VISITA DOS ALUMNOS DE CEE NOSA SEÑORA DE LOURDES (ASPRONAGA), ESTREA DA NOVA IMPRESORA 3D E NOVOS TECLADOS NA AULA DE MÚSICA

O Centro CEE Nosa Señora de Lourdes (Aspronaga) e o noso instituto están a organizar actividades conxuntas nos ámbitos de Tecnoloxía e Música.
As actividades, promovidas polas profesoras do Departamento de Tecnoloxía Paz Freire e de música, Isabel de la Puente, permiten a elaboración de traballos nestes campos onde o máis salientable é a riqueza persoal que para os distintos alumnos supón traballar con rapaces con outras realidades vitais mois distintas as súas.
Este proxecto conta coa colaboración económica da fundación EMALCSA, e grazas a ela o centro puido comprar dous portátiles e unha impresora 3d para a aula de Tecnoloxía e dous ordenadores para a aula de Música, ademais de dous teclados.