Benvida

NOVAS

COVID - Familias

Teléfono para incidencias covid

O número de teléfono do centro ao que deberán chamar no caso de ter que comunicar que o seu fillo ou filla non acode porque na enquisa de autoavaliación diaria se atopa nalgunha das circunstancias recollidas ou presenta síntomas compatibles coa COVID-19 é o seguinte:

- 675 46 27 99 -

Enquisa autoavaliación clínica COVID-19

SECRETARÍA

ACTUALIZADO 1º DE BACHARELATO (14/07/22)

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO DE ESO E BACHARELATO PARA O CURSO ACADÉMICO 2022 / 2023

PLAN PROXECTA

Facendo clic na imaxe do PLAN PROXECTA teredes todos os artigos que se fixeron no IES MARTAGUISELA neste curso académico.

EQ. DINAMIZACIÓN

Facendo Clic na foto da portada teredes acceso ó PDF da revista deste ano, e facendo clic AQUI o acceso ós últimos números da mesma (Tamén sempre dende a barra lateral esquerda).

Exposición fotográfica “Express-Arte

PLAN PROXECTA - PROXECTO RÍOS

O Proxecto Ríos permite ao alumnado participar nun traballo de investigación...

SECRETARÍA

Orde pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2022/23.

INFORMACION: MEDIDAS ADAPTADAS A NOVA LEI EDUCATIVA

ACT. COMPLEMENTARIAS

ALUMNADO DO IES MARTAGUISELA RESULTOU FINALISTA NO VIII RALLY CIENTÍFICO SEN FRONTEIRAS 2022 CONVOCADO POR IGACIENCIA

ACT. COMPLEMENTARIAS

PARABÉNS PARA O ALUMNO MAURO DOCAMPO GACIO DE 2º BAC B POLA MENCIÓN HONORÍFICA NO RECITAL POÉTICO “ROSALÍA SEMPRE VIVA”

RAQUEL CASTRO VISITOUNOS PARA FALAR DA SÚA OBRA DRAMÁTICA DORMENTE

PLAN PROXECTA

Encontro literário con Andrea Maceiras (7 de marzo)

ANPA

PLAN PROXECTA

O día de Rosalía de Castro (23 de febreiro)

PLAN PROXECTA

NO IES MARTAGUISELA DO BARCO DE VALDEORRAS DICIMOS NON Á VIOLENCIA CONTRA A MULLER.

“Nin unha máis. Nin un menos. Xuntos. Vós e nós”

SOLICITUDE DE MÁSCARAS

SECRETARÍA

Aberto o prazo de solicitudes do Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquisición de material escolar para o vindeiro curso 2021-22.

D. ORIENTACIÓN

¡QUÉRETE MOITO!

D. ORIENTACIÓN

ORIENTACIÓN ACADÉMICA

SECRETARÍA

TokApp School(Comuncacións entre o IES e as familias)

Concurso fotográfico: My World – The World of My Childhood

Animamos a toda a comunidade educativa do IES Martaguisela a participar no concurso fotográfico que é parte das actividades incluídas no noso proxecto Erasmus+, DECH.

As regras están neste ficheiro.