HORA DE LER

Indicacións para a hora de ler

HORA DE LER LUNS 27

Ola a tod@s,

Como xa sabedes, cada ano a biblioteca, coa colaboración das distintas materias e do Departamento de orientación, escolle un eixe de traballo para propor actividades sobre o tema ellixido. Este curso o noso proxecto chámase "Outeando emosións" e para iniciar as actividades nada mellor que unha boa lectura. Esperamos que vos guste e que ó longo do ano as actividades que vos propoñamos esperten cando menos algunha "emoción" no noso alumnado. Este curso volveremos a premiar a participación tanto individual como grupal, así que "preparados, listos, xa!"

Estas lecturas son as que vos propoñemos para a segunda Hora de Ler deste curso.

Comprender tus emociones

Como xa sabemos que, segundo o grupo e as gañas de comentar as lecturas, o tempo de realización da actividade pode variar, deixamos á vosa disposición unha segunda lectura coa que esperamos que vos "entre o apetito":

Recetas de lluvia y azúcar- Eva Manzano

HORA DE LER

O luns 20 de setembro retomaremos a actividade de animación á lectura a 1ª hora de clase, aquí podedes consultar o calendario para o primeiro trimestre.

HORA DE LER TERCEIRO TRIMESTRE

PARA ESTE TERCEIRO TRIMESTRE AS LECTURAS COMEZARÁN O MÉRCORES 14 A SEGUNDA HORA. CONSULTADE O CALENDARIO.

CADA PROFESOR PODERÁ ESCOLLER AS LECTURAS REALIZADAS NA SÚA HORA, MAIS RECORDADE QUE TENDES NO BLOG DA BIBLIOTECA,

UNHA SELECCIÓN DE PÁXINAS DE LECTURAS DIXITAIS POR SE QUEREDES BOTAR UNHA OLLADA.

HORA DE LER MARTES 9

Como saberedes o próximo xoves 11 e o Día das mulleres científicas e para celebrar e animar a participación das rapazas no mundo da Ciencia propoñémovos, para a hora de Ler desta semana, unha lectura sobre mulleres destacadas en distintos campos científicos.

Lectura

Enlace moi recomendable para as rapazas interesadas pola Ciencia.

"Las chicas somos guerreras..."

HORA DE LER SEGUNDA AVALIACIÓN

O martes 19 retomaremos a actividade da Hora de Ler cunhas lecturas dixitais sobre medioambiente no marco do Proxecto de biblioteca Outes por un futuro sostible 2.

Pandemia e Medioambiente

HORA DE LER LUNS 23

Para a actividade da HORA DE LER do luns 23 propoñemovos unhas lectura en relación co 25 N

Una niña tatuada para ser esclava

Un artigo de prensa "Siete de cada diez adolescentes aprenden que “los celos son expresión de amor""

(visionaxe do vídeo e lectura)

Artigo enlazado

HOLAR DE LER 2020_2021

Aquí podedes consultar o calendario para levar acabo a actividade da Hora de Ler ó longo do primeiro trimestre.

Podedes atopar enlaces de lecturas dixitais no BLOG da biblioteca (tendes o enlace no directorio da dereita)

Boas lecturas a tod@s!

HORA DE LER 2º TRIMESTRE

O próximo martes 14 de xaneiro retomaremos a actividade da HORA DE LER.

As lecturas programadas polo Equipo de biblioteca consistirá en dous cofres para lectura individual e repartirase da seguinte forma:

HORA DE LER-1ºTRIMESTRE

Calendario das sesións de lectura do primeiro trimestre.

Libro Planeta frito Nas dúas sesións dedicadas a ello, intentarase ler a primeira parte completa e da segunda os apartados 1 e 4. Se o alumnado e profesorado tiveran interese en seguir coa lectura na terceira sesión, poderíades utilizar tamén o enlace seguinte

O IES POETA AÑÓN EN CONTRA DO RACISMO

Este curso o Proxecto da nosa biblioteca, "Somos diferentes, somos iguais", centrarase na reflexión sobre a discriminación presente na nosa sociedade e a necesidade de formar parte da solución.

Iniciaremos as actividades do primeiro trimestre cunha sesión de cine o venres 2 de novembro ás 11:15.

O luns 5 na sesión da Hora de Ler, faremos unha reflexión sobre a película. Por se hai tempo para máis, deixovos un enlace.

O luns 12 na seguinte Hora de Ler ampliaremos a nosa visión da situación cunha lectura sobre a situación dos inmigrantes en Galicia.

Enlace canción

Letra canción