Bolsas CANADÁ 2023-24, Concello da Coruña

Bolsas CANADÁ 2023-24Programa no que se lle ofrece a oportunidade ao alumnado de 4º da ESO, residente na cidade da Coruña, de cursar o Grao 11 en Canadá (equivalente a 1º de Bacharelato). Ten como obxectivo que as persoas participantes adquiran un dominio avanzado da lingua inglesa e un coñecemento real doutra cultura.

Os requisitos que teñen que cumplir as persoas interesadas son os seguintes:

- Residir e estar empadroado co seu pai, nai ou representante legal, no seu caso, no momento da solicitude.

- Estar matriculado e cursando 4º de ESO no curso escolar 2022-23 nun centro da cidade da Coruña.

- Contar no curso de 3º da ESO cunha cualificación media de 6,5 puntos ou máis e non ter ningunha materia suspensa no curso 2021-22.

- Contar no curso de 3º da ESO cunha cualificación de 7 puntos ou máis na materia de lingua estranxeira (inglés) no curso 2021-22.

prazo de inscrición vai do 9 ao 20 de xaneiro de 2023. O programa oferta 35 prazas.

Máis información (enlace)