Maio Zalaético

Actividade do 8 ao 24 de maio

Esperamos que esteades ben.
Seguimos coa celebración dos maios esta semana e agora realizaremos un maio de flores desde a casa.
Co que haxa na casa: un bote de cristal, dous pauíños se madeira cruzados en forma de árbore ou mesmo, calquera figura que queirades.
1) Realízase a estrutura co material escollido: bote, botella, de plástico ou de cristal.
2) Dáselle a forma da figura que queredes construír.
3) Adornádeo con flores, de papel, porque é máis complexo que sexan naturais, neste momento.
Despois poñede outros adornos que se vos ocorran e que poidades utilizar.

Mesmo serve despois de decoración na casa, aí temos o noso maio zalaético. Cando rematedes podedes enviar unha foto do maio de flores. Se queredes gravar o maio que realizastes para cantar e acompañalo do maio floral, xenial, para traballo é completo para celebrar os maios. Despois podedes envialo ata o 14 de maio a titoria4@gmail.com.

Graciñas
EDLG