HORA DE LER

Indicacións para a hora de ler

HORA DE LER LUNS 30 OUTUBRO (6ºHORA)

AQUÍ TEDES ACCESO ÁS LECTURAS DA HORA DE LER.

1º e 2º ESO: "MORTIÑA"

3º e 4º ESO "13 AVISOS (extracto)"

GRACIAS POLA VOSA PARTICIPACIÓN.

HORA DE LER DO 3º TRIMESTRE DO CURSO 2022-23

Á volta das vacacións de Semana Santa retomaremos a actividade da Hora de Ler, recordade que nesta avaliacíon realizarase os mércores.  AQUI tedes o enlace ao calendario.

HORA DE LER DO 2º TRIMESTRE DO CURSO 2022-23

Á volta das vacacións de Nadal retomaremos a actividade da Hora de Ler, recordade que nesta avaliacíon realizarase os martes.  Aquí tedes o enlace ao calendario.

HORA DE LER DO 1º TRIMESTRE DO CURSO 2022-23

O vindeiro luns 19 comezaremos coa hora de ler, aquí tedes o enlace ao calendario.

HORA DE LER 3º TRIMESTRE

HORA DE LER 2º TRIMESTRE

PARA A PRIMEIRO SESIÓN DA HORA DE LER DA SEGUNDA AVALIACIÓN PROPOÑEMOS A LECTURA DUNS CONTOS SOBRE EMOCIÓNS E FRUSTRACIÓN.

Calendario da actividade

HORA DE LER LUNS 27

Ola a tod@s,

Como xa sabedes, cada ano a biblioteca, coa colaboración das distintas materias e do Departamento de orientación, escolle un eixe de traballo para propor actividades sobre o tema ellixido. Este curso o noso proxecto chámase "Outeando emosións" e para iniciar as actividades nada mellor que unha boa lectura. Esperamos que vos guste e que ó longo do ano as actividades que vos propoñamos esperten cando menos algunha "emoción" no noso alumnado. Este curso volveremos a premiar a participación tanto individual como grupal, así que "preparados, listos, xa!"

Estas lecturas son as que vos propoñemos para a segunda Hora de Ler deste curso.

Comprender tus emociones

Como xa sabemos que, segundo o grupo e as gañas de comentar as lecturas, o tempo de realización da actividade pode variar, deixamos á vosa disposición unha segunda lectura coa que esperamos que vos "entre o apetito":

Recetas de lluvia y azúcar- Eva Manzano

HORA DE LER

O luns 20 de setembro retomaremos a actividade de animación á lectura a 1ª hora de clase, aquí podedes consultar o calendario para o primeiro trimestre.

HORA DE LER TERCEIRO TRIMESTRE

PARA ESTE TERCEIRO TRIMESTRE AS LECTURAS COMEZARÁN O MÉRCORES 14 A SEGUNDA HORA. CONSULTADE O CALENDARIO.

CADA PROFESOR PODERÁ ESCOLLER AS LECTURAS REALIZADAS NA SÚA HORA, MAIS RECORDADE QUE TENDES NO BLOG DA BIBLIOTECA,

UNHA SELECCIÓN DE PÁXINAS DE LECTURAS DIXITAIS POR SE QUEREDES BOTAR UNHA OLLADA.

HORA DE LER MARTES 9

Como saberedes o próximo xoves 11 e o Día das mulleres científicas e para celebrar e animar a participación das rapazas no mundo da Ciencia propoñémovos, para a hora de Ler desta semana, unha lectura sobre mulleres destacadas en distintos campos científicos.

Lectura

Enlace moi recomendable para as rapazas interesadas pola Ciencia.

"Las chicas somos guerreras..."