ADECUACIÓN DAS PROGRAMACIÓNS Á NOVA ORDE DE AVALIACIÓN

Para acceder á adaptación da programación de cada materia á nova orde de avaliación non tés máis que pinchar no nome da materia.

Bioloxía e Xeoloxía

Educación física

Educación Plástica e Audiovisual

LETRAS GALEGAS 2020

ONTE NAS ÚLTIMAS HORAS DE CLASE O ALUMNADO ASISTIU A UN CONCERTO A CARGO DO ALUMNADO DE MÚSICA EN HOMENAXE Á FIGURA DE FLORENCIO DELGADO GURRIARÁN.

NORABOA A TODOS POLO TRABALLO REALIZADO!

VÍDEO CONXUNTO CEIP E IES DE OUTES!!!!!!!!

SI, ENTRE O COLE E O INSTI DE OUTES FIXEMOS UN VÍDEO PARA CONMEMORAR O DÍA DAS LETRAS GALEGAS!!

PARA VELO NON TENDES MÁIS QUE PINCHAR NA SEGUINTE IMAXE. AGARDAMOS QUE VOS GUSTE!!!Risa

GAÑADORAS DO CONCURSO EMOCIONARTE

Dúas alumnas, Ximena Caamaño de 4ºB e Bruna Bianca Pinto de 3ºA foron as gañadoras do concurso EMOCIONARTE, organizado pola biblioteca neste mes de maio.

NORABOA ÁS DÚAS!!

EXCURSIÓN DE 1º ESO A LALÍN

Saída do alumnado de 1º ESO a ver a exposición de Laxeiro en Lalín e a visitar a Casa do Patrón en Doade (Codeseda)

SEMANA GASTRONÓMICA 2022