Documentación Covid

Protocolo Covid-19. Versión6: 14/01/2022

24/01/2022 13:23
Europe/Madrid

Protocolo de vixiancia e control epidemiolóxico fronte ao virus SARS-CoV-2 (COVID-19) no ámbito educativo non universitario de Galicia.

Este protocolo engade novidades ao Protocolo Covid-19.1ª versión curso 21-22 do IES O Mosteirón.

Engádese, asemade, un documento con preguntas frecuentes e as súas respostas.

NOVOS PROTOCOLOS DE XESTIÓN EPIDEMIOLÓXICA EN CENTROS.

18/01/2022 13:15
Europe/Madrid

Novos protocolos de xetión epidemiolóxica en centros educativos, publicados polo Ministerio de Sanidade.

Destacamos a continuación os aspectos principais a ter en conta:

• As persoas da comunidade educativa que sexan caso confirmado deberán permanecer 7 días en illamento. Pasado ese tempo, e sempre que non tivera síntomas durante cando menos os 3 últimos días, poderá incorporarse ao centro, mantendo unha vixilancia activa sobre a aparición de posibles síntomas ata completar polo menos 10 días desde o inicio di illamento.
  • Nin o alumnado, nin o persoal do centro, en ningún caso require proba algunha para a reincorporación ao centro.
  • Os autotest non requirirán dunha proba complementaria para confirmar o caso.
  • A definición de contacto estreito non variou: persoa que pasa máis de 15 minutos a menos de 2m dun caso positivo ata as 48h antes da consideración de inicio da enfermidade (inicio de síntomas ou toma de mostra para proba diagnóstica) sen uso axeitado de medidas de protección (máscara).
  • O persoal docente e non docente, así como o alumnado de 12 ou máis anos que teña a consideración de contacto estreito, seguirá as indicacións de corentena que se propoñen para a poboación xeral de acordo á Adaptación da Estratexia de detección precoz, vixilancia e control, publicada o día 30 de decembro de 2021. Así, as persoas con pauta vacinal completa, salvo as excepcións previstas no documento citado, non terán que facer corentena.
  • Ante a agrupación de casos (5 ou máis casos confirmados de infección activa), seguiranse as pautas xerais para a determinación das corentenas dos contactos estreitos. Esta corentena será de 7 días desde o inicio de síntomas do último caso confirmado (sempre que non se desenvolvan síntomas durante este período)

Propuesta de refuerzo y adaptación de las medidas de prevención COVID-19 en centros educativos y centros universitarios para el reinicio de la actividad presencial en enero de 2022

Adaptación de la guía de actuación ante la aparición de casos de COVID-19 en centros educativos a un contexto de alta circulación de virus SARS-CoV-2 0

Adapatación de la estrategia de detección precoz, vigilancia y control de COVID-19 en período de alta transmisión comunitaria.

Protocolo Covid-19 adaptado.1ª versión curso 21-22

21/09/2021 20:33