IES

INFORMACIÓN DO IES

in

Aquí tedes información sobre os estudos do instituto. Para calquera información estamos á vosa disposición.

Para máis información sobre as optativas, podedes ver o pdf do IES.

REUNIÓN INFORMATIVA IES

in

Tras ter a reunión dos Departamentos de Orientación do noso centro e do IES Plurilingüe A Paralaia, queremos informarvos que a reunión informativa para as familias do alumnado que pasa ao IES, que adoita ser no mes de xuño, este ano celebrarase en setembro, agardando ás instrucións da Consellería sobre como será o desenvolvemento do curso 2020-21.

Para calquera información estamos á vosa disposición.

Para máis información sobre as optativas, podedes ver o pdf do IES.

INFORMACIÓN DO IES

in

No seguinte documento adxunto podedes atopar información dirixida ao alumnado de 6º e ás súas familias, sobre o IES Plurilingüe a Paralaia.

No mes de xuño, haberá unha nova reunión informativa. Xa vos informaremos directamente cando estea concretada a data e o lugar/modo de celebración.