Premiado o proxecto de innovación "APLICACIÓNS DIDÁCTICAS SOBRE A GALICIA INDUSTRIAL" no que participa o noso centro.

O proxecto "APLICACIÓNS DIDÁCTICAS SOBRE A GALICIA INDUSTRIAL" no que participa o noso centro en colaboración co IES Agra do Orzan e o IES Salvador de Madariaga, foi calificado como EXCELENTE na convocatoria para a realización de proxectos de innovación en dinamización lingüística en centros docentes de titularidade da Consellería para o curso académico 2013/2014, sendo un dos cinco proxectos que acadaron a máxima puntuación, polo que recibirá un premio de 2000 €.

A nosa felicitación e recoñocemento polo esforzo e compromiso co ensino do profesorado e alumnado participante no proxecto.

NORABOA !!!!!!!