Charla da bióloga e investigadora Tamara Hermida ex-alumna de Monelos

O pasado martes 13 de abril, a bióloga e investigadora científica do CICA e do INIBIC da Coruña Tamara Hermida, ex- alumna do IES Monelos, impartiu unha charla ao alumnado de Cultura Científica de 1º Bacharelato.

O tema que tratou foi a clonación e as células nai, así como a importancia da investigación nas mesmas para o tratamento de enfermidades.

Nestes momentos, os/ as alumnos/ as desta materia están a traballar en clase contidos sobre Revolución Xenética e Biotecnoloxía co seu profesor José Carlos Areán, polo que esta charla ademais de ser útil resultou moi  motivadora para eles/ as.

Tamara, mediante esta divulgación científica realizada no instituto, tamén incidiu na importancia da investigación científica en Galicia e en España, en concreto no campo da investigación biomédica; e resaltou que son moitas as científicas que se dedican a este gran labor en beneficio da sociedade.