nenas de 6 de Educación Infantil celebraron conxuntamente o remate da etapa. Foi un día cargado de actividades onde todos e todas quixeron despedir con agarimo esta etapa da súa vida.

Comezamos cuns xogos rotativos no patio:

Seguimos cun acto de entrega de diplomas:

E rematamos cunha merenda compartida:

Querido pasado:

Grazas polo aprendido.

Querido futuro:

Estamos preparados e preparadas!

Folga de transporte

Mañá está convocada polo unha folga xeral de carácter indefinido para os martes e mércores de cada semana no sector do transporte de viaxeiros por estrada. Esta folga ten incidencia no sector educativo os días 20 e 21 da semana en curso.

Tradicionalmente os servizos mínimos fixados abranguían o 100% do transporte escolar ao longo dunha banda horaria ampla que comprendía a totalidade de entradas e saídas existentes. Porén, os últimos pronunciamentos xudiciais contradin o criterio mantido ata agora, determinando para a folga de mañá e pasado unha previsión diferente.

Neste sentido, os servizos mínimos (máis info aquí) que foron aprobados a última hora do pasado venres e hoxe foron publicados no DOG e quedan así:

b) Servizos regulares de uso especial para transporte de escolares:

Manteranse como esenciais os servizos de entrada aos centros desde ás 7.30 ata as 10.30 horas e os de saída desde das 13.30 ás 19.00 horas nos itinerarios de transporte escolar de estudantes de niveis de ensino obrigatorio, cuxa lonxitude total sexa superior a 4km.

Para os servizos de transporte a alumnado de centros de educación especial considéranse esenciais todos os itinerarios existentes nos horarios habituais.

Formalización da matrícula para o curso 2017/18

Os alumnos/as de novo ingreso admitidos no centro formalizarán a súa inscrición na secretaría do colexio do 20 ao 30 de xuño. Transcorrido este prazo, entenderase que os alumnos/as non matriculados renuncian á praza.

A documentación a presentar para a formalización da matrícula é a seguinte:

• Impreso de matrícula (recoller en conserxería ou descargar aquí).
  • Impreso de autorizacións (recoller en conserxería ou descargar aquí).
  • Impreso de pregunta ás familias do alumnado de Educación Infantil sobre a lingua inicial ou materna (recoller en conserxería ou descargar aquí).
  • 4  fotografías tamaño carné.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Fotocopia do boletín de vacinas.
  • De ser o caso, sentenza de separación ou divorcio.
  • Copia do boletín de avaliación final (para alumnos/as escolarizados noutro colexio).

Programa de radio desde o colexio

Se queredes escoitar o programa de radio que hoxe se vai emitir desde o noso centro, premede a partir das 12:30 na imaxe e reproducide na opción En directo. Trátase do espazo Hoy por hoy da Cadena Ser (Radio Coruña) no dial 93.4 da FM.

Para quen non puido escoitar o programa en directo, se facedes clic na imaxe, accederedes ao seu podcast.