COVID 19 "traballo" NA CASA

Ola alumnos e alumnas de 4º ESO e 1º Bacharelato.

Levamos xa un tempo na casa e parece ser que a permanencia se alonga por máis tempo.

O máis recomendable é que todos debemos estar activos, e que, sabendo que debemos facer as actividades que nos recomendan realizar en todas as asignaturas, fagamos cada día actividade física, e non só as dúas horas semanáis.

Tódolos días deberíamos facer un traballo ben estructurado, nos libros  de 4º ESO e 1º Bacharelato hai unha serie de recomendacións. E en cada un dos libros contamos con anotacións que nos posibiltan estructurar ese traballo.

No día a día, recomendaríamos como actividade, o seguinte:

- TRABALLO ESTÁTICO

- Movilidade articular. Mover cada uhna das nosas articulacións,  para non perdernos podedes ir desde os pés ata a cabeza. Ver os posibles movementos de cada unha delas.

- Estiramentos dos grandes grupos musculares, buscando as cadeas de movemento. Seguide o mesmo percorrido que fixéchelles na movilidade.

- Tonificar. Podedes facelo co propio peso do corpo. Abdominales (superior e inferior, oblícuos). Tronco (fondos, tríceps, … , variade día a día). Tren inferior (sentadillas, ½ sentadilla, Split, etc). Exercicios xenéricos (burpees, saltos,…), etc.

HAI TUTORIÁIS NA REDE

- TRABALLO DINÁMICO

Hai tutoriáis sobre como podemos traballar cando estamos na casa.Así cada un/unha pode elexir o que considere máis axeitado. Considero que si facemos o traballo estático e alternamos co traballo dinámico proposto desde estas páxinas, a parte de encontranos mellor pasaremos mellor o día a día.

Sei que se facedes un seguimento de cada unha das asignaturas , e sei que vos parece que engadir máis traballo por parte do Departamento de Educación Física, pode parecer que entorpecer o traballo diario. Nada máis fora de lugar, o traballo que fagades axudará a desconectar e a estar entretido por un tempo.

Móvete e desconecta!! .

Podedes bailar coas clases do PDC

(proxecto deportivo de centro)

do IES A Sardiñeira.

“Conectade dende a páxina do centro”.

Departamento de Educación Física