Novidades lexislativas: actualización da orde de avaliación do alumnado de Primaria, Secundaria e Bacharelato

O 11 de febreiro publicouse no DOG a nova orde de avaliación do alumnado de Primaria, Secundaria e Bacharelato.

Pode accederse á devandita orde picando na imaxe. Entre outras novidades a orde recolle os novos requisitos para a promoción de curso na Secundaria e a titulación en 4º ESO. Case todas as novidades con respecto á Secundaria contéñense nos artigos 7-12 da orde.

Outra das novidades da orde é que os departamentos deben elaborar unha adaptación das súas programacións didácticas para o período que vai do 6 ao 22 de xuño. Ese período é de obrigada asistencia para todo o alumnado.

Os departamentos irán publicando esas adaptacións nas vindeiras semanas. O prazo para realizalas expira o 12 de abril.