Convocatoria Bolsas Comedor Municipais, curso 2023/2024

O prazo de solicitude das bolsas de comedor para o Concello da Coruña abrirase o luns 13 de marzo. O prazo de solicitude estará aberto ata o 12 de abril, día incluído.

Toda a información da convocatoria pódese consultar na web municipal de servizos sociais ou na sede electrónica municipal. Así mesmo, tamén se pode consultar a información no teléfono 010 de información á cidadanía.

Entre outros requisitos para acceder á bolsa, a/o alumna/o solicitante deberá ter un DNI, NIE ou número de identificación fiscal válido. Non é necesario presentar un certificado de matrícula, posto que a comprobación de que a/o alumna/o se encontra matriculada/o nun centro educativo do Concello da Coruña, posto que a comprobación dese requisito será feita polo persoal do concello.