Responder ó comentario

O IES MARTAGUISELA CELEBRA O 8 MARZO, DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Dentro do Plan Proxecta, 365 días de respecto e igualdade e Donas de si, e seguindo coas actividades para conmemorar o 8 de marzo, Día Internacional da Muller, o alumnado de 4º ESO do IES MARTAGUISELA participou nos actos que o concello do Barco de Valdeorras organizou.

María Carrillo e Natalia Brasa, dúas alumnas de 4º ESO que tamén participan nas “asembleas pola igualdade” dos xoves no primeiro recreo, foron as encargadas de redactar o manifesto que o propio día 8 de marzo leron no concello e no que se dirixiron a “todas as mulleres traballadoras, fortes, valentes e independentes... pero tamén ás máis vulnerables, ás que precisan axudan,...”

O 8 de marzo é un día para reivindicar a igualdade entre mulleres e homes por iso no manifesto Natalia e María afirman:

“Hoxe erguémonos para loitar por todos eses dereitos. Erguémonos polas mulleres trans, pola mulleres negras, mulleres do colectivo LGBTIQ+, polas que son nenas e polas que xa non o son, polas que están e as que non. Polas nais, polas que abortan, polas meigas, polas amas de casa. Porque todas importamos. Todas valemos. Porque hoxe, é o día da muller. Nin unha máis.”

Deixámosvos o manifesto completo e a audición da súa lectura.

Unha vez lido o manifesto, outras dúas alumnas de 2º BAC do IES Martaguisela e alumnas do Conservatorio Municipal foron as que puxeron música para pechar o acto oficial.

Deixámosvos un anaco da súa interpretación musical.

Música para conmemorar o 8M:

Durante os recreos do mércores 8 de marzo escoitamos algunhas cancións coas que conmemoramos esta data. Algúns temas que soaron foron os seguintes: “Yo no renuncio” de Rozalén, “Sororidade” do CIM Terras de Iria, “Al pasar la barca” de La Mare, “E ti, só ti” de Sés, “Ella” de Bebe, entre outros.

Lazo humano

Por mor do mal tempo tivemos que adiar para o día seguinte a realización do gran lazo humano pola igualdade. Así o alumnado de 3º ESO B deseñou un lazo xigante no patio e posteriormente diferentes cursos de secundaria puxéronlle cor ao devandito lazo.

Deixámosvos máis fotografías.