Olimpíada Matemática

A alumna Gaia Zordan Guerreiro de 2º ESO quedou clasificada para a fase final da olimpíada matemática galega. Noraboa ela e a/os  demais compañeiras/os que participaron.

ABAU 2021

Nesta ligazón está toda a información, tanto das probas como da matrícula (impresos e taxas) que o alumnado debe facer ao rematar 2° de BAC.

No departamento de Orientación pódense encontrar outras informacións de interese.

Curvas con nome

Este traballo foi feito por un grupo de alumnos de 3ºESO C, a partires dunha pregunta que fixeron nunha clase.

No tema de Funcións e Gráficas, estúdanse funcións e gráficas que teñen nome (parábola, hipérbola....), e a pregunta foi se todas as curvas tiñan nome. Entón xurdiu a idea de facer un traballo de busca de curvas importantes en diversos ámbitos da realidade e o nome que reciben. (pincha na imaxe)

Álbum: Matemáticas -> Curvas con nome 2020/21

DÍA INTERNACIONAL DO LIBRO

O día 23 de abril, co gallo do día do libro, aproveitamos co grupo de 1.º ESO E para gozar da lectura do libro de Ledicia Costas  Escarlatina, a cociñeira defunta.
Este libro conta con numerosos premios e coa súa lectura podemos converternos en magníficos chefs da man de Escarlatina e Román Casas.
Unha ducia de gorentosas e larpeiras receitas, as máis sabedeiras do mundo dos vivos e dos mortos, dan paso a cada un dos bocados desta historia de humor macabro que estimula o apetito do lector e a curiosidade polo mundo da cociña.
BOA LECTURA!!

PROGRAMA DE PREVENCIÓN ÓRDAGO

O alumnado do grupo de 2.º ESO E rematou o obradoiro "Programa de prevención ÓRDAGO". Un taller educativo enmarcado dentro do programa +XTI do Concello de Lugo que consta dunha guía para o alumnado coa fin de traballar durante tres sesións, ao longo do curso, e tratar contidos como a presión de grupo, a toma de decisións, o consumo e a publicidade, crenzas, actitudes ou a autoestima.

O obxectivo xeral é dotar de información, recursos e habilidades o alumnado para que dispoña dos valores e habilidades necesarias para decidir de maneira razoada e autónoma en situacións de oferta de drogas.

Confinamento na parede

Co  gallo do aniversario do comezo   do confinamento a comunidade educativa do noso centro adicou un breve tempo a reflexionar sobre o que supuxo nas nosas vidas ese periodo tan excepcional ; tentamos lembar algo positivo, algo negativo e algunha anécdota ou curiosidade de eses días ; o resultado foi exposto a carón da nosa biblioteca , onde todos poidemos aprender das experiencias dos demáis ...e tamén rir un rato!!

Olimpiadas de Filosofía

Mariña Dafonte, alumna de 3º ESO A, acadou o 3º posto nas Olimpiadas de Filosofía de Galicia na modalidade de Banda deseñada. Mariña defendeu a súa obra ante  un tribunal por videoconferencia tras ser seleccionada entre as obras máis votadas polos centros participantes. Esta VIII edición versou sobre a relación entre "LIberdade e Seguridade" participaron un total de 23 centros de Galicia. Parabéns Mariña, a seguir creando debuxos para reflexionar!!
 Por outra banda a foto máis votada polo profesorado no concurso interno de fotografía filosofíca do centro foi a de Haydée Tudela de 2º BAC, parabéns, Haydée! Dende o centro foron agasalladas cun exemplar de Filosofía en la calle de Eduardo Infante.

PREMATRÍCULAS CURSO 2021/22

No enlace Secretaría+Prematrículas está dispoñible toda a información relativa ao proceso e datas de entrega das prematrículas así como os impresos correspondentes.

INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO. CURSO 2021/22

Desde o IES SAnxillao, comunicámoslles que non dispoñemos de suficientes postos escolares para todo o alumnado que solicitou reserva de praza para 1º da ESO desde os centros adscritos.

Máis información aquí

Descargar impreso ED550BG

Admisión alumnado. Curso 2021/22

No enlace O Centro+Secretaría está dispoñible toda a información sobre o proceso de admisión de alumnado para o curso 2021/22.

O correo electronico para enviar as solicitudes é:

reserva@iessanxillao.org

Laura Varela. Tempo líquido

A alumna de 2º de Bacharelato do IES Sanxillao, Paula Varela, vén de publicar o seu primeiro poemario Tempo líquido. Esta xove poeta comezou a súa singradura hai anos, de feito xa acadou o 3º premio de poesía do certame literario Minerva no 2019.

Nestes días pasados fixo a presentación no centro e ademais deixou asinados varios exemplares para a nosa comunidade educativa.

Esperamos que esta sexa o comezo dunha prometedora carreira literaria.

.

INSTRUCIÓNS INICIO DE CURSO

• Seguindo o protocolo COVID-19 todas as comunicacións coas membros do equipo directivo do Centro deberán realizarse por teléfono ou mediante correo electrónico. Só serán atendidos presencialmente situacións especiais e sempre previa cita
  •   Horario xeral do curso 2020/21

ies.sanxillao@edu.xunta.gal

Normas COVID-19

Fai click sobre as imaxes para amplialas

Visulización das normas aquí

Volve a clases con sentidiño

INFORMACIÓN IMPORTANTE- PREMATRÍCULAS

novidade!

Estimadas familias,

Está aberto o prazo para facer a entrega da folla de prematrícula para o curso 2020-2021. Os modelos pódense descargar dende a web do centro. Este documento de prematrícula  permítenos  coñecer a oferta de materias para o próximo curso académico.
No enlace secretaría+información xeral están dispoñibles os impresos de prematrícula para o curso 2020-21
Poden envialo escaneado, mediante foto ou mesmo escribindo no mail as materias elixidas  ( no caso de non poder imprimir o impreso).
 O correo para facer o envío do documento será o seguinte:
materias@iessanxillao.org
 Para facer calquera consulta están dispoñibles o teléfono e o correo do centro.
Moitas grazas.
 O Equipo Directivo.