Seguimiento da materia: alumnado na casa. Curso 23-24

O alumnado que debe permanecer en casa por mor de diferentes circunstancias ( enfermidade, confinamento,...) pode seguir as clases de francés de 4º ESO e 1º e 2º Bacharelato a través da Aula virtual.

Tedes todos os apuntes colgados, vídeos explicativos, exercicios prácticos, información do que facemos na clase, as mesmas fichas que traballamos na aula, comprensións orais,...

Para as dúbidas, podedes enviar as vosas preguntas pola aula virtual ou os mail que coñecedes: bde.blas@sardineira.com ou loiratoscan@gmail.com

Lembrade ter cun correo electrónico operativo para que cheguen os avisos.

Non vos preocupedes polas datas de exames. Se algún alumno/a non pode asistir ,adaptaremos esas datas para cando estedes ben e poidades volver ó centro.

Lembrade que podedes enviar os vídeos para as probas orais de avaliación a través da Aula virtual.