Punto Laranxa contra o acoso escolar

Está dispoñible na web do centro o Punto Laranxa contra o acoso escolar. Picando na icona que o identifica, na marxe esquerda da páxina, accédese a un formulario onde comunicar ao centro calquera situación que se considere constitutiva de acoso escolar ou ciberacoso. Así mesmo existe un Punto Laranxa contra o acoso escolar no corredor do centro, a carón da sala do profesorado.

Tanto o Punto Laranxa físico como o virtual son revisados a diario polo Equipo Directivo do centro, a Coordinadora de Benestar e Convivencia e a Xefa do Departamento de Orientación. Son estas persoas as que deben estudar as comunicacións, clarificar os feitos que nelas se denuncien e decidiren se existen indicios suficientes como para a apertura dun protocolo de acoso escolar.