Blogue de admin

DIA CONTRA O ACOSO ESCOLAR

Ao monstro do bullyng calámolo entre todos!!!, ese foi o lema que escollimos para dar visibilidade no día contra o Acoso Escolar, fixemos xogos nos que nos axudamos uns aos outros, con eles conseguimos Empatía, Respeto, Amizade, Inclusión... desfrutamos da xornada e coas palabras máxicas conseguimos calar ao monstro do Acoso Escolar!!!

Visitas e acollemento no centro dos alumnos do CIFP Politécnico.

Esta semana tivemos a visita do alumnado do CIFP O Politécnico de Lugo, da rama de Integración Social. O noso alumnado de peiteado e xardinaría ensináronlles o noso centro e explicaron como traballamos no mesmo. Foi unha experiencia moi integradora.

OCIOTECA DE VERÁN

Proxectos sociais con Total Sport

Total Sport é unha empresa de ocio e tempo libre que contou conosco para poñer en práctica un proxecto social innovador e no que ten enconta a todas aquelas asociacións e centros que estamos a traballar con persoas con diversidade funcional. Estamos superorgullosos de participar en dito proxecto, e de que o noso centro educativo fose un dos escollidos para dar difusión a inclusión que promove dito proxecto. Grazas a Total Sport por contar coa nosa colaboración e por ofertarnos actividades que faran un pouco máis motivadora a nosa andaina.

Hoxe acudimos a presentación do proxecto coordinado pola mestra do centro Vanesa. Os alumnos disfrutarán moito de este proxecto e das actividades que nos ofertan.

Logotipo do noso centro

Estimadas familias:

Gustaríanos que participedes nesta enquisa para decidir a nosa seña de identidade, o logotipo do centro. Cada un dos diseños presentados foron creados polo alumnado do centro. Animádevos a participar e moitas grazas pola vosa colaboración.

TALLER ESCOLA IMAXINADA.

Hoxe no CEE Santa María recibimos a visita de Salvador Cidrás e Vicente Blanco, mestres de maxisterio e creadores do blogue educativo Escola Imaxinada. Viñeron acompañados dun grupo de alumando da Facultade de Formación do Profesorado de Lugo para presentarnos 3 propostas diferentes:

No primeiro espazo, propuxeronos experimentar con diferentes texturas sobre unha gran superficie de papel.

A segunda proposta consistía na construción dunha cidade por medio de bloques de madeira e o seu posterior trazado das calles, rotondas e avenidas.

E unha última proposta, na que nos invitaron a usar unha imprenta coa que plasmamos os noso nome e creamos os nosos autoretratos.