Lingua Francesa

20 MARS FRANCOPHONIE

O 20 DE MARZO O ALUMNADO DE 2º E 3º DE ESO ORGANIZOU UNHA MOSTRA DE PRATOS FRANCÓFONOS PARA CELEBRAR O DÍA INTERNACIONAL DA FRANCOFONÍA.

FOI TODO UN ÉXITO.

MÁIS FOTOS NO ENLACE

MERCI À TOUS POUR VOTRE COLLABORATION!

SEGUIMENTO DO TRABALLO NA AULA DE FRANCÉS

Este curso seguiremos co sistema de seguimento do traballo na aula para que poidades consultalo dende a casa se fose necesario. Para poder recuperar o que se copiou na libreta teredes que pedir fotos a compañeiros.

1ºA

2ºA

2ºB

3ºAB

Bandera de Francia | Francia

EXAMES DE PENDIENTES 2023-24

O alumnado coa materia pendente do curso pasado terá que examinarse en tres probas parciais.

1º avaliación venres 17 de novembro

2º avaliación venres 26 de xaneiro

RECUPERACIÓN PARTES PENDENTES MAIO

Os que non superen algunha das probas poderán volver a presentarse ás partes pendentes en maio.

Toda a información sobre contidos e puntuación dos exercicios foi entregada en outubro e as familias informadas por abalar.

FÊTE DE LA FRANCOPHONIE 2021

Le 20 mars on fête la francophonie dans le monde... En este enlace encontrarás un montón de propuestas para participar con esta celebración, te recomiendo especialmente el apartado ACTIVIDADES EN LÍNEA PARA ADOLESCENTES y CONCURSO Y PREMIOS

MATERIAL DE FRANCÉS PARA O CURSO 2023-2024

PASOS A SEGUIR PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS E CADERNOS DE FRANCÉS

O departamento non recomenda esta opción para alumnado con problemas de xestión das novas tecnoloxías.