TAREFAS 1º ESO

Seguimento de deberes de 1ºA

Para axudar ao alumnado de 1º de ESO na transición de primaria a secundaria o profesorado anotará os deberes e traballos nuns documentos dispoñibles on line.

Recordamos ás familias que na etapa de educación secundaria a organización é moi importante para non verse sobrepasado polas tarefas no último momento.

Acceso tabla de 1ºA grupo 1

Acceso tabla de 1ºA grupo2

Pode ser necesario instalar a aplicación de google doc para poder visualizar a información desde un smartphone.

Se ao abrir os documentos non aparece un esquema con accesos directos por semanas, no lateral esquerdo, pinchade en ver-->mostrar esquema.

As materias comúns como Educación Física, Relixión, Proxecto ou Francés so anotarán no grupo 1 para os dous grupos.

Para axudarvos coa organización, tamén tedes dispoñible o calendario de exames na etiqueta calendario escolar,