Xeografía e Historia

Mostra Internacional de Cinema Etnográfico organizada polo Museo do Pobo Galego

27/04/2023

O alumnado de 2º ESO D do noso centro participou o pasado venres 21 de abril das actividades escolares da Mostra Internacional de Cinema Etnográfico organizada polo Museo do Pobo Galego, en Santiago de Compostela, baixo o título de MICE Petís. A actividade foi unha proposta do departamento de Xegrafía e Historia en colaboración co de Música. Nesa xornada expuxéronse os traballos dos tres institutos implicados neste proxecto piloto, o IES de Arzúa, o IES de Cacheiras e o noso.

Alumnado de 2º ESO participa no proxecto piloto de Cine Etnográfico

25/01/2023

O alumnado de 2º D participará no Proxecto piloto de Cine Etnográfico organizado polo Museo do Pobo Galego.

Materias pendentes

O alumnado con materias pendentes do departamento de Xeografía e Historia, terá o seguinte calendario de probas:

1º convocatoria: 17 de xaneiro, ás 13h, no SUM.

2º convocatoria: 21 de marzo, ás 13h, no SUM.

FInal ordinaria: 9 de maio, ás 13h, no SUM.

ADAPTACIÓN DA PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA

Como archivos adxuntos achéganse as adaptacións das programacións á situación actual que estamos a vivir.

Tema Goya-Manet -Historia del Arte

1) Ampliamos el comentario de "Saturno" al igual que hizimos con El Quitasol.

Tema Goya-Manet -Historia del Arte

Comentario: El Quitasol